tirsdag den 18. december 2012

Til salg

For noget tid siden, købte jeg mig en kjole. Jeg havde længe gået og kastet forelskede blikke efter den. Men den var dyr. Så jeg klappede den, smilede lidt og hang den tilbage.
Så kom udsalget !!!
Og haps røg kjolen hjem til mig. Og der lå den så og blev beundret, men ikke brugt, for festerne ventede på sig...
For et par uger siden, var der en anledning til at i klæde sig den smukke, den skønne -  men ak og ve !!!!! Kjolen var blevet for stor !
 Pailetterne sidder som en bredt bælte omkring midjen.
 Stoffet er hør, gråligt med sølv glans.
 Grov lynlås- elsker den kontrast.
En Noa Noa kjolen i størrelse M
Beklager, det lidenet flatterende billede.. Men længde er under knæet.

Prisen; FØR 1099 kr  NU, efter udsalgets vidunderlig rimlige pris 439,60 kr.
Ja, du læser rigtig; 439,60 kr !!

Jeg sælger denne skønhed for 439,60 kr, hvis du selv kommer og henter den.
Jeg sælger denne smukke, enkle og dog festlige skønhed, for 439,60 kr + porto, hvis jeg skal sende den til dig.
Jeg gav 439,60 kroner for den og sælger den til dig for samme beløb.

Send mig en mail, hvis du er blevet forelsket i denne skønne kjole og må eje den.
miriandersen@yahoo.dk

21 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig smuk. Synd for dig, at den er blevet for stor.
    Du har det åbenbart som jeg. Hmm det er den str. haps ind og betale og desværre kjolen er for stor.

    Hvis jeg var str. M, havde jeg købt den, for skøn det er den altså.
    Held og lykke med salget.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har åbenbart tabt mig lidt og den kjole skal altså sidde til:)

      Slet
  2. Hvor er den bare skøn, Miri - ærgerligt at den er blevet for stor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, især fordi jeg aldrig fik prøvet at gå til fest i den :)

      Slet
  3. Så fin den är! Jag blev förälskad, men den är för liten på mig... Hoppas den hittar någon att glittra på! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig så fin, at den fortjener en kvinde :)

      Slet
  4. En sån vacker klänning och vilken lycka att den fanns med på "salg". Vilken tragedi sedan att den är för stor till dig! Men så är det - upp och ner här i livet!
    Du finner snart en ännu vackrare klänning som dessutom passar dig!
    kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan er det :)
      Og ja, der ligger nok en anden kjole og venter på mig :)

      Slet
  5. Så smuk en kjole, synd den er blevet for stor, men det må jo være fordi du går og taber dig søde.

    God jul

    Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Utroligt nok med alle de kager jeg spiser :)

      Slet
  6. Den kiggede jeg også langt efter hos Noa Noa, desværre fylder jeg noget mere end en str M

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, så ved du også at billederne slet ikke gør den ret !
      :)

      Slet
  7. Kære Miri, oh jeg er vist for stor til kjolen, men smuk er den :-)
    Jeg vil bare lige knytte en kommentar til et indlæg lidt længere nede - jeg vil bare lige sige HOLD FAST hvor har du en dygtig, kreativ datter. Det er helt vildt!!! Sikken opfindsomhed!
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig så smuk !
      Hvor er jeg glad for du siger det, om min datter, for jeg er enig :)

      Slet
  8. eiijjj øv hvor ærgerligt , den er ellers flot, du tror ikke lidt jule sul vil hjælpe på problemet
    Knus og rigtig god jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det var selvfølgelig løsningen- at spise til jeg kunne fylde kjolen ud :)
      Tak og glædelig jul til dig også :)

      Slet
  9. Ærgeligt men bedre end hvis den var blevet for lille ;-) Flot er den. Og hvor er din ældste datter utroligt dygtig. Er det noget hun vil bruge i fremtiden altså mht. uddannelse for talentet er der ihvertfald♥ Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig, det er så trist når tøjet "krymper" i skabet :)
      Hun har ikke tænkt sig at bruge det- hun synes jo ikke selv, hun har de evner...Hun er altså lidt skør:)
      Tak for dine ord :)

      Slet
  10. Ååh , den var minsann finare än fin!! synd den bleve för stor. tror den är det för mig med tyvärr, och jag ska verkligen inte köpa fler klänningar (ler) köpte så många förra hösten och julen att det räcker för år och dar :))) får se om jag hinner använda dem. hoppas du har lugnet för Julen, att det glittrar och glimmar hos dig även utan klänning..
    varma kramar om, Lycke
    (och tack så för orden. hälsade dotter vad du sa och hon blir så glad..***)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, der findes også så mange fine kjoler !!!!
      :)
      Jeg er i helt ro, lider heldigvis ikke af JuleStress :)
      Og godt du fortalte din datter det, for det er sandt :)

      Slet
  11. Kan du ikke bruge den selvom den er lidt løs? Det ser da fint ud på billedet. (Hvis jeg boede noget tættere på ville jeg afgjort komme og prøve den - hvis du altså stadig har den ...)

    Glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet