onsdag den 27. marts 2013

Slidt kærlighed.......

 Der er mennesker, der påstår at man ikke kan elske ting.
Dem om det !
Jeg har mange ting som jeg elsker, ting jeg føler mit liv ville blive fattigere og mere trist uden.
Bl.a mine gode gamle Dr. Martens.
Uh, de er gamle og slidte, men højtelskede.
Jeg skifter mellem dem og glædes hver gang jeg lyner dem, men......................
Jeg er faktisk ved at være lidt træt af dem !
Eller, ikke træt af DEM, mere træt af at være nød til at lyne dem på dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag............................
Jeg længes sådan efter forår !

Jeg savner at spænde og binde andre elskede ting på mine fødder.
Jeg længes efter at side med ryggen mod et træ, lytter til solsorten, drikke kaffe, snuse til en anemone og vippe lidt med en letpåklædt fod.
Alt godt kommer til den der venter..............................................
Men ØJ, hvor har vi ventet længe : )

20 kommentarer:

  1. Jeg er også meget, meget glad for min Dr.Martens. Ligesom dig glæder jeg mig dog til at pakke dem pænt ned, så de er klar til næste sæson

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det, de trænger til en hvile pause, så vi kan glæde os til at se dem igen :)

      Slet
  2. Åh ja. Jeg venter også på tid til mere sommerlige sko.. den anden dag var jeg lige ved at købe et par. Bare fordi... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle have købt dem ! Sidste år forelskede jeg mig ,i den sene vinter, i et par gule sandaler og tænkte jeg ville vente...Da jeg så havde ventet var de ikke til at skaffe mere !!!
      :)

      Slet
  3. Ja, jeg håper det snart er sandaltid.

    SvarSlet
  4. Ja! Visst är det så! Och jag tycker också så mycket om mina Doc Martens. Fast jag halkar hela vintern, för de är så hala! Stor kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Beg synes ellers jeg står hvor jeg vil stå i mine :)

      Slet
  5. Jeg undrer mig hver morgen, når jeg kikker ud af vinduet, og der stadig ligger sne. Og nu taler man om ny sne her i påsken? Vi lyner støvlerne igen igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil indrømme det helt ærligt jeg gider ikke mere vinter i denne omgang !

      Slet
  6. Nu hvor jeg er færdig med mit sidste snefarvningsprojekt, så må det for min skyld gerne blive sandalvejr! Så kan jeg også så nogen flere frø...

    SvarSlet
  7. Må indrømme, at selv om jeg er et rigtigt vinterbarn Så er jeg færdig med vinter for denne gang....

    SvarSlet
  8. søde Miri
    Selv om vi trænger sååå meget til forår - bare ben og sandaler
    - så håber jeg du beholder støvlerne på indtil vejret tillader ...
    men i din lune stue synes jeg du skal danse rundt i dine dejlige sommersko :)
    sender dig lidt varme tanker - med ønske om at foråret er lige om hjørnet ...
    - find en plet der ude med sol og læ ... så kan jakken faktisk godt lynes lidt ned :)og lune :)
    kram ♥ og go påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er yderst forsvarligt påklædt, når jeg vover mig ud, er blevet for gammel til jeg orker at fryse :)

      Slet
  9. Der er ikke noget bedre end at åbne sin dør og mærke den lune luft. Udendørs kaffe. Bare fødder i sandaler. Fuglefløjt om morgenen. Og om aftenen.

    Vejrudsigten siger ned til 8 graders frost, så det bliver vist ikke lige i dag......

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser billeder for mine øjne, når jeg læser dine ord- suk :)
      Heller ikke i dag nej...
      Men snart ! :)

      Slet
  10. Jeg er VILD med dine lyseblå træsko! Øj det er svensk når det er bedst. Jeg har selv et par "trassere" i sort lak og jeg skal helt klart have et nyt par dette forår evt. i kernelæder. Jaaaa kom så forår! Jeg savner også at drikke kaffe i solen og vippe med bare fusser....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker disse træsko og ville med glæde have flere :)
      Kernelæder er noget af det smukkeste fordi det virkelig ældes med ynde :)

      Slet
  11. Jeg har det præcis sådan, gider ikke støvler mere. Bare tæer og en grøn plæne NU.

    SvarSlet