fredag den 28. september 2012

Lidt om bloggeri og taknemmelighed

 Jeg har blogget i mange år. Før denne, Losarinas mor, havde jeg andre blogge. Blogge, der nu er slettet og væk.
Bloggeriet er en stor og vigtig del af mit liv. Er vist kommet for at blive. Jeg holder nemlig af at dele, af at blive inspireret på ord, billeder og dialog. At mødes med mennesker fra nær og fjern. At føle et inderligt møde opstår med mennesker fra Norge, Sverige, Amerika, Danmark...
 BlogLand og den "virkelige verden" er flydende for mig.
Heldigvis.
Bloglandet har åbne grænser og dejlige mennesker kommer ind i mit " virkelige liv".
Blogvenner, bliver også til venner ude i den virkelige verden.
Jeg møder mennesker på Fyn og Jylland, Ringsted og Stavreby. Amager og Valby og Søborg. Blandt andet.
Jeg har en Krea Klub sammen med kvinder, jeg har lært at kende gennem Losarinas mor.
Hver eneste morgen, drikker jeg min kaffe og rejser en tur rund i Bloglandet med stor taknemmelighed i mit hjerte.
De smukke, smukke, smukke roser ?
Sart gule roser fra en forhave på Amager.
De er da en gave fra en rigtig fin og ny ven fra Bloglandet :)

14 kommentarer:

  1. uha blogland er en dejlig sted... har slet ikke blogget så længe som dig. men det er mit frirum i hverdagen. og min store idebog til haven, huset og krea projekter... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Og når hjertet er åben for nye venskaber dukker de op :-) Tak for gode ord og god fredag til dig.

    SvarSlet
  3. Blogland er et rigtig dejligt sted, og jeg glædes ligesom dig over de venskaber som opstår :-)Det er en skøn bonus!

    God fredag søde!

    SvarSlet
  4. Aj hvor er de altså helt skønne. Elsker roser. Og ja, blogland er et dejligt sted.

    SvarSlet
  5. jeg siger det samme som de andre hehe :)

    tak for i går det var hyggeligt :)

    SvarSlet
  6. Kære Miri
    Jeg er rigtig glad for at du er i Blogland -
    Og at vi ha fundet hinanden :)
    Bliv her endelig forever ...
    Kram og go weekend

    SvarSlet
  7. Kære Louise; Et dejligt frirum:) Hvor er det dejligt at også du, har så megen glæde af dette land :)

    Kære Lene; Selv tak :)
    Og i lige måde !

    Kære Karina; En ret herlig og glædelig bonus ! Tak og i lige måde :)

    Kære MamaRama; De er nemlig så fine- de sidste roser og så fik jeg dem:) !

    Kære Helle; selv tak- jeg holder så meget af vores aftner :)

    Kære Marianne; Også mig - også mig ! Tænk, hvis ikke vi var her- så havde vi sikkert aldrig mødt hinanden.... !
    Men det har vi heldigvis:) Og god weekend og knus tilbage:)

    SvarSlet
  8. Du skriver det akkurat slik som jeg tenker at det er. ha en riktig fin helg. D

    SvarSlet
  9. hej rara i dagen. visst är det så underbart. det här med bloggen, det är en verklig lisa även för mig. särskilt det att komma sig ut i världen trots att man bara sitter i sin lilla hall, och skriver. den fina kontakten med andra likasinnade som man så väl behöver. inspirationen som det ger. kärleken..blir glad av dina ord.
    kramar mot helgen, Lycke

    SvarSlet
  10. Kære Drude- tak for dine ord og god weekend:)

    Kære Lycke; Og jeg bliver glad af at læse dine :) Nyd din weekend :)!

    SvarSlet
  11. Dejligt at du har fundet nye venner her i blogland - jeg synes, det er en stor inspiration at læse med rundt omkring, og blogtræffene har udvidet min verden ... :-)

    SvarSlet
  12. Kære Madame, det har du nemlig ret i- BlogVerden udvider vores horisont :)

    SvarSlet
  13. Kære Miri, jeg tror at når hjertet er åbent, så sker det gode. Tak fordi du lukkede mig ind, det er jeg evigt taknemmelig for :)Og at skønne Dorthe og Helle fulgte med, se det var jo noget af en sidegevinst.

    SvarSlet
  14. Kære Helle trompet; Hvor er det sødt sagt:) Tak !

    SvarSlet