mandag den 11. februar 2013

Ved I hvad det er i morgen ?


- der er det MIN fødselsdag !
Jeg elsker at have fødselsdag, også selv om jeg bliver ældre og ældre, hvilket jo ligger i fødselsdagenes natur..
I morgen bliver jeg 48 år.
Kommer ikke på bloggen, fordi jeg har fødselsdag !
 (Vil du nok snuse lidt rundt i blogverden på min iPhone i toget på vej til og fra skole )
Et billede af fødselsdagsbarnet- det plejer jeg jo at sætte ind, når det er mine børn, der har fødselsdag..
Jeg er ikke god på billeder..Og det har jeg aldrig været.. Eller, jeg kan ikke genkende mig selv, når jeg ser et billede af mig selv...Bliver overrasket over at jeg ser sådan ud.
Men her er jeg;

Det er fra i sommers, det er ferie, jeg sidder i en smuk have i Jylland, hos en meget sød blogveninde -Margith.
Sådan ser jeg altså ud.
Og i morgen jeg har jeg altså fødselsdag og skal fejre den med mine børn og svigersøn. Og jeg tager kager med i skolen, så jeg kan dele ud til mine klassekammerater.
For det skal nemlig, når man har fødselsdag.
:)
.

34 kommentarer:

  1. så vil jeg ønske dig en skøn dag i morgen og håber du får en dejlig dag :)

    ja sådan ser du ud, hvilke jo ikke er så dårligt :)

    kram

    SvarSlet
  2. Du ser skøn ud...... haven ser hyggelig ud...... og gud, som det fik mig til at tænke på sommer!
    Tillykke med dagen i morgen..... håber du får den dejligste fødselsdag!

    SvarSlet
  3. Jeg synes, du ser skøn ud :-)
    Tillykke med i morgen, 48 år er da ikke noget at snakke om

    SvarSlet
  4. Et skønt billede af dig et skønt sted.

    Rigtig rigtig god fødselsdag i morgen. Håber du får en super skøn dag og med masser af kage ;-)

    Knus

    SvarSlet
  5. Hurraaaa, på forhånd stort tillykke med dagen!
    Kram fra Odense, T

    SvarSlet
  6. Kære Miri.
    Du er sød og dejlig og du ser sød og dejlig ud på billeder.
    Tillykke med dagen i morgen - 48 år er ingen alder!!
    Håber du får en super dejlig dag og den blir lige som du drømmer om - den skal være.
    Kæmpe kram Hanne

    SvarSlet
  7. og du kan llige tro, du får et HURRAAA herfra. Ha en skønherlig dag.
    HIP HIP HURRAAAA

    SvarSlet
  8. Søde Miri

    STORT tillykke med din fødselsdag - det er skønt at have fødselsdag og lade sig fejre. Håber alle må være ekstra søde ved dig i morgen, så du ret kan blive forkælet. Skønt sommerbillede af dig. Sjovt - jeg har fødselsdag præcis en uge efter dig :-) Fødselsdags knus Hanne Maria

    SvarSlet
  9. En skøn sommerstemning der er på det fine billede af dig. Du ku nu godt have kigget på fotografen, så vi kunne se lidt mere af dig :-)
    STORT til lykke med fødselsdagen. Må du nyde dagen i fulde drag - med skolekammerater og din skønne børn og svigersøn.

    SvarSlet
  10. Så vil jeg da lige sende en stor lykønskning. Smukt billede af fødselsdagsbarnet :)

    Jeg håber, du får sådan en dejlig dag.

    SvarSlet
  11. Kære Miri, tillykke med i morgen - håber du bliver grundigt forkælet af dine børn :-)

    SvarSlet
  12. Kære Miri
    Stort tillykke med imorgen :-) jeg blev helt glad da jeg genkendte billedet, om nogle måneder sidder vi måske der igen.
    Knus

    SvarSlet
  13. STORT,Ja MEGA STORT tillyke med din fødselsdag,du får lige en sang...idag er det Miri´s fødselsdag hurra,hurra,hurra....jeg håber den bliver god ved dig med ALLE dine ønsker opfyldte. Du ser rigtig godt ud på billedet,selvom du ikke syns det selv:)
    Min lille pige har også fødselsdag i morgen:)

    Kæmpe fødselsdags knus og kram herfra.

    SvarSlet
  14. Tillykke med dagen også fra Sydsjælland. :)

    SvarSlet
  15. Gratulerer med i morgen. Ønsker deg en herlig dag. D

    SvarSlet
  16. Gratulerer med dagen i morgen.

    SvarSlet
  17. HURRA for dig - må du få en skøn og festlig fødselsdag! Ved du hvad det også er i morgen? Det er "Semlor" dag i Sverige.... tænk, at du har fødselsdag samtidig.

    Knus og hip hip hurra hele vejen fra Sverige,
    Marian

    SvarSlet
  18. Kære Miri
    Ønsker dig et kæmpe stort tillykke med fødselsdagen i dag
    Håber du får en helt fantastisk dag med masser af forkælelse :)
    Og jeg synes altså du ser godt ud - både på billeder og IRL :)
    Kæmpe kram
    Ps. Rigtig dejligt billede ....

    SvarSlet
  19. Hjertelig tillykke med fødselsdagen - og de bedste ønsker for det kommende år...må det komme til at indeholde en velgennemført eksamen, en ny bolig med rammer, der passer langt bedre til dine behov, og et nyt arbejde med gode kolleger & ønskede udfordringer...summa summarum: et år der bliver kendetegnet af glæde,trivsel,vækst og...
    Grete (stadig uden blog)

    SvarSlet
  20. Jeg kom bare lige forbi.
    Tillykke med fødselsdagen.
    Godt billede.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en dejlig dag sammen med de skønneste :)

    SvarSlet
  22. Sort grattis till dig på din stora, speciella dag! Idag är du drottning, för på sin födelsedag så är man drottning. Klem!

    SvarSlet
  23. Hurra, hurra og mange gange tillykke med fødselsdagen. Håber du får en rigtig dejlig dag med dine kære. Tak for alle dine dejlige blog-skrivelser og fordi du deler med alle os...
    Mange hilsner fra Anne-Marie i Birkerød

    SvarSlet
  24. Dejligt sommerbillede - og stort tillykke, håber du får den dejligste dag uden hovedpine og med solskin. Kh.

    SvarSlet
  25. Tillykke med fødselsdagen!
    Jeg ønsker dig ALT godt i dit nye år - især et hus med have og dit ønskejob! :)
    Kærligst,
    Marianne

    SvarSlet
  26. Gratulerer med dagen, kjære Miri! Håper at den er god med deg.

    SvarSlet
  27. Ønsker dig stort tillykke med fødselsdagen. Håber naturligvis også, du får en skøn dag, men når man sådan deler kage ud til vennerne, kan det vel ikke gå helt galt ;-))
    Kate

    SvarSlet
  28. Tillykke kære Miri - og hvor dejligt at se et billede af dig. Du ser ung ud..
    Kh Bodil

    SvarSlet