mandag den 21. januar 2013

Vanens magt ?

Hvis jeg ikke skriver et blog indlæg hver dag, så er det svært for mig at komme tilbage til bloggen.
Det at blogge er en glæde for mig, men det kræver åbenbart et hvis flow, en daglig rutine, en vane.
Ellers bliver det pludseligt svært for mig at finde de ord og de billeder, der skal fylde mine indlæg.
Vane. Heldigvis findes de jo i flere udgaver, de gode og de dårlige af slagsen. at blogge må vist være en god vane :)
Det samme er frugt til morgenmaden.
Lad os se vores Mandag i øjnene og finde alle de smukke glæder, der ligger og venter på at blive opdaget !

20 kommentarer:

  1. Jeg har det ligesådan - at blogge skal helst være et flow og en daglig rutine. Men nogle dage må et billede sige det hele ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Sagt med en kliche, men derfor kan den jo godt være sand, ofte siger et billede mere end mange ord:)

      Slet
  2. Jag blir så glad av dig. Stillsamt glad liksom. Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, kære Pia, de ord vil jeg bære med mig gennem min hele Mandag:) Sidder i toget, efter en kold men smuk tur på cykel. Varmer mig ved dine ord:)

      Slet
  3. Hvor har du ret! Men er ikke god til at holde rutinen så der kommer ikke mange blogindlæg ;-) Ha en dejlig dag♥

    SvarSlet
  4. Pudsigt at du har det spm jeg. At jeg havde det sådan kom egentlig lidt som en overraskelse for mig.

    SvarSlet
  5. Sådan er det også for mig, og lige nu går der laaaaang tid mellem mine indlæg, fordi - ja bare fordi. Heldigvis kan jeg så følge jer andre, som har gjort det til en god vane at lave indlæg regelmæssigt. Tak for det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare fordi.... Det kender jeg godt !

      Slet
  6. Holder meget af dine små daglige indlæg......få ord kan sige meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Det er godt og rart at vide:)

      Slet
  7. Så vakkert bilde! Du minner meg om at det å få mer frukt og grønt inn i mine hverdagsvaner er et mål for våren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mad kan være så smukt, som denne båd clementin :) Lyder som en god og sund målsætning for våren.

      Slet
  8. Du. jag tror att du känner lika som jag. att det jagar en ibland. men du! mins att det bara er du! det är bara du, som skriver, som tycker. det är din egen dagbok. så om du vill sluta eller icke. det är i dig..

    kramar Lycke

    SvarSlet
  9. Den flow og følelse kender jeg også. Sidder lige nu og er total tom indvendig. Min kreative hjerne er blevet væk. Så ved hvordan du har det.
    Din clementin ser lækker ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. En sær følelse, ikke sandt ?!
      Den var også god :)

      Slet
  10. Det kender jeg godt. Det er i hvert fald en følelse, jeg har mødt mere end en gang :)
    Håber du havde en dejlig mandag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også mangt og meget i sådan et enkelt lille menneskeliv, der skal fungere !
      Min Mandag var lidt for travl, men..Håber DIN var god :)

      Slet
  11. Det genkender jeg fuldstændigt. Ja faktisk, nu jeg tænker efter, synes jeg altid at det er grænseoverskridende at udgive blogindlæg, men det bliver meget værre når der er gået nogle dage, så er der som om ingenting dur. På den anden side er rigtig glad for mine ugelange pauser hvor jeg ligesom på forhånd har givet mig selv fri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver også mere blufærdig, hvis der går noget tid mellem mine indlæg. Tænker pludselig ( for) meget over, hvad jeg egenligt har kastet mig ud i, med dette bloggeri !

      Slet