fredag den 9. november 2012

1.ferie dag

 Det er godt at have ferie. Også selv om, jeg ikke skal nogen steder hen.
Jeg skal "bare" være, hvor jeg nu engang er.
Og I kan tro, det er en fornøjelse.
I går fik jeg fyldt med gode oplevelser.
Dagen begyndte med regn med regn på....Men jeg ville en tur til hovedstaden ! Og tænk jer, regnen holdt op og solen kom frem :) 
At jeg så hele turen kamp svedte i regntøj og gummistøvler, det er en anden snak.

Årets udstikform blev fundet.
Hvert år giver jeg mig selv en ny form til julesmåkagerne.
Dagen blev afsluttet med besøg af Krea Klubben og det betyder snak og kager og garn.
Ferie er godt:)
Og så skal jeg nok holde op med al den ferie snak. Det er ret beset jo ikke en fis interessant for andre end mig selv.
Jeg ved det godt :)

26 kommentarer:

  1. Søde Miri!
    Snak du kun om ferie :-) jeg synes det er så godt for dig og under dig det af hele mit hjerte.

    SvarSlet
  2. Det er jeg nu ikke helt enig i. Ferie er dejligt - også når det ikke er min.

    Skønt du kan nyde dagene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er nu så hyggelig og givende at blogge med- tak :) !

      Slet
  3. Du må gerne snakke om ferie, det er jo det der er din hverdag lige nu. Du trænger. Super god ide, at købe en ny udstiksform hvert år :D Så får man ordentlige udstikker. Istedet for de 10 man mange gange har for en 20,00... sådan er mine nemlig.

    Fortsat god ferie.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og ja, det er det der fylder lige nu.
      Jeg har også mange af de billige og ja, der en en årsag til de er billige :)

      Slet
  4. Sikke en dejlig dag, Miri - og en skøn udstiksform du har fundet! Skriv endelig mere om din ferie ...

    SvarSlet
  5. Skøn dag og jeg kan altid glædes over andre som har ferie, det er dejligt du havde en god dag, og smuk udstiksform du fik fat i.

    God dag og god weekend.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig at kunne glædes med andre- tak .)
      den er for sej ! Vi elsker batman, så den er ret perfekt :)

      Slet
  6. hyg dig på dine ferie dage :) du fortjener dem :)

    tak for i går det var hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og selv tak, det er nemlig så hyggeligt at have krea klub .)

      Slet
  7. Kære ven
    Bliver nød til at sige at dit indlæg om ferie varmer mig
    det lyder så dejlig positivt :)
    Go tur til Roskilde eller ihvertfald til Rosalina
    Ønsker dig en dejlig weekend og en fortsat go ferie
    Du fortjener så meget at ha' det godt og "bare" være ....
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, søde Marianne. Du er altid så varm og opmuntrende :)
      I dag har vi været ude og se udstilling på hendes seminarium og høre dem synge og spille. det var så fint :)

      Slet
  8. Jeg kan godt forstå du nyder nogle feriedage......bliv ved med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) ferie utide er som uventede gaver :)

      Slet
  9. Dejligt at høre at du nyder din ferie... Der kommer sådan et magisk skær over feriedage. Specielt, når de er tiltrængte.
    Er stadig vild med din håndstrikkede trøje med smukke farvestriber...

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er virkelig så glad for disse dag, for ja, jeg træner virkelig til dem.
      Tak, jeg er også ret glad for den trøje, trods alle dens fejl og mangler. Den er blød og varm og jeg bliver glad når jeg tager den på :)

      Slet
  10. Det var en härlig pepparkaksform! Jag har köpt flera gamla fina idag på loppis! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du heldig ! Jeg har virkelig en svaghed for gamle kageforme. Er bare ikke så god til at finde "guld" på loppis. God Fredag aften og knus tilbage :)

      Slet
  11. Ferie gør så meget godt for en, jeg glæder mig til min i midten af december hvor jeg skal passe mine dejlige børnebørn ...
    Hyg dig og nyd det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt forstår du glæder dig :)

      Slet
  12. Det er helt ok at glæde sig over ferie, og dele glæden med andre :-)
    Er sikker på du får mere energi af feriedagene, og håber for dig, at det ikke kun er 2 dage men en hel og dejlig uge.
    God weekend.

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      2 dage denne uge og 2 dage i næste- bedre end intet :)

      Slet
  13. God ferie osse fra mig! Glæder mig til at se hvilke former du mere har til kager, sejt med batman kager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig til at bage de batman kager :)

      Slet