tirsdag den 15. januar 2013

Sande ord


36 kommentarer:

  1. Åh ja, det er så sandt :-)

    SvarSlet
  2. Fuldstændig enig ;-) - Er det en tekst jeg må låne/bruge?

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Jeg har det hængende i min stue og smiler ofte over det :)

      Slet
  4. Det er bare uhyggeligt sandt. Jeg elsker bøger, det er en gave jeg ikke vil være for uden.

    God snevejrsdag, fra dagens seje mor.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig :)
      God snevejrs Onsdag, seje mor :)

      Slet
  5. Jamen det er jo lige præcis sådan det er med bøger - og netop derfor ønsker jeg for bla. mine børn at de bliver læsere - herlig advarsel, tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Anytime :) Vi må jo være forsigtige- ha ha :)

      Slet
  6. Uha, jeg tror nu alligevel, at jeg tager chancen ;)

    SvarSlet
  7. Svar
    1. Det forstår jeg, men nu er du advaret :)

      Slet
  8. At fordybe sig i en bog er helt fantastisk, så jeg tager bestemt også chancen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden at tage den risiko :)

      Slet
  9. Så sandt så sandt!
    Men det er en af de sundere laster ;0)

    SvarSlet
  10. Tror også godt jeg tør ;-)

    SvarSlet
  11. Fedt :-)
    Så sandt så sandt.
    Må jeg låne billedet?

    SvarSlet
  12. Svar
    1. Ja, jeg holder også meget af den :)

      Slet
  13. Og netop dérfor er bøger noget af det mest fantastiske, der findes :-))

    SvarSlet
  14. Ja, det må man sige..

    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare formuleret så fedt :)

      Slet
  15. Jeg har taget chancen mange gange og tror sørme jeg bliver ved ;-)
    Tror lige jeg snupper den til min facebook
    Trine

    SvarSlet
  16. Skøn text! Hvor kommer den fra? Dig selv måske? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan desværre ikke taget æren for disse skønne ord:) har klippet dem ud af et eller andet magasin for mange år siden.

      Slet