søndag den 24. marts 2013

Rucola Høne

Vat og rucola frø.
Sol, varme og lidt vand.
Forår :)

22 kommentarer:

  1. ....og nu vil jeg have tøj på og hen til købmanden for at købe frø - tak for en super sød og lækker sprød ide ;0)

    Knus og god påske Dorthe :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kribler efter at få lov til at komme i jorden, men det må vist siges at være ret umuligt pt..Med mindre man ejer et drivhus ELLER en vindueskarm :)

      Slet
  2. Sød hønserace :-) Tror jeg finder en vindueskarm og en høne...

    SvarSlet
  3. Øj hvor er den fin! Spirer man bare ruccula på samme måde som karse???

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Det er i hvert tilfælde det jeg har gjort her, men almindeligvis sår man i jord - jeg måtte bare prøve :)

      Slet
  4. Godmorgen Mira. Det var så hyggeligt at hilse på dig i fredags og ønske dig tillykke med færdiggjort uddannelse og sølvet. Også sjovt, at min store søn på 22 sad der sammen med dig, og også havde fået sølv :-). God søndag - glæder mig til at mødes på ny!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig glædelig overraskelse !!!
      Vi må da mødes igen :)
      Tillykke med din søn :)

      Slet
  5. Godformiddag....
    Tak for en god ide, vil straks købe rucola-frø, en lille høne har jeg nok i gemmerne.
    Og mange gange tillykke med dit fine eksamensresultat, kan godt forstå du er glad og stolt, det har du helt sikkert lov til at være. fortsat god vind fremover.
    God søndag - og varme hilsner fra Anne-Marie i Birkerød

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg giver mig selv lov til at være rigtig stolt :)
      Håber du får en skøn Søndag !

      Slet
  6. Wauw, hvor er den sød.
    Rigtig god påske til dig.
    Knus Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og det samme ønsker jeg dig !

      Slet
  7. Sjov ide.... den nupper jeg..... og så har jeg lige set nogle 12-taller...det var skisme dine..stort TILLYKKE med den flotte eksamen, som udløser sølv...mon ikke dine arme stadig er højt oppe over din flotte præstation!

    God påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      =g det at så og se noget gro, det er altid en glæde :)
      Rigtig god påske !

      Slet
  8. Dejligt forårsbillede :-) God palmesøndag til dig

    SvarSlet
  9. Jeg kom bare lige forbi.
    Fint billede.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid hyggeligt, når du kigger forbi- tak :)

      Slet
  10. Skøn idé og din høne er slet ikke til at stå for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt forårs kåd er man nød til at være, når denne vinter bare bliver ved :)

      Slet
  11. Haha, awww...love her! ;) xo

    SvarSlet