mandag den 31. december 2012

Årets sidste dag

Sidder lige et øjeblik og får pusten efter årets sidste løbetur, på den grå Altan i, det grå vejr, på årets sidste dag.
Kan mærke en forventning i mig selv om, at jeg bør reflektere over året der rinder ud.. Det gør mig lidt forvirret, for mærker en ulyst til at gøre det. Bliver på en eller anden måde lidt trist. Tror jeg dropper den der tænken tilbage og gøren status. Orker faktisk heller ikke lægge de stor planer for 2013. Tror "bare" jeg tager et øjeblik af gangen. Som jeg plejer. Være tilstede i mit eget liv.
Men ændringer må der til og vil der komme.
Jeg bliver færdig med min nye uddannelse. Til sommer. Skal så have fundet mig et job.
Jeg må og skal flytte. Vil og kan ikke bo her mere. Det var en midlertidig løsning, mens jeg tog den uddannelse.
Jeg skal væk fra Lejligheden, for jeg trives ikke. Må have luft, natur og en have. Et lille hus.
Helst Sjælland. Måske Fyn.
Bolig og job. 2 store områder i mit liv. Og jeg aner ikke, hvordan det skal lykkes !
Må tro på at det lykkes.
Det lykkes.
Årets sidste dag.
Jeg vil leve den langsomt og med glæde. Med gode tanker til alle jer, der har beriget mit 2012.
Og kærlige tanker til det bedste jeg har brugt mit liv på- mine 3 børn :)

Tak for det gamle år og skål for det nye !

17 kommentarer:

  1. Godt nytår Miri... Der er mange tanker at tænke, mange nye ønsker for det nye år. Det lyder som et par gode ønsker, som du har for det nye år. Jeg ser også et år i møde, hvor der skal ske ændringer - gode af slagsen.
    Jeg håber at du når dine ønsker - at livet smiler (mere) til dig. Og så håber jeg at vi kommer til at mødes IRL...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at se frem mod det nye år fuld af forventning:)
      Jeg håber virkelig også vi vil møde, derude i virkeligheden !
      Tak :)

      Slet
  2. kære Miri
    Jeg sender dig såååå mange mange tanker og de bedste ønsker ...
    hvis JEG kunne bestemme søgte du kun job på Fyn .... smiiiil...
    og selvfølgelig bolig :).... men det tror jeg ikke dine dejlige børn er enig med mig i ...
    Jeg håber det bedste for dig både i dit arbejds - bolig og private liv... og glædes over at jeg har dig i mit liv :)
    kæmpe nytårkram ♥ skål og godt nytår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde du :)
      Du må bestemt gerne have antennerne ude efter et lille hus med tilhørende job :)
      Og jeg glædes også, det ved du:)
      Nyd den sidste dag i året og kom godt ind i det nye !

      Slet
  3. Et rigtig godt nytår til dig & jeg håber det bliver et fint et! Jeg bliver også færdig med min (anden) uddannelse til sommer, noget jeg ser meget frem til. Kh Sophie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sophie :)
      Jeg er sikker på at 2013 bliver et godt år for dig- ny uddannelse og de muligheder det skaber :)

      Slet
  4. Kære Miri.
    Også et rigtig godt nytår til dig og dine. Håber det bliver som du gerne vil have det. Må jeg få lov til at være bare en smule egoistisk og håbe på at du finder dit "nye" liv ikke så forfærdeligt langt herfra.... Tak for de mange dejlige stunder i 2012. Dig og resten af kreaklubben gør mit liv rigere.
    Vi ses i 2013. Kh Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde du :)
      Jeg er taknemmelig for du er kommet ind i mit liv. Glæder mig til 2013 med nye oplevelser sammen :)

      Slet
  5. Ett riktigt STORARTAT 2013 önskar jag dig och hoppas att dina önskningar slår in! (Kanske hus och jobb i Sverige?)
    Bamsekram till dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Håber du havde en dejlig aften og er kommet godt ind i det nye år.
      Sverige- åh ja :)

      Slet
  6. Kære Miri
    Du får helt sikkert et givende og spændende år i 2013. Jeg synes nu du skal flytte til Jylland, helst Midtjylland :-) pjat jeg ønsket allermest du finder stedet hvor du kan trives.
    Stort nytårsknus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du kom godt ind i dette spritnye år :)
      Og tak for dit ønske :)

      Slet
  7. Det bliver dejligt, når du får en have igen! Pøj pøj med at finde et godt job og en skøn bolig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Åh, hvilken tillid der ligger i dit udsagn; " Det bliver dejligt når du får en have igen ! ". Tak :)

      Slet
  8. Godt nytår, kære Miri. Jeg har nydt at læse med i 2012 og jeg ønsker dig alt det bedste i 2013.

    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak , det er jeg glad for :)
      Og håber du kom rigtig godt ind i dette nye år :)

      Slet
  9. Jeg synes du skal komme til Falster :) så kan jeg nemlig være med i din strikkeklub ;)

    SvarSlet