lørdag den 16. februar 2013

Alt er godt

alt er godt. ALT er godt. Alt er GODT. Alt ER godt.
3 ord med megen betydning. 3 ord jeg ofte siger til mig selv. Både i medgang og især i modgang. bare for at minde mig selv om, at alt er godt. Alt er som det skal være. Alt er som det er, og så må vi tage den der fra.

Og alt er godt, her hos mig, hverken værre eller bedre end det plejer :)
tror bare, der vil komme lidt færre blogindlæg fra mig.
Vil ikke skrive hver dag.
Vil skrive i ny og næ. Ofte, hvis jeg kender mig selv ret, men ikke næsten hver dag, som jeg gør nu.
Bare en oplysning- alt ER godt :)

Billedet...The med ÆldsteDatter, ting og sager hviler på bordet i centrum af hjemmet, inden de finder deres plads.

32 kommentarer:

  1. Alt er godt - også selv om du ikke skriver hver dag - jeg er vild med dine nære indlæg og det vil føles lidt tomt at undvære. Lidt og godt - er også godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde du, jeg gad godt have dig som ven- du formår at gøre mig glad, give mig lidt selvtillid, bare ved hjælp af dine kommentarer- tak :)

      Slet
  2. Jeg kan rigtig godt lide dine små indlæg Miri!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gaia, dine ord betyder virkelig meget for mig- tak :)

      Slet
  3. Sødeste ven
    Alt er godt - siger det også tit til mig selv ...
    Heldigvis bestemmer vi selv hvor mange indlæg vi vil skrive -
    Men dejligt at vide at alt er godt selv om du ikke skriver så ofte ....
    Sender dig et kæmpe kram og håber alt forbliver godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét gør vi- bestemmer selv. jeg har bare ofte og for det meste skrevet ret ofte..Tænkte bare at jeg ville advare om, at jeg ikke skrev så tit, og det ikke var fordi jeg var faldet ned i et dybt mørkt og trist hul :)

      Slet
  4. Der er jo heldigvis ikke skrivepligt - men jeg håber da ikke du holder helt op. ;) Har du fået post?

    SvarSlet
  5. Jeg er ALT for glad for denne blogverden til at holde op:) og ja, jeg har fået post, men ikke fra dig..?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt adressen her på siden...

      Slet
    2. Min mail adresse ? miriandersen@yahoo.dk

      Slet
    3. Ja, det er den jeg har sendt til, måske skulle du checke spam folderen?

      Slet
    4. Søde du, der er intet fra dig i hverken ind eller spam mapper...
      Bliver jo så nysgerrig ;)

      Slet
    5. Så må jeg lige prøve igen - sendte nogen links til godser.

      Slet
    6. Min mailserver siger i hvert fald, den har sendt det ud af huset.

      Slet
  6. Alt er godt. Tre vakre ord. Takk, jeg trengte dem i dag. Og takk for at du vil fortsette å skrive her - når det passer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så glad, når du kan bruge noget af det jeg giver videre- så er der en årsag til det hele :) Selv tak !

      Slet
  7. Søde Miri!
    Du skriver så tit du har lyst :-) bare du er der og trives.
    Knus.

    SvarSlet
  8. I think you should write blog posts whenever you feel like it :) Have a beautiful weekend, dear! Big hugs! xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er det jeg gør, med stor glæde endda :) Tak og i lige måde :)

      Slet
  9. Alt er godt - heldigvis også selvom man er stille på bloggen.

    Ønsker dig ALT godt.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det passer i hvert tilfælde på mig :) Tak og i lige måde !

      Slet
  10. Blogindlæg skal aldrig forceres :)

    SvarSlet
  11. Alt kan godt være godt, selvom ikke ALT er godt...... Gav det mening?

    Du får lige et lille vers:

    Giv tid! og livets træ bli'r grønt,
    må frosten det end kue,
    giv tid! og hvad du drømte skønt,
    du skal i sandhed skue.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gav stor mening- tak :)
      Og tak for verset, holder meget af den sang !

      Slet
  12. Ja, alt er godt :-) Og når vi har tid og lyst, skriver vi på bloggen, for det er nemlig dejligt :-)

    SvarSlet
  13. Tycker om erat vardagsbord! och dina ord, för ajg förstår och håller med. i början skrev jag varje dag. men sen blev jag lite less och stressad, men slutade inte, utan bestämde mig att skriva bara när det verkligen ville sig så i mig. då blev det bra på alla sätt. allt är bra här med...

    kramar en söndag, Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. du siger det så enkelt og fint og ganske rigtigt - tak :)

      Slet
  14. hej!
    Tillykke med fødselsdagen i sidste uge :-) Skønt med konfetti på gulvet efter en en voksen-fødselsdag!
    Det føles godt at være tilbage, nu skal jeg på opdagelse og opdateres hist og pist. God torsdag til dig!
    Polka/Lille

    SvarSlet
  15. Tak :) når der er fest, så lad der være fest;)

    SvarSlet