onsdag den 5. september 2012

Noget at være taknemmelig for

Jeg er generelt et yderst taknemmeligt menneske. Jeg er taknemmelig for mangt og meget,
Stort og småt.
På denne Onsdag, vil jeg dog fremhæve 3 ting, der fik min taknemmelighed;

En tur i området, hvor jeg arbejder- i hestevogn !
Nu har jeg været der i 2 år og aldrig prøvet den rundtur, som er et tilbud for alle besøgende.
Men i dag var dagen, og det var sjovt, hyggeligt og ganske ganske fint. Tak :)
 De italienske druer, der bare smagte som (jeg synes) vindruer skal smage, søde med sprød skal og let bitre sten. De smagte så godt, at de blev spist, før jeg fik dem foreviget. Tak :)
 Og til sidst, men bestemt ikke mindst, kemi. Pillerne, der gerne skulle lette mine smerter. De smerte, der bider og brænder fra min diskusprolaps, der gør lidt (meget) væsen af sig.
Desværre min egen fejl..Forslæbt mig på arbejde i sidste uge. Et høstmarked med elendig arbejdsstilling og ingen pauser. Min egen skyld.Og nu betales prisen..
Så derfor- hurra for piller, der kan lindre smerten. Tak :)

6 kommentarer:

  1. Der er meget at være taknemmelig for.
    Jeg vil nøjes med at takke for morgenkaffen, som lige nu slubres i store slurke. Det er da mageløst, at der hver morgen kan brygges en dejlig kop kaffe, som nydes lige meget hver gang.

    SvarSlet
  2. Godmorgen Miri :-)
    Godt at blive mindet om der er meget her i livet vi skal være taknemmelige for.
    Jeg er taknemmelig for at solen skinner ligenu.
    God dag til dig.
    Kh.

    SvarSlet
  3. Kære Eva, har det som dig- den der morgen kaffe er en glæde af de store, hver eneste morgen :)

    Kære Margith; og jeg deler din taknemmelighed for solen, der også skinner her:)

    SvarSlet
  4. Hvor har du dog ret i ,at vi skal være ganske taknemmelige for den kemi der nogengange redder en hel dag :)

    SvarSlet
  5. Kæreste Miri ...
    Jeg er yderst taknemlig for at ha'
    lært dig at kende -
    Taknemlig for livet - på godt og på ondt ( selvfølgelig helst de gode ting )
    Taknemlighed er en stor størrelse .....- som mange nok slet ikke tænker over ....
    Lige nu er jeg taknemlig for at få lov til at passe naboens lille barnebarn Theis - i mens hans forældre sidder på skolebænken - og hans bedsteforældre er på job ;)
    Knus og go bedring ;)
    -

    SvarSlet
  6. Kære sonnie, jeg er så pille forskrækket, at jeg skal huske mig selv på, at de kan være en velsignelse:)

    Kære Marianne, tak for at dele det du lige var taknemmelig for. Tror mig, jeg er også meget taknemmelig for at have mødt dig:)

    SvarSlet