søndag den 17. marts 2013

Overvejelser


  • Mange skriver om google reader stopper og vi skal ændre alt muligt, som jeg ikke fatter særlig meget af og ikke rigtig gider at sætte mig ind i.
  • Jeg synes min blog er noget død i sværen, ingen vækst, ingen fornyelse, ingen udvikling.
  • Jeg elsker at være en aktiv del af Blogland.
  • Det er Søndag og jeg vil jo holde denne dag "hellig" til at gøre ting, der gør mig glad.
  • Blæsten går mig på.
  • Nogle kedelige lektier ligger og spøger i mit baghoved.


Solen skinner.
Jeg vil omplante mine geranium.
Jeg vil prøve om,jeg kan finde lysten til at tilbringe lidt tid foran min symaskine.
Jeg vil planlægge et dejligt måltid mad til mine 2 ældste børn og mig selv.
Jeg vil gribe dagen, så godt som jeg kan.


30 kommentarer:

  1. Vi skal nemlig bare gribe dagen, Miri, og det er så dejligt at se dine blomstrende grene, er det mirabeller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det vi skal :) Det er kirsebær :)

      Slet
  2. Jamen så vil jeg tænke på dig når jeg kaster mig ud i samme forsøg med min symaskine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi sender hinanden en tank- pt har jeg kun nået at give geranium nyt jord :)

      Slet
  3. Hvis du synes din blog trænger til fornyelse - hvordan drømmer du så om at den skal være? Og hvad forhindrer dig i at gøre noget ved det? For nu at fortsætte vores tidligere diskussion.

    SvarSlet
    Svar
    1. I don´t know !!!! Jeg er i vildrede !

      Slet
    2. Et andet spørgsmål kunne være: er det vigtigt? Som jeg læste i en klåg lille bog for nylig "If you're looking at a blank piece of paper and nothing comes to you, then go do something else. Writer's block is just a symptom of feeling like you have nothing to say combined with the rather weird idea that you SHOULD feel the need to say something."

      Og med det vil jeg pakke mig godt ind, finde ørepropper frem og slæbe hunden med i skoven i stedet for at få et epileptisk anfald over at jeg ikke har blogget i over en uge. ;-)

      Slet
    3. Det var kloge ord ! Dem vil jeg tage til mig :)
      Håber du får en god tur, er netop hjemvendt efter en lille tur i stormen, med en lille buket fine pilegrene med bløde dunede gæslinger :)

      Slet
  4. Kære Miri. Håber du griber dagen, lige som du lyster :) Også jeg vil forsøge mig ved symaskinen i dag. Måske ;)
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogengange kan det faktisk være svært at skille lyst fra burde....
      Nyd din Søndag :)

      Slet
  5. du har helt ret: det er så vigtigt med "feel good" tid og tid til at gøre lige hvad man har lyst til.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det der og hvor kan det være så svært for mange ? - Jeg er en af de mange :)

      Slet
  6. Øv hvor har jeg det lige som dig. Nu vil jeg køre i Ikea og købe en hvid sofa (som jeg sikkert vil hade om ikke så lang tid, fordi den er så sart!!!), men hvad går man, når man i den grad trænger til noget lyst og forårsagtigt og mangler en ny sofa. Jeg tror så bare, at jeg vil gøre ligesom dig, finde de hyggelige ting frem, lade tankerne om bloggen og fremtiden hvile, og tænker at det hele ordner sig med tiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja !
      Køb den hvide sofa- lad forår fylde din dejlig stue :)
      Og alt ER godt, ikke :)

      Slet
    2. Købte så hørfarvet i stedet for:) Og jo, alt er jo godt, skal bare lige huske det:) knus

      Slet
    3. Jeg vil glæde mig til at se din nye sofa en dag :)

      Slet
  7. jeg hjælper gerne med det til bloggen :)

    SvarSlet
  8. Hej søde ven
    Dejligt med tid ... Til lige det der er lyst til :)
    Min dag er startet tidligt ... Så jeg har allede siddet ved symaskinen :) -og strikket lidt :)
    Chefen er til storbrand.... - så nu vil jeg bage en lille kage og håbe han snart vender hjem
    Tror også jeg vil på jagt efter grene :)
    Kæmpe kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Noget burde og bør har desværre sneget sig ind på min Søndag, men skidt, jeg øver mig :)
      Storbrand...lyder farligt ! Dejligt at gå og vente på een man har kær og bage en kage til ham:)

      Slet
  9. Din blog är bra som den är tycker jag. ändrar sällan själv..så dålig på det tekniska (ler) men det får vara som det vill. att göra av dagen det hjärtat önskar. det önskar jag. vaknade lite på fel sida bara. det klarnar nu..

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder af at ændre:) Men nu er vi også tvunget til at ændre noget pga google..
      At gøre det man ønsker, er en dejlig Søndags fornøjelse :)

      Slet
  10. Der er så meget......, og så pludselig det lille ord Geranium, - en af mine yndlinge, som lige fik hjertet til at hoppe. Mere skulle der ikke til.

    Og du skal have besøg af dine kære med pilegrene på bordet. Heldige dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Det er også et dejligt ord og jeg er en heldig mor :)

      Slet
  11. Grib for sulan! Nyd timerne med dine kære og skyd de knap så gode ting i baggrunden imens. Held & lykke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver og øver og prøver at gøre mit bedste :)

      Slet
  12. Sweetie! We are sending you the biggest hug ever! :) xo

    SvarSlet
  13. Jeg er helt med dig:-) Jeg forstår heller ikke en skid af alt det der med google og blogs, der flytter, men jeg tænker jeg bliver klogere på et tidspunkt! Helst før det er for sent!!
    Håber din dag var dejlig - trods lektier og alt det der:-)
    Kh. Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, sådan har jeg også besluttet mig at gribe det an :)
      Og mn dag var rigtig dejlig- tak :)

      Slet