onsdag den 19. december 2012

Glimt fra en Tirsdag

 En julekugle, der er en Juleprinsesse værdig.
Hang på en buket gnistrende hvide tulipaner fra min ÆldsteDatter.
 Altid en god redning at have i fryseren. Til en af de dage, hvor jeg bare ikke magter at udtænke interessante måltider.
 Hvis bare I kunne dufte den blå /lilla skønhed.
En engel og hendes søstre kom til mig med et dejligt julebrev.
Jeg er en heldig kvinde. Mange mennesker ønsker mig det godt og synes jeg har noget godt at give.
Det gør mig taknemmelig.
Hverdagen, livets små stunder, de er fyldt med deres helt egen skønhed, hvis bare vi åbner vores øjne for den.
Den viden gør mig taknemmelig

12 kommentarer:

  1. Smuk kugle, der er nu noget ved lyserødt og hvidt sammen.

    Det passer jo også fint at du får en engle eller to, når du er så favnen som du er.
    Ønsker dig en skøn onsdag med meget mere overskud på kontoen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altid sød til at skrive fine ord til mig, det er jeg meget taknemmelig for:)

      Slet
  2. Lækker pesto!!! Og julekuglen er så fin!!! Kan faktisk næsten dufte hyacinthen♥ Og sådan et julebrev kan helt sikkert gøre en både glad og taknemmelig. God onsdag♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt med hyacinter- man kan huske dufte så godt :)
      Tak og i lige måde, søde Tina :)

      Slet
  3. dejligt tirsdagsindlæg - bliver helt glad :)
    Kh Thea

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for at høre det :)

      Slet
  4. Deilige hverdagen med små lykkestunder..nydelig skrevet.:)

    SvarSlet
    Svar
    1. At tage billeder øger mit fokus på alle de små glæder :)

      Slet
  5. Du fortjener helt sikkert de lykkestunder og de fine ting du har fået.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marlene, det var meget sødt sagt- tak :)

      Slet
  6. Nøj sådan en pesto gad jeg også godt jeg havde i fryseren! Hvor skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Forleden blev jeg "reddet" af sommerens sidste brændenælde pesto. Jeg er glad i min fryser :)

      Slet