lørdag den 3. november 2012

Fridag

At vågne selv.
At drikke masser af kaffe.
At spise A38 med frugt og nødder.
At blende sylt til bollen.
At have al tid til at hygge igennem, på denne grå Lørdagmorgen.
 Det søde, knapt så smukke sylt, er ganske enkelt; tørrede abrikoser lagt i blød i lidt appelsinjuice, i går inden jeg gik i seng, her til morgen er de så blendet. Helt enkelt og dog så godt.
Mon ikke , jeg skal få noget godt ud af denne 3. dag i November - jeg tror det :)
Og håber I får proppet en masse godt ind i jeres Lørdag.

21 kommentarer:

  1. JA, mon ikke du kunne få en dejlig fridag ud af den her?

    SvarSlet
  2. Kære Sidse, jov, det regner jeg kraftigt med :)

    Kære Loppe-Shoppe, I lige måde :)

    SvarSlet
  3. Så deilig syltetøy,dette skal jeg prøve til i morgen!:)ønsker deg en god dag!:) Lørdagshilsen fra Else Britt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gør det- det smager så dejligt:) Lidt ristet hakket mandler i, smager bestem ikke ringere. God Lørdag :)

      Slet
  4. uhmm....fik selv boller med lemoncurd og skiver af banan til kaffen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mums ! det var også en rigtig lækker begyndelse på en Lørdag :)

      Slet
  5. For en smart måte å lage syltetøy på. Nyt dagen din!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den smager faktisk fint og er jo helt uden tilsat sukker.
      Og jeg nyder :)

      Slet
  6. Uhm .. Det må helt sikkert prøves a'
    Sikke en dejlig start på dagen :)
    Dagen startede tidligt ... Kunne ikke sove ....
    Indtil nu ha jeg glædet min mor med hjælp til syning
    Og er i gang med et ønske fra Patrick om et nyt maleri ...
    Der lavet saltmandler og bounty's
    Så nu gælder det lidt strik og måske en morfar inden aftensmaden skal forberedes :)
    Sender dig et kram og et ønske om en god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en skøn Lørdag du også har haft !
      fatter virkelig ikke, hvorfor der er så langt mellem os...
      Bountys......Jeg bliver fristet:)

      Slet
  7. Det lyder lækkert med de tørrede abrikoser, du har lagt i blød i lidt appelsinjuice og blendet! Det må vi prøve her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tror det falder I jeres smag :) Normalt ligger jeg dem bare i lidt vand, men nu havde jeg en rigtig god juice.. ;)

      Slet
  8. Det lyder skønt med sådan en start på lørdagen.
    Kram hanne

    Ps: dejligt at du kunne bruge stoffet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor fint du fik min mail- blev nemlig i tvivl.
      Og endnu en gang tak :)

      Slet
  9. Abrikoser er godt. Blendede abrikoser med appelsinjuice lyder også godt :)

    SvarSlet
  10. Mmmmmmmmmmmm smarrigt! Vilken bra och enkel tips - skall prova på det!

    Kram

    SvarSlet
  11. Vad gott det ser ut! hoppas din söndag är lika solig som vår! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jo, lige nu skinner solen faktisk ! og det blæser friskt. Lokker til en rask gåtur, der giver røde kinder:)

      Slet