torsdag den 7. februar 2013

En Torsdag

 Farver i Februar. På mit spisebord, som er hjemmets centrum. Her vi altid er.
 Beluga linser i Februar. Aftensmadens protein. Så mangler jeg bare at hitte på alt det uden om..
 Kaffe i Februar. Hver eneste kop er mig en fornøjelse. Livet er for kort til elendig kaffe.
 Piller i Februar. Hovedpinen som har plaget mig i snart en uge... Hver pille bliver slugt med håbet om at netop dén vil hjælpe.
Noter i Februar. Sidste skole periode.

Udsigt i Februar. Man kan se langt fra 6.sal i Valby, hvor skolen ligger.

28 kommentarer:

  1. Livet er nemlig ALT for kort til ringe kaffe (og mad) Dejligt med små nydelser i hverdagen. Håber din hovedpine er blevet bedre.... jeg kender alt for godt hvor træls det er at døje med den slags!

    Knus til dig og din februar

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine ord:)Desværre hænger den ved, den pine i mit stakkels hoved..

      Slet
  2. God bedring med hovedpinen, nu drikker du vel ikke for meget kaffe ;-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder af DET der nu er - så du min opskrift med belugalinser?
    God bedring med hovedpinen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Beluga linser er godt og jeg kigger altid med hos dig:)

      Slet
  4. Dejlige hverdagsglimt.
    Og kaffe skal der til.

    SvarSlet
  5. God bedring med hovedpinen, dit bord ser hyggeligt ud som altid :-)

    SvarSlet
  6. Med den udsigt er det rart med noget nydning, når man kommer hjem.
    Håber du får has med hovedpinen, så du kan nyde endnu mere det der hjemme!!
    God bedring ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig anstrengende med en sådanne hovedpine ! men tulipaner, de gør mig trods alt glad :)
      Mange tak :)

      Slet
  7. Tulipaner er og blir den skønneste blomst. Efter min mening :)
    Øv med hovedpinen. Er det mon noget influenza-agtigt eller spænder du meget i nakke og skuldre?
    Når jeg har hovedpine i mange dage gør ekstra meget nattesøvn og en halv time hos min massør en kæmpe forskel.
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde du, jeg ved ikke hvad der er galt med det stakkels hoved- tak for dine gode råd.
      Jeg har også STOR kærlighed for disse sprøde tulipaner :)

      Slet
  8. God bedring til hodet. Tulipaner må da være en universalkur mot alt som er tungt og grått i verden. Det minner meg på at jeg må ha meg en bukett til helgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tulipaner MÅ der til :)
      Og mange tak :)

      Slet
  9. Jeg skrollede lidt hurtigt ned, noterede hovedpine og derefter Clostridium og tænkte DAMN! Godt det sidste kun er lektier og ikke noget du er plaget af.... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uf ! ja, godt det kun er lektier ! Yrk, alt det klamme vi kan få gennem vores mad.....

      Slet
  10. Der er nemlig hyggeligt omkring dit spisebord - jeg har nemli selv prøvet at sidde der !!
    Håber snart den hovedpine forsvinder ....langt væk !!
    kram Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det var SÅ hyggeligt at have dig siddende dér :)
      Ja tak, den må meget gerne lette og aller helst NU !
      Tak :)

      Slet
  11. Selvfølgelig er du på skolen i Valby. Det havde jeg slet ikke tænkt. Måske du endda er løbet på min sønnike en dag i en af de lange gange... Hvem ved :)
    God bedring med hovedpinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. - ja, det er en chance for det, skønt der godt nok er mange mange mange mennesker på den skole.
      :)
      Mange tak :)

      Slet
  12. Med tanke på at du har været lidt stresset - måske du skulle finde dig en gang massage for den hovedpine? Ugens udflugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød, tak for din omsorg. Mange tak :)

      Slet
  13. Dejlige februarbileder - ihvertfald dem med farve mad og kaffe :)
    Håber hovedpinen snart forsvinder meget hlangt væk ...
    Weekendkramfra mig

    SvarSlet
  14. Dejlige billeder, Miri, og jeg håber, du meget snart bliver af med hovedpinen!

    SvarSlet