fredag den 17. maj 2013

Af hele mit Maj fyldte hjerte - tak

Tak, I søde, dejlige, varme kvinder- for jeres ord !
De betyder uendeligt meget for mig- jeg bærer dem med mig, derude i verden. Verden. Livet. Tilværelsen.
I skal vide, at jeg pusler med en ny blog - jeg vender skrækkelig tilbage :)
Men ting tager tid - og en ny computer har gjort, at jeg ikke heeelt fatter hvordan jeg gør det.. For at give et eksempel; så kan jeg ikke finde ud af at få et NYT billede på dette indlæg..... Hmmmmm.....
I får et "gammelt" billede og vi ses snart :)
Nå..Tror faktisk det lykkedes at få et billede anno Maj 2013...
Altså.. Godt jeg har en IT-ansvarlig, der kommer på Pinse besøg :)

16 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre nyt fra dig - glæder mig til at se den nye blog og håber, du linker her, så vi kan finde dig :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt med lidt liv - og at høre at der pusles med ny blog. Har savnet dig...

    SvarSlet
  3. Skønt at høre nyt fra dig!!
    Rigtig god pinse.
    Kram hanne

    SvarSlet
  4. rart at høre fra dig :) glæder mig til at du laver en ny blog :)

    SvarSlet
  5. Der var du jo..... har savnet dig og din blog.... glæder mig til den nye!

    God Pinse!

    SvarSlet
  6. Ihh hvor er det dejligt at "se" dig Miri:)
    Jeg har godt nok savnet dig...glæder mig til at se dig på det nye blog:D...du giver lyd,ikke????

    Kæmpe knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Ih altså hvor det lyder spændende Miri....og du ved dig kan vi jo slet ikke undvære vel :0)

    Rigtig god pinse til dig og dine
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  8. Mit blogliv er bestemt skrantende, - men du er altså savnet. Godt at høre et lille pip:)

    SvarSlet
  9. Ny computer og ny blog - det lyder spændende.
    Knus og god pinse :)

    SvarSlet
  10. Kære kære Miri
    Åååååååh hvor er det dejligt at du er her igen :) ....
    jeg glæder mig vildt til igen at 'høre' nyt fra dig
    sender dig et kæmpe kram og ønsker dig pøj pøj med det nye :)❤

    SvarSlet
  11. Så fint å høre fra deg igjen. D

    SvarSlet
  12. Skønt Miri. Nu er du en slags "hel" igen..

    SvarSlet
  13. Skønt at høre fra dig igen - du har været savnet!

    SvarSlet
  14. Venter i spænding! ;-)
    Dejligt at høre lidt fra dig.

    SvarSlet
  15. Lotte, frodighed21. maj 2013 kl. 11.01

    Hvor er det dejligt at se dig igen!!! :-)

    SvarSlet
  16. Hyggelig å høre et pip fra deg, Miri. Skal din nye blogg ha et annet konsept enn denne? Er det derfor du begynner på nytt?

    SvarSlet