tirsdag den 26. marts 2013

Aftensmad


Jeg holder altså ret meget af mad- jeg tænker på mad, planlægger mad, laver mad og ikke mindst spiser mad. Mad hver eneste dag og mange gange hver eneste dag.
Mandag aften stegte jeg små Ouinoa/rødbede deller. Stegte dem i smør, så de fik en skøn skorpe med fin smørsmag.

Salat må der til og i går bestod den af spidskål,sød og saftig rød snackpeber, karse, spinat, sesamfrø, spicy dressing og selvfølgelig;
Kikærter !
En lille venlig gylden kugle af velsmag.
Mad er godt :)



14 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide at SPISE mad.....

    SvarSlet
    Svar
    1. En disciplin jeg også holder meget af :)
      Især i godt selskab !

      Slet
  2. Hvor ser det dog lækkert ud, Miri - jeg tager straks dine ideer til mig!

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok lækkert ud ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :) God påske !

      Slet
  4. De ser sørme gode ud, de deller. Jeg er vild med både quinoa og rødbede, så jeg tænker: Mon Mira har en opskrift, hun vil dele med mig? ;)

    Ønsker dig en fin dag. Har du påskeferie nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt :)
      Og ja, jeg har påske ferie :)

      Slet
  5. Jeg er lige som dig - tænker, planlægger og holder utroligt meget af mad og madlavning. Alt med mad, så bliver jeg glad. Mad er nemlig brændstof!

    Varme madglade hilsner fra kolde Sverige

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen :) Og ja, mad er livets brændstof !

      Slet
  6. Det ser bare så LÆKKERT ud!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) De var også ret gode, hvis jeg selv skal sige det :)

      Slet
  7. Kære Dig
    Hvor ser det lækkert ud, jeg skriver men forsvinder fra din skærm. )c: Tænker på dig:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da sært, at du forsvinder ?...

      Slet