mandag den 8. oktober 2012

3 mandags glæder

 Mit nye ynglings knækbrød med gedeost og rabarber/jordbær sylt.
Til en kop "velkommen hjem fra arbejde, lille ven" kaffe, er det den første mandags glæde.
Jeg taler tit til mig selv. Ikke altid højt, men den indre samtale kan også være ganske hyggelig.
 Min nye pen, udsalg- bare 5 kroner- den skriver så let, at ordene bare flyder ud af den.
Den er min anden Mandags glæde.
Tredie Mandags glæde, må være ham den flotte fyr, jeg klippede ud af Irma magasinet . En flot tyr, der nu hænger på mit køleskab.

Se, det var ganske let, at finde 3 mandags glæder :)
Prøv selv !

13 kommentarer:

  1. Åh, du er altså så god! Takk, det var akkurat dette jeg trengte nå.

    SvarSlet
  2. Søde Fuglemamma, selv tak- du gjorde mig så glad, da jeg læste din kommentar på mit forrige indlæg:)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor dejligt! Den mad så lækker ud :)

    SvarSlet
  4. At kunne høste lidt godter i haven

    Mine skønne unger der i dag bare har leget fantastisk sammen

    Risengrød ved at blive lavet

    Det må blive mine mandagsglæder :) Blev helt lækkersulten af den mad - jeg elsker også bare gode oste med syltetøj på, og ja så snakker jeg også tit med mig selv - det er så hyggeligt ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  5. Vad fint med måndagsglädje! Nya pennor är alltid underbart!

    SvarSlet
  6. Kære Sophie, jeg er helt pjattet med den godbid, i disse dage :)

    Kære Uglemor; Tak for at dele dine Mandags glæder :)
    Risengrød, det elsker min unger også:)

    Kære Queen; Jeg holder så meget af skrive redskaber og lækre notesbøger:)

    SvarSlet
  7. Dejlige mandagsglæder :)
    I dag har det været ganske let at finde 3 glæder
    1.solens lys i min 'nye' stue
    2. Dejlige hindbær på min busk I haven
    3. nye billeder på væggen
    Uuuhh kunne blive ved :)
    glæder mig til om liiiidt
    Kram

    SvarSlet
  8. Jeg er helt med og jeg kan godt lide både dine og mine egne mandags-glæder:-) Ordet smager også godt i munden.

    :-) Dorthe

    Ps. En samtale med sig selv er altid godt;-)

    SvarSlet
  9. uha jeg har lidt svært ved at finde mandagens højdepunkter....

    SvarSlet
  10. Nu er det jo blevet tirsdag, så jeg skal grave lidt i hukommelsen:

    -Jeg havde glæden af min yngste datter lidt endnu til morgenkaffen, før hun drog tilbage til København kl. 7.

    -Jeg havde dejlige rester til aftensmad, - det var bare at åbne køleskabet.

    -Jeg gik i seng allerede kl. 21. Jeg var nemlig så træt! Og så er det jo dejligt at kunne sove.

    God tirsdage med glæder til dig.

    SvarSlet
  11. Hverdagens stille glæder - så smukt og så vigtigt at skønne på :-)

    SvarSlet
  12. Kære Marianne, hvor er det skønt, når glæderne bare står i kø :)

    Kære Dorthe perler; Ja, det er et dejligt ord, der gemmer på flere dejlige oplevelser :)

    Kære Marian; nogle Mandage kan virkelig sætte glæderne på prøve..Man skal virkelig være opmærksom på dem..Håber din Tirsdag bliver fyldt med glæder :)

    Kære Eva, at lige skulle tænke tilbage og glæderne bare kommer trillende- dét må være en ekstra glæde :)
    Det er hyggeligt med selskab til morgenkaffen :)

    Kære Madame; Jeg har i hvert tilfælde opdaget, hvor livsvigtige de er for mig :)

    SvarSlet