søndag den 31. marts 2013

Ferie ER godt





14 kommentarer:

  1. Nemlig - ferie er rigtig godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og også selv om det er en noget kold og vinterlig een af slagsen :)

      Slet
  2. Uh ja. Ferie er uundværlig. Og nu kommer solen også med mildere vinde. Den skønne rose står i min vindueskarm og har overhovedet ikke taget skade af at være ude i den kolde luft. Nyd de sidste påskedage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg længes efter de mildere vinde og glæder mig til vores udflugt på Lørdag :)
      Godt Rosen har klaret strabasserne - du kan tro jeg vil nyde dem !

      Slet
  3. Ferie er godt - og tiltrængt. Det er lise for sjælen. Dejligt at se at du nyder din...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, den var tiltrængt :)

      Slet
  4. Neeej, det vaffelbillede - så sødt ! Go påske og go ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vafler til morgenmad, dejligt syndigt :)

      Slet
  5. Det er det lige lige præcis .... Og jeg håber du hygger med præcis det du har lyst til :)
    Kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk engang, dét gør jeg faktisk :)

      Slet
  6. Så skønt :) måtte gerne vare meget længere. Og nu kommer foråret, sikke meget vi kan glæde os over. knus H

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ferier er altid for korte !
      Vi har meget at glæde os over- ærgeligt du ikke kommer med på udflugten dog ..

      Slet
  7. Ferie er skønt. Det er dejligt at få batterierne ladet op.
    Lige det vi(jeg) har brug for !!
    Kh hanne

    SvarSlet