tirsdag den 6. november 2012

De små glæder

- på en meget regnfuld Mandag;
 Komme våd hjem fra arbejde. Træde ind i den lune stue, tænde et lys mens kaffen stille klukker gennem maskinen.
 Smile af den nye køkkenklud- jamen, den er da for nuttet !
Finde en huske seddel, skrevet af ÆldsteDatter til mig- og ja, jeg fik skiftet batterierne og fik den ekstra glæde i hatten, at blive hentet og bragt til og fra Strikke Cafe, af den sødeste Dorthe, der synes jeg ikke skulle ud og  cykle i regnen igen.
Selv regnmørke Mandage gemmer på mange små glæder.

24 kommentarer:

  1. Tak for i går, søde Miri. Hyggeligt som altid. Men gud hvor var jeg træt! Forstår det egentlig ikke, for havde da slappet af hele weekenden. Skal nok forsøge at være mere på mærkerne på torsdag :-) Og i dag får vi vist ikke regnvejr - måske får vi endda solen at se. Herligt....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget naturligt at være træt, på sådan en mørk våd Mandag i November :)
      Og det er hyggeligt :)
      Sol ! Det ville være en skøn overraskelse .)

      Slet
  2. Du er en dejlig skøn kvinde at følge, jeg bliver glad sådan en mørk tirsdag morgen. God dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er det sødt sagt- nu blev jeg helt glad :) Så jeg vil løbe ud af døren med et smil og en varm tanke til dig :)

      Slet
  3. Dejlige billeder, Miri, og det lyder så hyggeligt med jeres strikkecafé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gitte, strikkecafen er i garn butikken Fox og Jane- tjek deres blog/hjemmeside:)

      Slet
  4. Hvor er det en skøn evne at kunne se glæden i de små ting

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis ikke man bare har evnen, så er jeg sikker på, at man kan oplæres i den :)

      Slet
  5. Det är sånt som är fint att vara glad för i november!

    SvarSlet
  6. Kære Miri
    Din mandag blev god :)
    Dejlige billeder ...
    Håber ikke du kommer våd hjem dag ...
    Kæmpe kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde den jo faktisk :)
      Og jeg er netop kommet hjem- og ikke en dråbe har ramt mig:)

      Slet
  7. hvor har du bare ret i at de små ting gør en glad i låget på en regnvejrs mandag.
    Sød og betænksom datter og ven du har.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heldig at jeg kender nogle søde mennesker :)
      Og de små ting, er en del af det store hele- eller hva :)

      Slet
  8. Ja det er skønt når man kan holde blik på glæden så den kan varme <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror glæderne er der, vi skal bare åbne vores øjne og hjerter for dem :)

      Slet
  9. Smukke små glæder:)
    Dem er man nød til at holde rigtig fast i.
    Håber dagen i dag byder dig også mange små glæder.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi skal opdage dem og være taknemmelige for dem:)

      Slet
  10. Så herlig å lese om dine små gleder..lyset..stemningen..kjenner gleden helt hit!:)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kan bruge mine ord, mine billeder :)

      Slet
  11. Der er så mange små glæder at finde regn eller ej! Og det lyder hyggeligt med strikkecafe♥ Knus søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, heldigvis :)
      Og knus tilbage :)

      Slet
  12. De små glæder er ofte de største :)
    Hun er sød hende Dorthe!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er i hvert tilfælde dem, der er flest af:)
      Ja, dét er hun !
      :)

      Slet