tirsdag den 11. december 2012

Færdiggørelse

 Helle med bloggen Trompet Trut, har en meget inspirerende tema uge.
At færdiggøre een ting hver dag i en uge.
 Jeg tror ikke jeg kan overholde at få gjort een ting færdig hver dag..
Men lidt har også ret !
Min rustikke flagguirlande blev endelig færdig.
Og den fine kugle fra Pattern Like blev endelig limet sammen. Meget passende, da den er en gave fra netop TrompetTrut  Helle :)

Faktisk meget rar fornemmelse at få disse små projekter færdiggjort.
Kan anbefale at følge Helles opfordring :)

22 kommentarer:

  1. Hvor er din flagranke dog smuk, uh altså, nu kommer der en ting mere på min "ønskeliste", som jeg gerne vil prøve at lave :) Din kugle er også blevet rigtig fin, jeg er meget glad for mine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) jamen, er det ikke bare skønt, at vi har lyst til så meget :)
      Og jeg takker, endnu engang for kuglen- den er så fin !

      Slet
  2. Herligt indspark. Tror da også mine flagranke skal færdiglaves... og så vil jeg da prøve at se på flere sf mine andre halve projekter der ligger rundt omkring. Så tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har i hvert tilfælde givet mig lyst til at afslutte lidt projekter :)

      Slet
  3. Hej Miri
    Hvor er den fin din flagranke :) - det minder da om at jeg har flagranker liggende som bedsteveninden har hæklet ... - dem må jeg da straks finde :) .....
    Din papirskugke er rigtig smuk :)
    Det er en rigtig god ide med at færdiggøre ting ..... Jeg arbejder stadig på at quilte blomsterengen færdig :)
    Kæmpe tirsdags kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har en del af disse halvfærdige projekter...Bl.a også et tæppe, der skal quiltes :)
      Flagguirlander gør noget godt for humøret :)

      Slet
  4. Rigtig fin flagranke, lige i rette tid til juletræet (hvis det var min).

    Kuglen lavede jeg da jeg var på blogtræf. Vil gerne lave en mere og din inspirerede lige til at jeg sidder og vender papirstakke i tankerne om der mon er noget af rette slags.

    Jeg må vist ind og lurer lidt hos Helle og se om jeg kan få mig selv til at følge opfordringen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. ÆldsteDatter har skam også besluttet af min skal på juletræet :)

      Håber du viser dine kugler frem :)

      Slet
  5. En ting hver dag, det tror jeg ikke jeg kan klare, men lave lidt hver dag kan jeg :-)
    Flagranken pynter fint på stolene :-)
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt har også ret:)
      Den skal nu ikke hænge dér, selv om det faktisk ser godt ud - blot en anelse upraktisk :)

      Slet
  6. Sikke en god ide!! Har også masser af småprojekter. Smuk flagranke! Apropos dit sidste indlæg havde jeg samme tanker engang. Hvad jeg ikke smed ud he he. 2 dage efter manglede jeg det meste;-) KNUS

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig god ide, hun fik !
      Mange tak :) Jeg kan godt lide den, fordi den er rustik og lidt vind og skæv :)
      hi hi- kan sagtens se mig selv, grebet af den store smid ud og forenkel dille og så snøfte over ALT det jeg kom til at savne :)

      Slet
  7. Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre lidt fra dig igen :)

      Slet
  8. Det er en rigtig fin opfordring - sikke nogle skønne ting du har fået færdiggjort!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk en god ide:) Og det kan jo være alt muligt, f.eks at blive færdig med at bage julekager, sætte mejsekuglerne op osv .)

      Slet
  9. Ih altså flittige jer. Jeg får helt dårlig samvittighed. Nej for pokker - selvfølgelig gør jeg ikke det! Når nok det jeg gerne vil - engang! Fin flagranke. Den tror jeg, at jeg vil eftergøre engang. Bare ikke lige nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dårlig samvittighed vil vi ikke have ! Den bør være en by i Rusland !
      Vi når det vi kan og magter og ikke mindst, har lyst til.
      :)

      Slet
  10. Haa haa - läste inte detta innan. Det är väll en ide att färdiställa en sak varje dag, men jag tror att jag får en ångest om jag börjar lista alla mina projekt - med ett hus som skall smått totalrenoveras ;) ... hurvas - måste i alla fall hitta ett gömmställe för alla målarpyts innan julafton ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager også de små opgaver , så jeg har en mulighed for at lykkes med det :)
      Et hus, der skal renoveres, må vist være et langsigtet projekt.

      Slet