tirsdag den 5. februar 2013

Igen, Ved I hvad det er i dag ?

- Det er Sønnens fødselsdag !!
 For 27 år siden fødte jeg mit første barn- min søn. Og han var lækker !
Og han voksede, som han blev betalt for det. Han var glad, fræk og meget nysgerrig og interesseret i de særeste ting og sager.

Og så, pludselig en dag, er han en mand. Et godt menneske med stor nysgerrighed og appetit på livet. Et menneske med en varm og kærlig personlighed. Klog og interesseret i de særeste ting og sager.

Tillykke :)

40 kommentarer:

  1. Tillykke med din store søn - skønne billeder :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med begge dine børn. To dage i træk med fest. Skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde du- ja, vi er bare heldige :)

      Slet
  3. Tillykke med begge. Skal du så have toast igen i dag? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære du - nej , det skal jeg ikke !! :)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak:) ja, tænk engang, de bliver sørme så store..

      Slet
  5. Tillykke med din store søn :) må I får en dejlig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, glæder mig til at fejre ham senere:)

      Slet
  6. Sikke en skøn bassebaby. Kæmpe tillykke med ham, håber I får en skøn dag :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) og nu er han en dejlig mand :)

      Slet
  7. Hej Miri
    Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen til ældste barnet :)
    Håber i får en dejlig dag
    Kæmpe kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:) vi skal alle fejre ham senere på dagen og det bliver godt:)

      Slet
  8. Kære Miri
    Tillykke med dem begge to.
    Kh Bodil

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med din søn, med de sære interesser. Hvem har han mon det fra :) knus

    SvarSlet
  10. Tillykke med sønnen. Solen skinner her i Aalborg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Du må gerne sende den herover, for her er det gråt og det fortjener han ikke :)

      Slet
  11. Tillykke med sønnens fødselsdag :)

    SvarSlet
  12. Det er rart hvor fort årene går. Jeg hadde nettopp en baby, og han blir visst 10 år straks. Jeg regner med at han er 27 han også før jeg vet ordet av det. Gratulerer så mye til både deg og sønnen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige sådan det er ! Årene flyver og vi må gøre vores bedste for nyde dem :)

      Slet
  13. Hjertelig tillykke med sønnike, han lyder som en dejlig ung voksen at være sammen med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lene:) - det er nemlig det han er :)

      Slet
  14. Tillykke med førstefødte.
    Og tillykke med datteren i går.
    Håber begge har haft nogle dejlige dage :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) jo, vi har nydt disse dage, hvor vi bare kan være sammen :)

      Slet
  15. Hehe nej det havde jeg altså glemt!
    Et stort tillykke med din dejlige søn :-)

    SvarSlet
  16. Sikke en dejlig kærlighedserklæring. Stort tillykke med din store dreng:-))
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også ret godt lide ham:) tak, søde Kate :)

      Slet
  17. Tillykke med ham.
    Det må have krævet overskud af en speciel slags at holde børnefødselsdage dengang de var små og skulle have alle med hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Og ja, det krævede ret meget moderlig overskud og kærlighed- det har du ganske ret i :) !

      Slet
  18. Ihhhhm her har vi også to 2 dage i træk - dog med 9 års mellemrum!! Men tillykke med sønnen din - og mon det er allerførste gang jeg ser et foto af DIG, Miri ?? omend det så må være godt 27 år siden du sad der med ham den lille lækre på skødet! ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er festligt med alle disse fødselsdage så tæt på hinanden :) Jeg fylder selv på mandag :)
      Hmm, har vist billeder af mig selv en eller to gange..Er frygtelig genert og synes jeg ser vildt åndsvag ud på billeder :)
      Nu.
      Dengang, var jeg jo bare sød :)
      Tak :)

      Slet
    2. Mandag...Jeg fylder år den 12. så det er altså Tirsdag ! Tsk tsk, man bliver gammel :)

      Slet
  19. Tillykke med sønnen og også med dig i morgen :0) Det er så sjovt at se billedet af din søn i Zoo, min ældste bliver også 27 her i februar og det tøj din søn har på, havde min så godt som præcis også i den alder. Total pudsigt som en periode kan genkendes på beklædning og stil :0)

    Dejlig mandag til dig, håber solens stråler også rammer dig i dag - kH Karen Marie

    SvarSlet