tirsdag den 11. juni 2013

Et råb om hjælp

Så kom der alligevel endnu et indlæg her, på den gode gamle blog.
Det gør der fordi, jeg har brug for hjælp fra jer, der måske stadig kigger her forbi.
Jeg flytter jo fra vores lejlighed lige om snart, men min sambo, min ældste datter, har endnu ikke kunne finde et sted at bo ! Vi søger og leder gennem alle kanaler, gennem venner og bekendte, gennem aviser, bolig portaler, nettet, boligselskaber og alt hvad vi ellers kan komme i tanke om- men uden held.
Vi er i nød !
Derfor spørger jeg ud i verden ; Er der nogen der kender til en bolig, der er ledig NU eller snarest ?
Min datter er 25 år og har fast arbejde indtil hun begynder på sit studie i August. Hun skal læse på Steiner seminaret i Charlottenlund. Hun er yderst sød og betænksom og ikke-ryger. Hun kan betale omkring 3500-4000 kroner om måneden.
Og hvad søger hun så , en bolig/lejlighed/værelse med eget toilet og køkken.
Det skal være i købehavns området- tja vi tager også gerne Roskilde området med- vi er nemlig ret desperate..
Kender du nogen, der kender nogen- eller har du måske selv noget, som måske kunne være interessent, vil du så ikke gerne send mig en mail ?

miriandersen@yahoo.dk

Mange tak :)

7 kommentarer:

  1. Jeg håber sådan nogle kan hjælpe.

    SvarSlet
  2. Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg håber godt nok, at I finder en god løsning. Det er bare slet ikke sjovt at være boligløs (eller have udsigt til det).

    SvarSlet
  3. Søde Miri, jeg har delt på min facebook og spredt det her i kvarteret. Jeg krydser fingre for, at der dukker noget op SNART. knus :)

    SvarSlet
  4. Øv for hende....håber I finder et godt sted!

    SvarSlet
  5. Hej:-)
    Vil lige foreslå Nybrogård kollegiet ved Lyngby og Bagsværd sø. Jeg har selv boet der og elsket det. Det var dengang lettere for kvindelige studerende at komme ind, da der var overvægt af mandlige studerende fra feks DTU, så måske er det stadig sådan?
    Der er utrolig naturskønt og jeg havde endda min egen lille køkkenhave lige ud til søen:-) Man har eget bad med køkken deler man. Huslejen er billig.
    Pøjpøj.
    Mvh Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - jeg siger det videre :)

      Slet
  6. Åh jag önskar dig allt, allt gott. Kram till dig.

    SvarSlet