fredag den 8. marts 2013

Hej...

Hej hej- hvis der er nogen her at sige hej til. Jeg har godt nok været fraværende i det skønne Blogland.
Min tid, både den vågne tid og den tid, hvor jeg burde sove, men ikke gjorde det, fordi jeg tænkte og bekymrede mig og når jeg endelig faldt lidt i søvn, drømte mareridtagtige drømme, som jeg så vågnende af..
Suk. Men den tid- har været brugt og optaget af at skrive opgave. Opgaven.
Hovedpine, stress, magtesløshed, søvnbesvær og strejf af Angst har fulgt denne opgave. Hvilket gør mig vred på mig selv ! Jeg synes, jeg burde kunne favne og rumme en sådan opgave meget bedre- det er jo ikke første gang i mit liv, at jeg står overfor sådanne udfordringer.Men bebrejdelser kan jeg ikke bruge til noget som helst andet end at slå mig selv i hovedet med, og det er ikke rart at blive påført en sådan smerte, så  nu må jeg rejse mig, klappe mig selv på skulderen, vende blikket op og ud og -  Hej Blogland  :)
(Så er der bare liiiige 2 eksamener om ikke så lang tid- men den tid , den sorg...)
Og lige meget hvad, så findes der blomster at beundre, at nyde, at elske, at plukke.
Forår, du er meget velkommen :)


35 kommentarer:

  1. Dejligt at du er færdig med opgaven, Miri, - nu mangler to eksaminer, og så kan du rose dig selv for at have taget endnu en uddannelse. Foråret kalder, og jeg håber ,du kan tage ud og stresse lidt af i naturen ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Madame, jeg tager din ord til mig med en stille glæde i bevidstheden at du er der ude og sender en tanke til mig- tak :)

      Slet
  2. Jamen, JEG er der - et stort klap på skulderen og et kram. Flot klaret, so far - synes jo lige, du er begyndt, Miri. Glad for at have fulgt din vej...og lad os så ønske Foråret velkommen sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at du stadig er her :) Ja, vær så inderlig velkommen du skønne vår :)

      Slet
  3. Hej Miri, stort tillykke med din opgave. Jeg er da komplet nysgerrig med hensyn til hvad dit emne nærmere har været. Og held og lykke med de kommende eksamener. Mange hilsener fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :) Kantinen på en Teknisk skole, jern og metal.... Ikke vildt spændende ;)

      Slet
  4. Det nytter ikke noget at blive vred på sig selv for de følelser som opstår i en - man skaber dem jo ikke med vilje? Du bliver jo heller ikke vred på dig selv når du er sulten.... Du har været hårdt spændt for et stykke tid, og det kan være svært at give slip. Håber du finder styrken til at lade bekymringerne spredes og blæse væk her i weekenden! Og klap dig selv på skulderen for, at du rent faktisk har præsteret en færdig opgave PÅ TRODS AF dit indre uvejr! Det er da helt ufattelig godt gået.

    Hyggeligt at se dig tilbage for en stund, og husk, at en dag om ikke så længe, er eksamen også blot et minde.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, kære Pia- dine ord vil jeg tage til mig og lytte efter, for du har jo så evig ret.
      Tak :)

      Slet
    2. Miri - dejligt at du siger hej. Dejligt at du er færdig med at skrive din opgave og er endnu et skridt nærmere din afslutning på din uddannelse... Nyd weekenden og de smukke forårsblomster

      colourcottage - jeg blev så glad da jeg læste din kommentar, om at man skaber jo ikke følelserne med vilje - og man bliver jo ikke vred på en selv, når man bliver sulten. En rigtig dejlig påmindelse at have med. Tak

      Slet
    3. Søde Karina, ja, det er dejligt og jeg glæder mig :)
      Rigtig god weekend til dig :)

      Slet
  5. Du er en engel og du er snart færdig. Vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja, nu varer det ikke så længe som det har varet :)

      Slet
  6. Tænk at være kommet så langt og have lært så meget... på alle mulige måder!
    Godt gået skønne kvinde! :-)
    Foråret er her... stort kram fra mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lotte, dér sagde du noget sandt- jeg har lært meget, måske ikke lige det jeg burde have lært, men så har jeg lært noget andet ! Tak :)

      Slet
  7. Skulderklap herfra! Eksamen kan få de mærkeligste ting frem i folk og som regel de det væk igen, så snart det hele er ovre. Skuldrene ned, brystet frem og al selvtilliden med i tasken! Det skal nok gå :-)
    Kram!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) ja, denne tid gør virkelig noget underligt noget ved mig.... Det skal nok gå- ja det skal ! Tak :)

      Slet
  8. Godt gået, tillykke med det - og pøj pøj med de sidste eksaminer

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Kan lige få pusten, så skal jeg på den igen.. Tak :)

      Slet
  9. Respekt....flot klaret, og du skal blive ved med at klappe dig selv på skulderen, for tænk, med al den panik i din krop.....så GØR du det, og jeg er sikker på du nok skal nå i mål......sikke en præstation.....fortsat held og lykke!

    Foråret er også velkommen her hos mig!

    Rigtig god (snart) weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak ! Du har ret, dét er sgu flot klaret, når jeg tænker på hvor elendig jeg er.. Tak for at minde mig om det- og rigtig dejlig weekend til dig også :) Min er begyndt NU :)

      Slet
  10. godt klaret og pøj pøj med de næste opgaver :)

    ha en dejlig dag :)

    ses

    SvarSlet
  11. Här kommer den bästa KPA (klapp på axeln) till dig för att du är du!
    Ha en skön weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Ann :)
      Og må du også få en skøn weekend :)

      Slet
  12. Du er selv en blomst, der sender sine fine stråler ud i blogland. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Kisser, det var meget sødt og pænt sagt :)
      Tak :)

      Slet
  13. Kære Miri
    Jeg ved vi er mange der er glade for at sige Hej til dig!!
    For fanden hvor er du god......godt gået
    De to næste eksaminer, dem klarer du sagtens
    Hvor må det være dejligt at tænke på, at du snart er færdig med udd. Så starter et nyt kapitel i dit liv
    God weekend og kæmpe kram fra hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er glad for at sige hej til jer- har savnet jer alle i Bloglandet :)
      Tak for din tiltro til mine evner.
      Og ja, jeg glæder mig til at blive færdig, glæder mig til at komme i gang med noget nyt
      Tak :)
      Og god weekend !

      Slet
  14. Eksamener kan altså få én langt ude på overdrevet. Godt den nu er færdig, god weekend til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, jeg duer ikke til dem !
      Tak og må din weekend blive skøn :)

      Slet
  15. Hej Miri :D

    God week-end og nyd den nu og find skønne blomster før de atter forsvinder i sneen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du Kiggede forbi :) Ja, jeg har godt hørt det med sne....................

      Slet
  16. Hej :-)
    Selvfølgelig er her nogen. De har endda savnet dig lidt :-)
    Dejligt at opgaven er overstået, så du kan puste ud. Trække vejret dybt og se på nogle smukke blomster.
    God velfortjent weekend.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt du også er her :) !
      Jeg vil gøre MEGET for at slappe af og bare være :)
      Tak og en skøn weekend til dig !

      Slet