søndag den 16. december 2012

ÆldsteDatter

 Min ÆldsteDatter, der på trods af stor skønhed, ikke ønsker at vises på bloggen, som hun ser ud idag,- derfor et yderst gammelt billede fra dengang, hun blev halvt begravet i sand- , nå, men hende, ÆldsteDatter, mener ikke hun er kreativ....
 Denne kastede hun "lige" sammen, for at give mig en adventsglæde og gave.
 Dette broderi "tegnede" hun "lige" med nål og den tyndeste tråd, da året var nyt og ubrugt.
 Disse sutsko skabte hun "lige" for at glæde sin søster, der har en stor svaghed for Flamingoen.
En fjer er endt på hælen af en almindelig Maosko.
Jeg må sige og det siger jeg også ofte, hun er yderst talentfuld og vidunderlig kreativ, hende min ÆldsteDatter.
I en alder af bare 2 år, kunne hun lege de mest fortryllende lege, der krævede al hendes energi.
Og så måtte der jo en lille lur til:)

22 kommentarer:

  1. De allerskønneste ting, jo din datter er lige så kreativ som sin mor :-) og skønne "gamle" billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fotos fra den gang de kom på tykt papir efter en uges ophold hos fotohandleren :)
      Hun er kreativ på en helt anden fri og legende måde, som jeg bare kan beundre.
      Tak, søde Lene :)

      Slet
  2. Wauw ...
    lækre ting hun har "lige" har tryllet frem :)
    Det er vildt ...
    og sikke skønne billeder af hende som 2-årig
    hils hende mange gang
    kram♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvordan får jeg hende så lige til at forstå, hvor fantastisk hun er ?!!
      Du kan tro, jeg skal hilse :)

      Slet
  3. Næ jeg kan godt se, at hun SLET IKKE er kreativ hende ældstedatteren... Der er da slet ikke noget smukt, kreativt og glædeligt over de par ting, som hun har slynget ud af ærmet ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, vel :)
      Men hun føler det ikke selv, desværre..
      Må fortælle hende det igen :)

      Slet
  4. Skønne billeder af din smukke og kreative datter!

    SvarSlet
  5. Hvor er hun bare kreativ, hende ældstebarnet. Jeg turde da ikke kaste mig ud i projekt flamingoer. Nøj hvor er de skønne.
    God bedring til hende, der bare kaster lidt nål, tråd og filt sammen i en pose og får en smuk grøn nisse ud af det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lis- hun har det bedre ;)
      Mod, jeg tror det er en af kodeordene i kreativitet- og det besidder hun.

      Slet
  6. Ih... nej, hun er da overhovedet ikke kreativ, slet ikke :)
    Hvor er de fine og sirlige hendes ting, hun er super dygtig er hun :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er !
      Ville bare ønske at hun selv kunne mærke det, føle det og ikke mindst vide det.
      Tak :)

      Slet
  7. Hold nu op, hvor fine ting hun har lavet!
    Hende kan du (også) være stolt af:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Eva, dét er jeg også :)
      Tak :)

      Slet
  8. Åh, så fina saker hon har skapat! Och vilka härliga barnbilder! Kram!

    SvarSlet
  9. kommer til at tænke på at det er tankevækkende at hun ikke ser sig som kreativ..
    I en tid hvor hobby arbejde flyder rigtig meget og hvor folk forveksler hobbysysler med kreativitet.... Og så ser man hvad hun laver! Helt unikt - med en sikker hånd i stilen..
    Men ser sig ikke som kreativ... mon det er fordi det er så dybt forankret i hende, at det "bare" er en del hendes liv?
    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke, Thea... Jeg synes det er en fin kvalitet hun sidder og ville ønske hun kunne se den og føle glæden ved at vide, at hun besad den.

      Slet
  10. Har du vist hende det her indlæg - og alle kommentarerne. For det kan godt være, at hun ikke mener sig kreativ.
    Det gjorde jeg heller ikke engang. Jeg gjorde det bare. Og jeg tror det er det, der beskriver kreativitet bedst - at gøre det, uden egentlig at tænke over det.
    Hun er super kreativ, fantasifuld og fyldt med en evne til at se det smukke i det mindste. Det må hun gerne være stolt af. Selvom det kan være lidt grænseoverskridende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine ord og dejligt at høre om dine egne overvejelser. jeg viser hende dette indlæg :)

      Slet