mandag den 28. januar 2013

S K R I G !!!!!

Ja undskyld den dramatiske overskrift, men jeg er kommet til at pille ved noget her på bloggen, som jeg vist ikke skulle have pillet ved !!!!!!!
Her ser grimt og vildt mærkeligt ud !
Jeg prøver at finde ud af at ændre det hele igen, tilbage til noget, jeg synes er nydeligt og rart at se på.
Men har ikke tid lige nu !
Vender tilbage.
I mellemtiden, beklager jeg det fremmede blog look...
Suk.......



Update; Tja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal med dette blog design.... synes det hele ser underligt og fremmed ud..
Men nu bliver det sådan, indtil min IT-ansvarlige (aka YngsteDatter) og jeg har tid til at mødes og få det hele til at blive mere "Losarinas mor"- hvad dét så end er :)
Tak for tilbage meldinger og søde ord og opmuntringer- I bare så gode blog venner !

12 kommentarer:

  1. Her er da fint - ingen katastrofer - og med den smukkeste kvinde oppe i højre hjørne!

    SvarSlet
  2. Pyha! Her fra ser det nu ikke så underligt ud. Til gengæld ser billedet af dig godt ud :-)

    SvarSlet
  3. Her fra ser det fint og enkelt ud - og med et smukt billede af kvinden bag :) men glæder mig til at se hvilke ændringer du finder på ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Jamen søde pige dog, hvad har du dog trykket på?
    Jeg kan ikke se nogle ændringer.

    SvarSlet
  5. Meget lyst her inde. Du har da fået trykket på noget der har fjernet alt, :D
    Men jeg synes det er dejligt, at der er kommet et billed af dig.

    God fornøjelse med at genoprette igen, hvis du ikke venter til foråret kommer, så kan vi få lysdosis her.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Bare du selv er inden under så går det nok. Måske det helt hvide lærred (....) bringer inspirationen frem i dig til noget helt nyt og dejligt.

    SvarSlet
  7. Her er lyst og lidt bart, men så slemt er det heller ikke ;-)
    Jeg kender udmærket frustrationen der opstår, og når du så ikke engang har tid til at kigge på det, så ja - kæmpestort SKRIIIG.
    Håber du får det fixet, så du bliver glad og tilfreds med udseendet på bloggen igen, men det afskrækker altså ikke os der læser med :-)

    SvarSlet
  8. Jeg synes det ser fint ut, og så lenge det er dine ord og dine bilder, så går det bra. D

    SvarSlet
  9. Ja det er ikke sådan når man leger med designet ;)

    SvarSlet
  10. Her er meget enkelt og ryddeligt. :-)
    Jeg må tilstå at jeg faktisk ikke præcis kan huske hvordan her så ud før,
    selv om jeg syntes jeg ofte ligger vejen forbi.

    SvarSlet
  11. Her hvor jeg kigger er meget pænt .... Lys baggrund.
    igår var et fint billed af dig - i dag en hul sten i neon snor :)
    Håber du finder tilbage til det du ønsker ....
    Jeg må indrømme at det er dine indlæg der fanger blikket -
    Kram

    SvarSlet