onsdag den 14. november 2012

Begavet

Igår var min sidste dag i min mini ferie. Jeg var i fare for at blive ramt af " snøft,nu er min ferie forbi melankoli"- men den følelse fik jeg holdt nede, blandt andet fordi, jeg fik gaver bragt til døren af posten.
Jamen, prøv at se ;
 Ja, se denne skønne, fine og ganske fantastiske tallerken, jeg har været så utrolig heldig at vinde i en Give Away hos Karina.
Den har et udtryk, jeg er ret vild med. Lige nu ville den bare i føres en rød tus.

Men det sluttede ikke med gaver;


 Ja ! Kan I huske min efterlysning af denne bog ?
En Engel må ha været på spil, for den skønne Sidse havde bogen liggende. Hun havde købt den i Sverige, til mig ! Hun vidste slet ikke, jeg havde et mange årigt ønske og længsel efter at eje netop denne bog. Der må da ha været en engel på spil.

Karinas tallerken klæder også et Elstar æble.

Englebogen har sølv , nej, englestøv, på siderne. Suk, hvad mere kan jeg ønske mig af en engelbog:)
Avocado, ser også ganske stillig ud på den tallerken.

ret lækker måde at afrunde den sidste dag i miniferien.
Tak !

30 kommentarer:

  1. Nydelige gaver.:)Ønsker deg en deilig dag.Klem fra Else Britt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er bare så heldig :) Og tak og i lige måde :)

      Slet
  2. Kære Miri
    Hvor er du heldig :)
    Og du fortjener det :)
    Den tallerken er intet mindre end fantastisk ....
    ALT klæder den ;)
    Jeg har også købt tusch og tallerkner ( fra genbrugen ) men er endnu ikke kommet igang .... Eller jo prøvede med posca - men øv øv ... Det holdt ikke ...
    Ønsker dig en god 1.arbejdsdag ....
    Håber dine feriedage har gjort dig godt
    Kæmpe kram

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er i hvert tilfælde SÅ glad for mine fantastiske gaver :)
      Karina har skrevet om sine erfaringer med diverse tus og så videre..
      Mine ferie dage var det bedste jeg har gjort for mig selv længe.
      tak for kram og jeg ønsker dig en skøn eftermiddag :)

      Slet
  3. Så fint! Allt blir ju vackert på en sådan tallrik. Änglaboken vill jag gärna läsa, den har jag bara hört talas om :) Kram till dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke- jeg lagde bare ting og sager på den, og de var bare så smukke :)
      Bogen er dejlig- bare dejlig :)

      Slet
  4. Sikke fine gaver og englebogen du har talt om :-) Endnu engang er det bevidst at blogland er fantastisk.
    Ønsker dig en dejlig onsdag.
    Knus fra mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig min engelbog ! og nu ER den min :)
      Tak og i lige måde :)

      Slet
  5. En dejlig onsdag er startet og du er med til at gøre starten god og skøn, tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Jeg har lige skrevet en tak inde på dit dejlige indlæg :)

      Slet
  6. Den englebog - ser så dejlig ud, tror da jeg har én på dansk...et sted...nyd din dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må i reolerne og lede, for den er så fin og god og dejlig :)
      Tak og i lige måde :)

      Slet
  7. Så fint du fikk din englebok, og tallerkenen er stilig. Jeg har prøvd å lage sånne med porselensmalingspenn, men det er vanskelig. Håper virkelig du har hatt det godt disse feriedagene dine. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Drude, jeg egner mig SÅ godt til at have ferie :)

      Slet
  8. Dejligt at du kunne få dobbeltglæde på den sidste dag i din ferie. Jeg er så glad for at den nåede helskindet frem - og at du kan lide den.

    SvarSlet
  9. Tillykke med de skønne gaver, Miri, den tallerken er intet mindre end fantastisk ... :-)

    SvarSlet
  10. skønne, betænksomme gaver! de falder endda på en god dag, lyder det til:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de kom på den allerbedste dag :) Og jeg er bare så taknemmelig :)

      Slet
  11. Sikken en heldig en du er! Er meget misundelig over englebogen, så pyt med ferien er forbi :)
    Jeg har lukket min blog ned, da jeg ikke får taget mig sammen til at blogge :) med jeg læser stadigvæk med hos dig :)
    Kærligst Heidi aka æblekinder
    Kæmpe knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Er ked af du har lukket din blog. Men tror på, man skal gøre hvad der føles rigtigt. Er glad for du følger med her og gider kaste en kommentar, så jeg ved du stadig er her :)

      Slet
  12. Fint när önskningar går i uppfyllelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en helt særlig oplevelse og glæde :)

      Slet
  13. Sikke dejlige gaver. Jeg er ret vild med Karinas tallerken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en særlig glæde at modtage så smukke ting:)

      Slet
  14. Ingen dålig slut för ferien din ;) ... apropås om änglar. Här om dagen kom min lilla tjej springandes med mobiltelefonen och med högljudt skrikande ... MAMMA MAMMA DET ÄR EN ÄNGEL SOM RINGER!!!! ...Jag blev ju vetskrämt. Vet att jag har mange ägnlar i huset och nu heter ju gården också "vingla"gården. Trodde att nu har de fått nog - änglarna - och skaffat sig en mobil??? för att säga några valda ord för mig ... det visade sig att det var min mans franska kollega som pratade otroligt!!! dåligt engelska - i min dotter öron lätt det väll som ängla språk. Jag fick pusta ut - och tack och lov förstod inte min mans kollega svenska ...

    En annan ängla historia från nu på lördag.
    Jag har nu för länge bett gubben i himmelen att hjälpa oss att få vårt gamla hus sålt. I Sverige står marknaderna just nu pga. man kräver 15% handpenning innan man än kan ta lån och många sitter med ett hus som man inte får sålt. Hur som hellst - jag har prattat och pratat om samma sak varje gång jag lägger mig att sova. Då fick vi äntligen napp och en liten söt familj är intresserade och kommer nu att köpa huset. Jag råkade att fråga vad mannen hade för yrke ... gissa vad han svarade - Jada, han var en präst ;) ... det ser ut att gubben inte hittade någon som var intresserad och var däräför tvungen att skicka någon av sina egna ;)

    Kramelikram! Så finefin bok - kan tänka mig att du är LYCKLIG! Talriken också - stilren och passar nog med det mesta!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, søde Nina, hvilke historier om engle og det at tro !
      Tak for at dele dem med mig :)
      Jeg sidder her og klukker lidt af latter, kan nemlig næsten se engle med mobiler :)
      Hvor godt det lykkes at få huset solgt !
      Og selvfølgelig er han præst :)

      Slet