søndag den 11. november 2012

Efterlysning


Jeg er bog elsker.
Jeg læser mange bøger. Jeg læser hver eneste dag. Kunne slet ikke forestille mig et liv uden bøger.
Bøger af papir.
Disse 2 bøger står på min list over bøger jeg MÅ eje.
Jeg låner dem på biblioteket. hele tiden, for jeg føler nærmest de er mine:)
Jeg ønsker at købe disse bøger, at eje dem. Jeg vil have de skal bo hos mig og bringe mig glæde og inspiration og ny viden.
Men, og der er et STORT men, jeg kan ikke købe dem nogen steder!
Og tro mig, jeg har forsøgt at finde dem.
Nu spørger jeg jer; Er der nogen der ved, hvor og hvordan jeg kan få fat i disse 2 fantastiske bøger af Åsa Wettre ?
Tak.

17 kommentarer:

  1. God søndag formiddag, Losarina.

    Jeg prøvede for sjov at google "englebogen"...den fås fx her:
    http://www.antikvariat.net/dk/OHM4362.cgi

    Held & lykke med at få yndlingsbøgerne i hus - hav en dejlig søndag...her er der en aftenvagt på programmet,
    mvh
    Grete (uden blog)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Kære Grete
      Mange tak !
      Dit andet link, der fås den desværre ikke.
      Men 1000 tak- nu skal der bare lige spares lidt flere penge op, end jeg lige troede:)
      God vagt !

      Slet
  3. Her kan du få dem begge to: www.antikvariat.net/browse/ert_w_2.htm

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære madame,hvilken fryd, at I bare lige finder dem :)
      De er så en anelse dyrere end jeg lige troede, men nu ved jeg at jeg kan få dem:)
      1000 tak :)

      Slet
  4. Svar
    1. Kære Ann, det ville være rigtig dejligt .)

      Slet
  5. Er det ikke denne her ?? - http://www.bokus.com/bok/9789185786565/anglaboken/

    Og der er ovenikøbet fri fragt på hjemmesiden :-)

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. JOV ! Det er sørme den, bare i en ny udgave - 1000 tak :)
      Nu er den skrevet på ønskesedlen :)

      Slet
  6. Kære Miri

    Det er mærkeligt, men jeg har faktisk købt bogen til dig, da jeg var i Sverige for nyligt. Du skulle have haft den, da vi måtte aflyse vores møde i Ringsted, så du fik den ikke. Mærkeligt! Meget Mærkeligt! Den ligger lige her.

    SvarSlet
    Svar
    1. snøft- nu bliver jeg så rørt !
      Altså, hvor er der bare mere mellem himmel og jord og mellem mennesker.
      Søde, søde du :)

      Slet
  7. Jeg kender ikke englebogen, men den anden lånte jeg på et tidspunkt på biblioteket og den er bare SÅ god og interessant :-)
    God jagt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Prøv at låne englebogen, du vil ikke blive skuffet:)

      Slet
  8. Svar
    1. Den er også dejlig, bla også fordi den fortæller en masse tæppers historie.
      Den kan heldigvis lånes på biblioteket :)

      Slet
  9. Den där boken om svenska lapptäcken är verkligen inspirerande. Önskar jag kunde tipsa dig om var du kan köpa den till bra pris.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder SÅ meget af den bog ! Elsker at læse om de kvinder, der har syet tæpperne, læse deres historie. Holder af de gamle tæppe. De smukke billeder. ja, det er en dejlig bog :)

      Slet