fredag den 18. januar 2013

På farten

Forsøg. Jeg skriver dette i S- togs linje C.

18 kommentarer:

  1. Herlige strømpestriper skimtes der! God reise!

    SvarSlet
  2. Jeg ville blive glad af at sidde sammen med dig, bare ved et kig på dine skønne strømper :-) God dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) hvis du sad her villle jeg ikke blogge:)

      Slet
  3. Du er da også sådan en teknik-nørd :) iført flabede, stribede strømper ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo lige mig - ha ha :) og tak for kjolen !

      Slet
  4. Nederdel og strømper matcher jo stolene, så smukt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Klæder mig skam altid på så jeg passer til DSB :)

      Slet
    2. hæ hæ, det ville være bedre hvis det var for din skyld og ingen andens. Det tror jeg nu også at du gør.

      Slet
  5. Og hvilke fine strømper du har på !!! D

    SvarSlet
  6. Er det de strømper jeg tror det er ?
    Håber du havde en god togtur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de strømper du engang har givet mig. Tak, jeg rejser jo med toget hver eneste dag i disse måneder :)

      Slet
  7. Säger hej nu och läser mer imorgon. frisk igen. glad vara här ***

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at du er frisk igen og SÅ dejligt at du kiggede forbi, du har været savnet :)

      Slet
  8. Dejligt billede, Miri! Så fine strømper - jeg har også flere stribede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg var bare så stolt over jeg kunne blogge, tage billede og det hele- i S-toget :)

      Slet