torsdag den 29. november 2012

47365 gang

Jeg har har en blogkrise. Og dét er ikke første gang. Jeg tror, jeg har haft ca 47365 blogkriser, sådan cirka .

:)

Kriser, hvor jeg tvivler på det jeg skriver, de billeder jeg tager, det jeg vil formidle.
For en del år siden, valgte jeg at lukke min blog ned og slette alt. Det har jeg vist gjort 2 gange.
Det gør jeg ikke nu.
Bloggen har givet mig så meget !
Og jeg holder så meget af at blogge. Jeg holder af at læse med hos jer. Jeg holder af at begive mig ud på opdagelsesrejse i den stor Blogverden.
Jeg holder meget af at skrive ord, finde billeder, dele mit liv, komme i dialog.
Men.
For tiden tvivler jeg , ikke på jeres blogge, men på min.
Blogkrise nummer 47366 er hermed indtruffet !

:)

Måske, jeg holder en pause.
Måske, jeg bare fortsætter som nu.
Måske, jeg ændrer alt.
Måske, jeg bliver mere fraværende.
Måske, et eller andet.


48 kommentarer:

  1. Att blogga kan ibland vara lite slitsomt- men ändå så känner jag att det ger så mycket. Det har betytt jättemycket för mig att ha en blogg känner jag. Att få skapa mig ett eget litet estetiskt universum som är just mitt. Och att få kontakt med fina flickor och kvinnor som delar mina intressen- som du! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine ord:)
      Er glad for vi fandt hinanden :)

      Slet
  2. Kriser må gerne komme, for så er du igang med en proses med dig selv, om det du gør er det rigtige.
    Vi er så finurlige indrettet at kriser gør at vi tænker over det der er i nuet, det som hænder for os.
    Bloggen kan også slide, slide på ens tanker og når det sker er der tid, tid til at finde et hul, gemme sig væk og vende tilbage endnu mere motiveret og stærk. Stærk på hverdagen og det som skal være indholdet i ens blog.
    Når jeg læser hvad jeg skrev om i starten og det jeg er nået til nu, kan jeg se en forandring hos mig selv. Jeg ved ikke om andre kan se forandringen, men den er der. Og Hurra for det, vi kan bevise for os selv at vi ikke står fastgroet på det samme sted.
    Uanset hvad du bestemmer dig for, Miri er jeg glad for at være en del af din blog. Jeg er glad for de små tekster, som gør at jeg tænker over livet som sådan og om det som sker i nuet.
    Jeg ønsker for dig, at du kommer over din krise og finder dig selv eller dit nye jeg, uden at lukke bloggen ned og forsvinde.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine ord.
      De får mig til at tænke og mærke efter og det er godt.
      Jeg er også glad for du er en del af mit blogliv :)

      Slet
  3. Jag tror bestämt jag känner igen mig. De där "bloggkriserna" kommer med jämna mellanrum. Då känns bloggvärlden lite tom och ytlig. Men så kommer det tillbaka, det där härliga, varma, trevliga, peppande underbara kring bloggandet och så är man fast igen. :) QueenofKammerbornia uppmärksammade mig på att du har svårt att kommentera hos mig och jag har hört fler som tycker det är krångligt. Det är ju synd för det är ju lite kommentarerna från alla fina läsare som är kryddan i bloggtillvaron. Dumma min blogg. :)
    Hoppas din bloggkris går över som den brukar. Ibland behöver man bara vila lite från kravet som faktiskt skapas av en själv. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker jo også dette bloggeri :)
      Og ja, din blog er altså dum med det der kommentarfelt, som jeg ikke kan deltage i!
      Men jeg giver ikke op, måske lykkes det en dag og få lov :)

      Slet
  4. Krise...kjære deg,dette er nok en utviklingskrise der du tenker nytt og utvikler deg videre..krise er veldig ofte et tegn på vekst og utvikling.:)Bloggen din er herlig,og gir meg masse hver gang jeg titter innom deg,du deler så mye til ettertanke.Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din opmuntring :)
      Og tak for dine ord :)
      Du får et knus tilbage :)

      Slet
  5. Krise eller vinterhi?
    Som træet udenfor, saften trækkes ned i rødderne, for hvile og restituering..?
    ♥ til dig, søde Miri.

    SvarSlet
  6. Du deler af dine tanker og din blog stikker dybere end som så, så jeg kan godt forstå, hvis du ind i mellem har brug for en pause. Håber din blog-krise giver mening, på en god måde, og jeg er her altså stadig, uanset hvor lang tid din blog-krise varer :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk, hvis jeg ikke havde denne blog, havde jeg ikke mødt dig !
      Jeg er jo nød til at blogge :)

      Slet
  7. Perhaps, Perhaps, Perhaps
    http://www.youtube.com/watch?v=aKPjxVHgFPs......en lille sang til næsen

    SvarSlet
  8. Kære Miri!
    Vi får se, men det er altid dejligt at læse med hos dig. Jeg sætter stor pris på det hele :-)
    Stort knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi får se :)
      Og hvis jeg ikke havde bloggen var jeg aldrig blevet feriebarn hos dig :)

      Slet
  9. ja kära, jag känner igen det där. och ändå återvänder jag alltid. det är ganska skönt att inte skriva varje dag kan jag tänka. man hinner börja längta, och så poppar det upp något som bara måste förmedlas. varje dag skulle jag inte orka..skulle vattna ur mig och inte bli bra. men det är fint att tänka bloggen som en dagbok också brukar jag tänka. tycker om det här hos dig. hoppas verkligen krisen släpper dig.
    och tack för värmande ord hos mig.tusen tack..!

    kramar om, lycke

    SvarSlet
  10. Søde Lycke- tak for dine ord. dem vil jeg tænke over, du har måske ret, måske er skal lade være med at skrive så ofte. Åh, jeg ved ikke- pjat med mig.
    Men tak, søde du :)

    SvarSlet
  11. Kære søde dejlige ærlige Miri
    Jeg vil altid følge dig .... Aldrig aldrig må noget skille os- aldrig
    Lov mig det ...

    Hvis ikke vi "ses" på bloggen ( hvilket jeg håber )
    Ses vi i det virkelige liv - på mail og på SMS
    Jeg er så glad for at mødt dig og lært lid af dig at kende :)

    Jeg sender en masse tanker og ønsker dig alt det bedste
    Kram marianne

    SvarSlet
  12. Søde Marianne- jeg stopper IKKE med at blogge !
    Og du slipper ALDRIG for mig !

    Knus du skønne :)

    SvarSlet
  13. Nyd din pause - håber ikke at den bliver for lang. Jeg nyder at kigge forbi - dine ord og billeder. Eftertanke og glæde.
    Tanker herfra...

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er det bare en lille pause, jeg har brug for. Og rigtig mange tak fordi du gider kigge forbi :)

      Slet
  14. Tak fordi du ikke lukker ned kære Miri :-)
    Jeg nyder også at følge med, men jeg ved hvordan du har det. Står selv midt i min første rigtige blogkrise, men prøver at komme igang igen...
    Du ved snart hvad du skal dele med os, det er jeg sikker på. Og så er der du her igen. Med alle dine smukke tanker, ord og billeder.
    Jeg tæller ned til på torsdag ;-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er det man siger, ukrudt forgår ikke så let :) Nej, jeg holder ikke op!
      Håber du finder din vej gennem krisen:)
      Og jeg glæder mig også til Torsdag :)

      Slet
  15. Ønsker du finder gode "sager" i din pause - glæder mig til du er tilbage!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Et eller andet må der da komme..

      Slet
  16. Pauser må der til Miri! Jeg ved ikke, hvorfor dette søde John Lennon-citat dukkede op: Life is what happens while you are busy making other plans ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gitte- jeg tror på der er en mening med de ord, der dukker op- så jeg takker for dem :)

      Slet
  17. Pause er lov, men kjære du, ikke legg ned din blogg. Den gir meg så mye. Mange klemmer fra Drude

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Drude, tak for dine ord, jeg slutter ikke med at blogge:)
      Jeg holder alt for meget af jer :)

      Slet
  18. Kære Miri

    Jeg kommenterer ikke så meget, men følger stille med på sidelinien. Synes du virker som det dejligste mest fantastiske menneske og elsker at læse med hos dig:-) Det synes jeg bare lige du skulle vide.

    Mvh Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Dorthe, dejlige ord , som jeg ydmygt takker for :)
      Og rigtig hyggeligt at du skrev en kommentar:)

      Slet
  19. Og det er jo det fantastiske ved at blogge. Man bestemmer selv.

    Jeg glæder mig over, at du fortsætter, for jeg holder så meget af dine små hverdagsbetragtninger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi bestemmer selv :) Nogen gange kan det bare være svært at bestemme sig .)
      Tak:)

      Slet
  20. Jag hoppas du hittar din balans som du trivs med. Jag tycker så mycket om att kika in hos dig och jag uppskattar dina kommentarer så mycket! Varm kram!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg holder også af dine besøg :)

      Slet
  21. Jeg har også slettet en blogg en gang, og angrer veldig. Godt å høre at du gjenkjenner krisen som det den er: En tilstand som varer ved så lenge den varer ved, og så går over i noe annet. Og at du ikke lar den diktere hva som skal skje etter at den er over. Klem fra Fuglemamma!

    SvarSlet
  22. Jeg er et impulsivt menneske, så prøver virkelig at lære tålmodighedens kunst :)

    SvarSlet
  23. Jeg tænker det skal gå op og ned. Somme tider er bloggen mere vigtig end andre gange.
    Jeg holder meget af dine indlæg. Men det skal være dine. Du skal kun skrive, hvis det giver dig glæde.
    Det var dejligt at se dig i søndags :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt at se dig også .) Du ser godt ud !
      Og tak for dine ord.

      Slet
  24. Hej raraste! tack för dina ord. och du gör klokt i att vänta ut den där krisen..hoppas verkligen den släpper. jo, om boken - den har alltid funnits i tanken..får se hur det blir för det finns så lite tid att skriva färdigt med allt ombygge och med livet liksom. men min mamma har gjort det får nåt år sedan. hon gav ut sin bok på eget bevåg. och nu finns den lite överallt i bokhandlarna..det är så fint. måste höra närmare hur hon bara sig åt. nu är hon på Kanarieörarna och solar näsan :)))

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
  25. Søde Lycke, tænk at bære på en bog:) Men det undre mig ikke, for ordene danser inde hos dig. Og du har det åbenbart ikke fra fremmede- du må suge af din mors erfaringer, når hun vender brun og glad hjem igen .)
    Du har små børn- og børn tager tid ! Nu har jeg store børn og meget tid :)
    Knus fra mig :)

    SvarSlet
  26. Alle har vel brug for at gå i vinterhi i ny og næ. På alle tider af året ;)
    Tusind tak for din kommentar hos mig. Er glad for den... fordi du har taget dig tid til at læse mine tanker.
    Kram og god karma.
    T

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror på pausen. I alle sammenhænge :)
      Og selv tak, dejligt du skriver til mig :)

      Slet
  27. :) känner igen det där... Slutade blogga på förra bloggen i somras. Men kunde inte hålla mig borta, saknade att få hänga här ute i cyberrymden med alla vackra kloka människor som cirkulerar! :)
    Men låter bloggandet komma när det vill, ibland kan det ju behövas pauser, både i blogg och liv, för att sedan börja med ny energi!
    Tack för dina ord hos mig! Blir så glad när någon delar sina tankar hos mig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak, for dine ord hos mig :)
      Du har ret, pauser må der til, og de skal helst give ny energi:)
      Ligesom ferier !

      Slet
  28. Du skriver med hjärta om omtanke. Det är ett glädje att titta in hos dig. En kvinna som inte bara skriver om ytan. De är sällsynta vara - så jag blir mycket glad om du hittar inspirationen tillbaka ;) ... pausa kan man alltid ... bloggande skall inte vara en extra sten att bära med sig ...

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Mange tak. Dine ord betyder rigtig meget for mig.
      Knus :)

      Slet