lørdag den 15. september 2012

Ja, ja - så velkommen efterår

 Vi slipper jo ikke uden om det..Det er blevet efterår. Så kan vi jo lige så godt få det bedste ud af det.
I min verden, betyder det bl.a, at byde efterårets farver ind i min stue.
 Så dagens buket bliver de små fine hyben fra den store slyngrose, som jeg mener er"Lykkefund".
De ser lækre ud i den lilla glasvase.
Andre hyben bliver trukket på snor og hænger nu på skabet ved spisebordet.

 Jeg syede dem simpelthen på en løstvundet snor med nål og det hele- som var det en perlekæde, jeg skulle skabe.
Det er nu meget dekorativt, det der efterår :)

5 kommentarer:

  1. Er det øverste i vasen hypen? Jeg troede, at det var rønnebær. Smukt ser det under alle omstændigheder ud. Meget.

    SvarSlet
  2. Kære Susling, ja, det er de små fine hyben fra Lykkefund rosen. De er nemlig så smukke:)

    SvarSlet
  3. Efteråret er den smukkest årstid, hvis du spørger mig. Alle de rød-gul-brune farver sammen er så flotte.

    Jeg vidste ikke de bær hed Lykkefund. Jeg har altid kaldt dem "Mariebær" :)

    SvarSlet
  4. Kære Sonnie, Mariebær , ja det er dét de hedder ! Men de kommer vist fra rosen, der hedder Lykkefund.
    :)

    Kære 3.sal- bestemt ! Det er bare mørkt når man skal op.. :) Velkommen tilbage :)

    SvarSlet