onsdag den 2. januar 2013

Hverdag igen...

Skal vist lige øve mig i det der hverdag....

33 kommentarer:

  1. åh det er så dejligt at have ferie. Jeg skal først starte på mandag, så jeg har lige nogle dage endnu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør mig en stor tjeneste- nyd dem :) Sug al glæde ud af dem :)

      Slet
    2. jeg gør mit bedste, desværre er jeg blevet ramt af en træls influenza, ikke voldsom, men nok til at jeg ikke orker meget andet end at ligge på sofaen, og jeg havde jo håbet på et være lidt effektiv og kreativ i disse dage + bruge tid på grundig forberedelse inden jeg møder mine elever igen, men ak

      Slet
  2. Ja, det er altid nemmere at vende sig til ferie ;-)

    Knus Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret godt til at holde ferie .)

      Slet
  3. Det kan jeg godt forstå... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men, det siges jo, at øvelse gør mester :)

      Slet
  4. Hm, en av fordelene med å ikke ha hatt noen særlig ferie er kanskje at hverdagen er lettere å komme i gang igjen med? Men vakre lys og blomster hjelper da på alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jeg er nu glad for at have haft den lange ferie :) Det gælder vist bare om at komme ind i den vanlige gænge igen. Men blomster hjælper ! Det er jeg enig i :)

      Slet
  5. Hverdagen har også sine gode sider, men ferie overgåes ikke :-) Måske det bliver lidt nemmere imorgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt. Jeg holder af hverdagen, men er ret glad for ferier :)

      Slet
  6. Åh hverdage! Jeg savner nu mine hverdage, efter en god lang ferie. Så kan man jo også glæde sig til weekenden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en gave du har, at du er så glad for din hverdag ! Det er mit mål, at igen, få skabt mig en hverdag der gør mig rigtig tilfreds:)

      Slet
  7. Jeg skal godt nok også lige vende mig til at tænke i bachelor-tanker igen efter en juleferie...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. Det kræver lige lidt omstilling :)

      Slet
  8. Svar
    1. :) Bare det at et ur bestemmer hvor jeg skal stå op ! :)

      Slet
  9. Jeg har det fuldstændigt ligesom gode gamle Onkel Danny, mest af alt holder jeg også af hverdagen :) Godt nytår! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er bedst ! For der jo altså flest hverdage i vores liv:)

      Slet
  10. Det er ikke sjov øvning!
    Jeg skal til samme øvelse i morgen, hvor min ferie er slut...

    God aften og godt nytår Miri :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en udfordring at skabe sig en hverdag, hvor der er plads til det vi trives i.
      Tak og i lige måde :)

      Slet
  11. Jeg er også fuldstændig ødelagt over al den omvæltning fra at rå-hygge her hjemme også skulle afsted igen.

    Vi må nok tage en øver igen i morgen tror jeg.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en omvæltning. Tror vi må tage det stille og roligt og hske at købe lidt blomster :)

      Slet
  12. Ditto her! Tanken om hverdagen ødelagde næsten min 1. nytårsdag. Og jeg havde overhovedet ikke tømmermænd! Ses i morgen. KH Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Og sådan skal det jo ikke være! Vi må virkelig øve os, bruge energi på at ændre vores hverdag så den gør os gladere for den. En udfordring, som jeg kæmper lidt med :)

      Slet
  13. Godt weekenden er lige om hjørnet. Synes også at det er skønt at sådan et helt nyt år venter os - spændende at se hvad det bringer. Og lækker julegave du fik!! KNUS♥

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er heldigvis en blød begyndelse med denne korte arbejdsuge :)
      Og ja, alle disse dage, der venter- gør ligesom at vi må bestræbe os på, at fylde dem med noget der giver mening.
      Jeg er meget glad for den lille hvide tingest :)

      Slet
  14. Hverdag i dag - hverdag i morgen - i overmorgen .....- vi vænner os igen til en ferie :)
    Ønsker dig gode dage :)
    Og tænk dagene bliver lysere - og foråret er om hjørnet
    Kram til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hverdage skal være gode, for de fylder meget i vores liv. Og jeg ændrer hvad jeg kan,og fylder på med de små glæder :)

      Slet
  15. Men dit hverdagsbillede ser hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hverdagen er heldigvis OGSÅ fuld af hygge :)

      Slet
  16. vackra bilden av din vardag *** här känns det skönt att den är tillbaka tycker jag! har rensat ut det mesta av julen redan. här ligger halva familjen magsjuk dock, men det reder sig..solen skiner in genom fönstret..

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop, dét at solen skinner gennem ruden, dét er hverdags lykke for mig:)
      God bedring !

      Slet