mandag den 29. oktober 2012

Ved siden af mig selv

- Ja, jeg synes sørme,jeg går lidt ved siden af mig selv.
Synes lige som ikke jeg kan finde mit flow.
Jeg er ikke trist, ikke sur- bare sådan lidt ved siden af mig selv.
Kan lige som ikke finde vejen. Eller noget.
Fik lidt tidligere fri. Så sidder her og drikke en tår kaffe og spiser en enkelt kugle (som om ! Én kan vist ikke gøre det... )
Det er allerede halv mørkt ! Og jeg mangler både at løbe i skoven og gøre rent i hjemmet.
Tja.
Intet bliver gjort, hvis jeg sidder her !
Grib dagen !

22 kommentarer:

  1. Vi går mot mørkere tider nå. Jeg merker det godt på kroppen og sinnet. Kanskje det er sånn for deg også? Så har man da også lov til å spise mer enn en kule!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære du, måske du har ret- måske min krop og sjæl skal vænne sig til vinterens energi.
      Og så smiler jeg af din tilladelse til at spise flere kugler :)

      Slet
  2. ....det lyder alt sammen, som noget jeg kender........det er mørkt, regnfuldt, koldt, løbeskoene står, hvor de har stået den sidste uge, har taget en lille morfar, spist to stk. nødebrød med mørk chokolade, er i dette øjeblik ved at pjække fra mit yogahold, vil faktisk bare gerne sidde i sofaen og strikke, lade mig underholde af tv og tænde en mængde lys og fyre op i brændeovnen.......hvis jeg gider......god hyggelig aften til dig....eller aktiv, hvis du griber dagen til det......

    SvarSlet
    Svar
    1. Du lytter til dig selv og det tror jeg er godt :)
      Jeg fik løbet, men ikke gjort rent.
      Fik lavet mad og vasket tøj.
      Så nu vil jeg smide mig foran tv, tænde lys og strikke :)

      Slet
  3. Kære Miri.
    Det kræver noget af psyken at vænne sig til vintertid og efterårets mørke.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er måske det, jeg er i gang med ..
      Og ting tar tid !
      Tak, søde du :)

      Slet
  4. Grib dagen, grib en lækker kugle :-) Ja, hvor bliver det dog tidligt mørkt nu, og det er som om, det slet ikke blev rigtigt lyst i dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha- jeg greb flere kugle og famlede lidt efter dagen :)
      Og ja, det har sørme ikke været det sjoveste vejr idag !

      Slet
  5. Åh Miri de dage kender jeg godt. Og man kan faktisk ikke andet end bare sidde ned lige meget hvor lang ens lister over ting man skal nå er! Der er en ny dag imorgen♥ Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Tina, du har sikkert ret. jeg er bare ikke så godt til "bare" at vente. Og så har det også varet ret lang tid:)
      Men du HAR ret, der er en ny dag, hvor alt kan være anderledes.

      Slet
  6. Ja, man får göra sitt bästa, men alla dagar orkar man inte... Kram och styrka till dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så evig ret, vi må gøre vores bedste:)
      At orke, det er nok det jeg ikke gør for tiden.
      mange tak :)

      Slet
  7. Jamen er der noget bedre, end at opføre sig som en uartig skolepige, skulke fra rengøringen, æde sig tyk i kugler, - og så virkelig få mulighed for at tage revanche med sund mad og flittighed i morgen. Ren win-win :)
    God aften.

    SvarSlet
  8. Jeg tror du er på vej ind i vinterhi. Din energi bruger du medens det er lyst, når det bliver mørkt kommer dit ur-instinkt frem og du kravler i hi.
    Velbekomme, den ser lækker ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. Kæreste Miri
    Håber du har givet dig selv lov - lov til lige det der var mest lyst til ...
    Rengøring løber ingen steder ... Men måske én ville komme forbi og hapse alle kuglerne
    Kæmpe efterårs kram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kuglerne vil de hapse, men ikke rengøringen :) !
      Jeg prøvede at finde en balance mellem trøst og spark:)

      Slet
  10. Det kender jeg ALT for godt Miri! Sådan har jeg det også pt. Jeg LEDER med lys og lygte efter min vej.... er de der kugler så magiske at de hjælper med den slags?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Gid de var, kære Marian, gid de var, så havde jeg straks sendt dig en kasse fuld :)
      Det gør mig ondt. For det er ikke godt at have det sådan, som vi 2 har det. Jeg sender dig en varm og kærlig tanke over sundet :)

      Slet
  11. Hej, hamnade hit från Snövits Äpple. Ibland är det bra att bara vara. Hur viktigt är det egentligen att städa - det kommer att se likadant ut imorgon. En riktigt Ekorrehjul för oss kvinnor ...

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor hyggeligt , du kom forbi :)
      Og du har så ret !!

      Slet