tirsdag den 28. maj 2013

Nå og så og lige om snart

Maj måned- min ynglingsmåned. Jeg holder virkelig så meget af Maj. Den er fuld af forventning og utrolig skønhed.




 Maj. Maj er så også den måned, hvor jeg har besluttet at lukke Losarinas mor helt. Den vil blive har- men den vil være tyst. Den vil blive her, for det var nogle gode år jeg havde med den og jer, der læste med.
Jeg har taget mange beslutninger, dette forår. Jeg river mig selv op med rode og flytter på landet. Jeg har færdiggjort min uddannelse som ernæringsassistent, for "bare" at gå tilbage til mit gamle fag, at arbejde med børn udfra Rudolf Steiners impulser.
Og jeg begynder en ny blog- for jeg vil ikke leve uden.
Min nye blog hedder Vandre blandt ege, men den får først liv i begyndelsen af Juli.
I begyndelse af Juli, der er jeg nemlig flyttet langt væk - så langt væk, at jeg er kommet hjem.
Derfra min verden går :)

21 kommentarer:

  1. Kære Miri, hvor lyder det spændende, at du flytter på landet! Og også at du har valgt at vende tilbage til dit til dit gamle fag, at arbejde med børn ud fra Rudolf Steiners impulser. Tillykke med din nye blog og dit nye liv! Sikke nogle dejlige billeder ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Gitte :) Ja, der sker meget i mit liv lige for tiden :)

      Slet
  2. Dejligt at du lader høre fra dig, oh den nye blog er sat på bloglisten :-) God flytning og held og lykke med dit nye arbejde

    SvarSlet
  3. Neeeej Miri tillykke med den beslutning. Jeg er bare SÅ nysgerrig efter at vide hvor du skal bo, for efter jeg er kommet her til Lolland, har jeg haft det så godt i sjælen. Trods lungebetændelsen og nu en smadret tommeltot, kan intet ændre på at der er RO og skønhed på landet.

    Hvad fik dig til at tage skridtet?

    Kærlig hilsen
    Henriette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at høre, at du har fået ro i sjælen- det er så vidunderligt at opleve, at ens beslutning ER den rigtige.
      Jeg har taget skridet fordi det var den vej jeg skulle- så enkelt er det vist bare :)

      Slet
  4. Fantastisk .... Alting arter sig ... Jeg glæder mig til at vandre blandt ege sammen med dig
    - allerede i juli ???
    Kæmpe kram
    Ps. Skønne billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Marianne, ja, jeg må næsten knibe mig i armen :)
      Alt der dog ikke bare fryd og gammen, men glæden er trods alt, mangfoldige gange større :)
      Tak- lidt af min Maj :)

      Slet
  5. Hvor er det spændende. Du har skrevet om mange længsler. Mon ikke nogen af dem bliver opfyldt nu? Jeg vil i hvert fald flytte med til den nye blog, og glæde mig til at høre nyt.
    God sommerstart til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Eva, åh jov, du kan tro at mange af dem bliver opfyldt !
      Glæder mig over du følger med- tak :)

      Slet
  6. Kæreste Miri
    Tillykke med din afsluttet uddannelse og din vej til dit nye liv. Jeg glæder mig så meget til at følge med på din nye blog, læse dine ord og se dine billeder. Du har været savnet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var meget søde og fine ord Karina- og jeg takker og bliver glad :)

      Slet
  7. Stort tillykke med jobbet, flytning og det hele. Er helt sikker på det vil være det rigtige for dig og vil gøre dig rigtig godt.

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marlene - mange tak :) Jeg tror også det er min vej og det helt rigtige jeg gør.

      Slet
  8. Åh - altså!! Til lykke med alt det nye!

    Hvis du kommer til Fyn på ferie/tur, så må du endelig sige til!!

    Helle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Helle- tak :)Og ja, vi 2 har vist et møde tilgode :)

      Slet
  9. Jag älskar maj så mycket. Och igår fick jag nästan tårar i ögonen för att det var första juni, det kändes så speciellt. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Sara- maj fylder også hele mit sind og dens skønhed er ofte næsten ikke til at begribe- jeg er altid meget følsom i Maj :)

      Slet
  10. Kære Miri. Du kommer nærmere Præstø???? Marjatta????? Uhhhhhh jeg håber. Både for dig og dem. Har du brug for kørsel mé trailer kan jeg måske hvis det passer med tid og sted.

    SvarSlet
  11. Nå så kom jeg med ....igen...er heller ikke flittig i Blogland, til lykke med det!!!HELE er så spændt på det nye, der venter dig.knus.

    SvarSlet