mandag den 1. april 2013

Helt ned i gear

En lang og god ferie lakker mod enden. Jeg er kommet heeeeelt ned i gear, har ikke lavet en hujende fis i denne påske, kun gjort det jeg havde lyst og overskud til- og det har ikke været meget.
En ny oplevelse for mig, at give mig selv lov til at gøre intet- at lade den dyrebare tid, smuldre mellem mine fingere.
I morgen begynder hverdagen igen.
Men først venter hele denne Mandag på, at jeg bruger den til det jeg har lyst til.
Og kan da altid bruge lidt tid til at beundre disse farver i min vindueskarm.

28 kommentarer:

  1. Så godt at du har hatt en avslappende ferie. Det har jeg også. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :) Nogen gange har man brug for fuld fart frem og nye udfordringer- andre gage bare at slappe helt af.

      Slet
  2. Det kan godt være, dyrebar tid smulrer, men hvor ér det vigtigt at give sig selv 'lov' til bare at nyde; det er jo bl.a. i nydelsen, vi lader op
    Dejligt at du har nydt din påskeferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i :)
      Jeg er bare en meget effektiv person, der ofte bruger min fritid på alt det jeg ellers ikke når...Så det har været en ny og dejlig oplevelse :)

      Slet
  3. Det lyder som en rigtig dejlig ferie Miri......det er vigtigt at huske at lave INGENTING en gang i mellem ;0) Dog er jeg sikker på du har tænkt gode fine tanker......

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. : ) Du har helt ret jeg har tænkt en del :)

      Slet
  4. Men så härligt! Jag har inte heller "lavet en hujende fis" på hela helgen.! Det är skönt

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt ! Lidt har du dog sikkert skrevet med lilla blæk :)

      Slet
  5. Det er stor kunst at lave absolut ingenting, og det er så godt både for sjæl og krop.
    Nyd den sidste dag i denne påskeferie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil nyde denne dag- tak :) Og du har ret, det er en kunst - og jeg øver mig i at mestre den :)

      Slet
  6. Åh, hvor lyder det dejligt! Jeg har også bare "fedet den" og nydt det. Utroligt, hvor hurtigt sådan nogle dage går! Håber du får en god dag i dag også :-)
    Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. "fedet den " - herlig udtryk :) Og husk at nyd denne sidste dag også :) !

      Slet
  7. Hoppas din dag blir precis som du vill! Stor kram!

    SvarSlet
  8. Det lyder som den dejligste påskeferie - vi skal nemlig give os selv lov til ind imellem at lave ingenting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogengange er det lige det man trænger til :)

      Slet
  9. Det er vigtigt at komme helt ned i gear ind imellem og bare nyde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret:) Det at gøre intet kan være meget krævende .

      Slet
  10. Hej Søde ven
    godt du har givet dig selv lov :)
    håber du har siddet med næsen mod den blå himmel i dag :)
    kram fra mig♥

    SvarSlet
    Svar
    1. : )
      Jeg gider ikke sidde i den træløse gård, men løb en tur under en blå himmel fyldt med snakkede grågæs :)

      Slet
  11. Sejt gået - af dig! Dejligt at du tilloddig selv denne NØDVENDIGHED! Og nydelsen derved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) - Er faktisk også en anelse stolt over mit eget sløvsind :)

      Slet
  12. Dejligt med en pause ind imellem. Og vejret har da vækket et eller andet inden i mig. Uh, som det var godt at mærke solens varme igen.

    Nu er det så starten på en kort uge. Og solskin i vente?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vejret har været smukt ! Al den sol og fuglesang :) Og så snakker vi ikke om kulden eller sneen :)

      Slet
  13. Underbart! att ta sig tid att bara göra det man vill, istället för hela tiden det där man tycker man borde. ska försöka jag med. nu vill jag ånga ner tapeter..får se hur mycket jag hinner :) Sen vill jag bestämma vilken färg vägg och öppen spis ska vara i vardagsrummet. framåt...

    kramar en onsdag, Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror vi er rigtig mange kvinder, der ville ha godt af at øve sig i netop dét :)
      Jeres hjem bliver bare smukkere og smukkere !

      Slet