onsdag den 9. januar 2013

Super enkelt, men åh så godt

Og glem ALDRIG parmesanen :)

27 kommentarer:

  1. Det er rigtigt, lækkert, enkelt og godt.

    Inspiration til aftensmad. Takker for ide.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at kunne give dig lidt inspiration, det kan vi alle trænge til i ny og næ :)

      Slet
  2. Ja,er så enig med deg..enkelt og veldig godt!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis råvarerne er i orden, så behøver man ikke så meget :)

      Slet
  3. Hvad er den der lille visne ting nede i venstre hjørne?

    SvarSlet
    Svar
    1. :) den lille visne er en virkelig stærk men dog uhyre velsmagende tørret chili :)

      Slet
  4. er det chili? - det ser lækkert ud, olie også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps :)!
      Ja, en rigtig god olivenolie:)

      Slet
  5. herligt billede med plads til undren over hvad det er, indtil man tror, man har gættet det :-) Jeg er spændt på dit svar til TrompetTrut og jeg troede i første omgang at hvidløgsfeddet var en ordentlig klump smør ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi- tørret chili og intet smør :)
      Men en god olivenolie !

      Slet
  6. jeg er vild med helt enkelte pastaretter. Haps!

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, også mig !
      Jeg elsker pasta :)

      Slet
  7. Det kan der godt komme noget lækkert og sundt ud af!

    SvarSlet
  8. Hmmm ... så ligger det der .... og hvad gør du så?

    ... og hvor er fløden ??? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lader det hele mødes i min støbejerns gryde- et møde der også indeholder god olivenolie, sort peber og flagesalt:)
      Nix ingen fløde !
      Ikke i dag :)

      Slet
  9. Helt enig..det simple er det bedste på alle plan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, faktisk. jeg har brug for det enkle og simple lige for tiden:)

      Slet
  10. Svar
    1. Det er en fin lille håndfuld af ynglings råvarer :)

      Slet
  11. Og hurtigt :-) ikke at kimse af. Specielt ikke når resultatet bliver godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig- nem og hurtig mad, skal man ikke afvise, når bare den smager skønt :)

      Slet
  12. Lige i øjeblikket kunne jeg leve af broccoli :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt :) Lige for tiden har jeg det sådan med grønkål :)

      Slet
  13. Uhmmmm JAAA - det er en sund, god, delikat og hurtig ret.... een af familiens yndlings herhjemme!

    SvarSlet