fredag den 14. december 2012

Sidste færdige projekt

 De sidste 2 projekter er nu færdige. ALLE julegaver indkøbt OG pakket ind!
Årets Julekort er færdige og skal bare postes.
Og med det, siger jeg tak til Helle for denne herlige udfordring, om at færdige gøre et projekt hver dag i en uge. Det har været godt at have fokus på at afslutte og ikke kun begynde.

Weekenden nærmer sig og jeg vil have retten til at begynde på 1000 nye projekter :)
Al den færdiggørelse og et arbejde at passe, giver ikke megen tid til at tænke på lækker mad og at lave aftensmad, så Torsdag blev det lidt, "hvad har vi køleskabet "- 2 skiver rugbrød omkring en skive god svensk ost og ristet i en toastmaskine.
Dertil en rød linsesuppe med grønt drys af grønkål.
Og det var faktisk helt godt.


14 kommentarer:

  1. Hvor ser de søde ud dine kort eller er det små pakker du har lavet?
    Puha... jeg kunne da vist lære noget af, at få afsluttet nogle projekter, i stedet for at starte på nye :)
    God fredag.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har både lavet kort og pakker :)
      Jeg synes også jeg er bedre til at begynde end at slutte :)
      Nyd din Fredag :)

      Slet
  2. Sejt at du er færdig med julegaver, julekort osv.

    Mon så ikke der kun er tilbage at nyde resten af julen???

    Knus Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder faktisk det hele :)
      Både gavehalløj og bagning og nydning og pynt og indekøb og - ja , alt det der juleræs :)

      Slet
  3. Vilka fina stämplar! Jag tycker så mycket om linssoppa! Och grönkål!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vild med de stempel- skal passe på et at stemple alt :) Måske også mine børn, ha ha :)
      Jeg elsker bare kål !

      Slet
  4. Godt gået.....fine gaver og lækker aftensmad!

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Nu sidder jeg med julekalenderthe og brunekager og weekend :)
      Må din weekend blive vidunderlig :)

      Slet
  5. Dejligt med dine projekter:-) Rigtig god idé.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har synes det var en sjov udfordring :)

      Slet
  6. Tak for at du har taget i mod udfordringen, det har været superskønt at have dig med:) Uhm hvor ser din aftensmad lækker ud, sådan kunne jeg godt leve hver dag. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg har haft nogle sjove dage, så jeg takker også :)
      Du er altid velkommen til mad :)

      Slet
  7. Jeg skulle vist også ha været med i den leg, synes de løse ender flagrer om ørene på mig! Måske det blir til nytårskort i år :0). Dejlig weekend til dig - kh Karen Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved du hvad, at modtage et hilsen i begyndelse af det nye år, det ville gøre mig glad:) Så du tager dig bare den tid det tager :)

      Slet