lørdag den 6. april 2013

Mig og bloggen eller bloggen og jeg

Jeg har haft 2 blogge, før Losarinas mor så dagen. Jeg har været en del af dette bloggeri længe og jeg holder så uendelig meget af det. Jeg holder af at dele mit liv med jer og jeg er taknemmelig over, at I deler jeres med mig.
Men - jeg synes ikke Losarinas mor svinger i takt med mig mere. Jeg har lidt svært ved at holde ilden i gang- her føles lidt lunkent.
Jeg vil  med stor kærlighed og taknemmelighed lægge (eller ligge ?) Losarinas mor på hylden i en fin æske med smukke farver. Jeg takker for tiden med denne blog- den har givet mig så meget- blandt andet nye venner , både her inde , men også ude i den fysiske verden. Venner jeg aldrig havde fået, hvis ikke jeg havde denne blog.
Jeg vender tilbage. Jeg ved, jeg vender tilbage, for jeg hverken kan eller vil undvære at være en aktiv del af dette Blogland.
Af hjertet tak.

35 kommentarer:

  1. Tak for alle dine ord. Det har været en fryd at læse med :)

    Pas nu godt på dig selv, derude i den store verden ... og så vil jeg glæde mig til du vender tilbage - uanset hvordan :)

    SvarSlet
  2. Har nydt at læse din blog - og vil glæde mig til du vender tilbage :)God vind derude

    SvarSlet
  3. Kære Miri, jeg er virkelig ked af, at du lukker din blog. Jeg har nydt at følge den og din helt egen måde at blogge på om hverdagen, om mad, blomster, bøger dine dejlige børn osv.
    Hvis du gør alvor af det, må du love at lægge en kommentar om, hvor jeg kan finde dig igen ...
    Forårsklem

    SvarSlet
  4. Hver ting til sin tid.
    Håber så inderligt at du fortæller hvor vi så kan finde dig.
    Du er da ikke til at undvære i blogland :-)

    SvarSlet
  5. Neeeeeeeeejjjjjjj! Øv!!! Det er jeg ked af....
    Jeg læser ALTID dine blogs, ALTID!
    Det gør mig så ked af at du ikke har inspiration.
    Du er vidunderlig
    Foråret er os i møde og snart får vi en masse energi
    Mon ikke du finder en lille spire til noget nyt.
    Hvis du åbner en ny blog så giv lyd.
    Kærligst & de varmeste forårs hilsner
    sandsdal

    SvarSlet
  6. Søde søde Miri
    Jeg kunne gentage sandsdal : Neeeeeejjjjj!!! ....
    Pyh ... Den er svær at sluge .... Men har nok været endnu sværere for dig .....
    Og selvfølgelig vender du tilbage ..... VI KAN JO IKKE UNDVÆRE DIG !!!
    Sender dig et meget stort kram og en masse tanker
    Og er sindssygt glad for at jeg har andre muligheder for at komme i kontakt med dig ❤

    SvarSlet
  7. Hvorfor lukke og åbne nye i et væk - kan du ikke bare holde en pause, og så vende tilbage med nye emner når du får lyst? Der er vist ingen bloglov der siger at man skal holde sig til emnet... Og det er så pokkers svært at finde folk, hvis de farer rundt hele tiden. ;)

    SvarSlet
  8. Sådan må det bare være når man har det sådan. Prøvede det selv med min første blog " knittywoman" og ved at det er fint. Dermed ikke sagt at jeg ikke har nydt at komme her forbi. Det har jeg . Synes din blog er hyggelig, men jeg kan sagtens forstå dig.
    Knus M

    SvarSlet
  9. Hov, jamen jeg ville ellers lige ind og sige tak for din søde kommentar. Eller, det kan jeg jo så heldigvis nå alligevel :-)

    Hm. Jeg går også selv død fra tid til anden. Og jeg har faktisk god erfaring med at holde lange pauser, og så komme tilbage med ny energi, så jeg holder med colourcottage :-)

    Men det er dig der bestemmer, så tak for nu - og al god vind og energi til dig fremover, hvis du gør alvor af beslutningen.

    KH
    tina

    SvarSlet
  10. Det er jeg ked af læse, Miri, jeg nyder at kigge indenom din blog, men du bestemmer :-) jeg håber blot, at du giver et praj om hvor du flytter hen, hvis du flytter. Knus

    SvarSlet
  11. Tak for at du delte med alle os, det har været en fornøjelse at læse med hos dig.
    Held og lykke fremover - hvordan skal vi finde dig igen (hvis du atter starter dine skriverier)?
    Mange hilsner fra Anne-Marie i Birkerød

    SvarSlet
  12. Tak for denne gang, det har været en stor fornøjelse at følge med. Håber vi 'ses' igen

    SvarSlet
  13. Tak for smukke ord og dejlige billeder gennem tiden. Jeg håber så inderligt at du får lyst til at komme tilbage, så derfor siger jeg blot - nyd din pause :o)

    SvarSlet
  14. Det føles så rigtigt, når det hele begynder. Navnet passer, tidspunktet passer og alt er som det skal være.
    Men der kommer et tidspunkt, ja, hvor det ikke føles som det plejer. Du gør noget ved det. Holder fri og får navn og tid til igen at passe.

    Med dine fine og meget rammende ord, ønsker jeg dig alt godt i din pause. Foråret er på vej og jeg ved, at du har længtes og nu skal nyde.
    Tak for denne gang Miri og Losarinas Mor ♥

    SvarSlet
  15. Hmm, ved ikke helt hvad jeg skal sige. Jeg har jo selv været der og kan sagtens forstå dig. At der bliver tomt derinde, er jo så en helt anden sag. Jeg håber, du snart er tilbage igen og siger til, så jeg kan finde dig. Jeg har virkelig nydt at besøge din blog!!!
    Kram!

    SvarSlet
  16. Det er trist, og du vil blive savnet. - Og dine ord og billeder vil blive savnet!
    Håber du finder lysten til at blogge igen. Enten her eller dér.

    På gensyn!

    Knus og varme tanker
    Karina

    SvarSlet
  17. Åhh nej, var også det første jeg tænkte, da jeg læste dit indlæg.
    Hvordan skal jeg undvære dine dejlige billeder og ord - du skriver så dejligt.
    Men det er jo egoistisk at tænke sådan.
    Hvis det er det du føler for, så er du sej, du gør noget ved det !!
    Jeg ved, at vi ses på et eller andet tidspunkt.
    Kæmpe kram Hanne

    P.S: jeg håber altså at du kommer igen, på et eller andet tidspunkt

    SvarSlet
  18. Det er vigtigt at holde inde og mærke efter!!! Pas på dig selv og kom snart igen <3

    SvarSlet
  19. Kære Miri
    Energienrne må placeres så det er det udviklende, der skinner. Hvis det bliver mat og plat... nej nej, det rimer bare... hvis det bliver mat, så er det måske tid til noget andet, for en stund. Jeg er nu her hele tiden .. enten her eller der.
    Mange knus og kram.

    SvarSlet
  20. Kære Miri, ønsker dig alt godt på din vej! Døre lukkes og åbnes og nyt luft og forandringer må der til en gang imellem. Håber du lægger en kommentar når en dag du finder skrivelyst igen :-) og så ønsker jeg dig et rigtigt dejligt forår, skønne kvinde! Knus fra mig :-)

    SvarSlet
  21. jeg første dette indlæg nu og da vi har været samme i dag og hygget os, og tal en del så ved jeg, at du kommer igen og husk at give lyd :) mange kram og vi ses torsdag :)

    SvarSlet
  22. Kære Miri. Jeg har elsket at følge din blog, og læst dine indlæg med stor glæde. Glæder mig til at se, hvor du dukker op på ny. Vil virkelig gerne, at du fortæller hvor du er. Nød at møde dig i København, da du lige havde fået dit eksamens bevis.
    Kærligst Hanne Maria

    SvarSlet
  23. Hei Miri :)
    Jeg har lenge lest din blogg, og det jeg liker ved den er at den er så ekte...
    Jeg håper det betyr det samme på dansk :)
    Jeg kommer til å savne deg ...
    Men forstår at av og til har man lyst å gjøre noe helt annet ...
    Lykke til søte du !!!
    Hilsen Berit i Norge

    SvarSlet
  24. Du vender tilbage. Bare giv det tid. Du må være temmelig ophængt i denne tid.
    Vi ses..
    Kh Bodil

    SvarSlet
  25. Kære Miri, sikke en beslutning, men kan mærke på dine ord, at den er rigtig for dig. Har med stor glæde fulgt din blog, og med endnu større glæde lært dig at kende i vores Krea-klub. Hvor heldig har man lov at være:) Jeg kender følelsen, at man ikke helt er den person, som der er på bloggen, eller hvordan jeg nu skal forklare det. Min blog blev slettet for nogle dage siden, af netop den årsag. Jeg følger med stor glæde de andre bloggere, og jeg vil glæde mig til at du en dag kommer stærkt tilbage. Knus Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. ej Helle er din blog nu også væk :( men håber at se dig hos Miri ...

      Slet
  26. Kære Miri.
    Jeg kommer til at savne dine skønne skønne indlæg om stort og småt - og ikke mindst dine dejlige billeder! Men har stor respekt for din beslutning :-)
    Ha' det rigtig godt!
    Knus fra Eva

    SvarSlet
  27. fina kära du! förstår den där känslan så alltför väl, men jag har så många dagar mellan att jag hinner sakna! och jag tror säkert du kommer åter (ler) men man måste lyssna till sitt hjärta, vara sann mot sig själv. och att göra saker med hela hjärtat får livet att växa så fint. och så ska det vara. många långa kramar till dig..

    ~Lycke

    SvarSlet
  28. Hmmmm, jeg er nok ikke en del af blogland. Men lige præcis Losarinas mor vender jeg med jævne mellemrum tilbage til. Nyder at læse. Hmmmm. Hva mon bliver det næste blogprojekt, du finder på? Og hvordan skal jeg mon finde den ny blog?

    SvarSlet
  29. Kære Miri!
    Livet står ikke stille og derfor kan det ske at bloggen og jeget ikke bliver ved at gå i takt :-) Jeg har elsket din blog fra dag et og er dybt taknemmelig for den har bragt os sammen.
    Glæder mig til at se din nye blog når tid er.
    Kh. Margith

    SvarSlet
  30. Kæreste Miri.

    Ved jeg selv er blevet en sjælden gæst her i blogland.... Sidder nu nok en gang på et af landets hospitaler med ældstesønnen, og får ventetiden til at gå.
    Håber du går videre ud i livet med samme sjæl og dybde...:-)) Tak for hvert et ord og stemning du har bragt.
    Kram og tanker fra Camilla

    SvarSlet
  31. Alt godt til dig & fint at du måske en dag vender tilbage med en ny blog. Kram!

    SvarSlet
  32. Nej hvor trist, håber at møde dig i Blog-land igen engang.
    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  33. Saknar dig! Hoppas du har det fint! Stor kram!

    SvarSlet