onsdag den 26. september 2012

Hjemmets hjerte

Her i huset  lejligheden, er det store spisebord centrum. Herfra vores verden går.
Her ligger ting og sager. her spises, blogges, skrives, læses, strikkes, tegnes. Her stilles blomster, brød til afkøling og post, der skal læses.
Her skrives indkøbssedler osv osv
I har vist fattet det :)
 Tom kaffekop.
 Dimser der faldt af ÆldsteDatters tørklæde. Venter her, på at blive syet på igen.
Instant Chai latte pulver, som ÆldsteDatter fik af sin søster. Nu ligger det her.
Min kalender. Huskeseddel med adresse til en fys, der skulle være god mod rygge.
I morgen.

9 kommentarer:

  1. præcis hjemmets ♥ :) ...
    jeg har siddet der og der var hyg'ligt :)
    lige nu er vores muligheder ikke så store for andet end hjemmets ♥ :)(næsten alt andet er pakket ned )
    håber fysen..kan hjælpe med ryggen
    kram og go onsdag :)♥

    SvarSlet
  2. Kære Marianne, jeg glæder mig til at besøge dit hjem, som jeg er sikker på er lige så smukt og varmt, som du :)

    SvarSlet
  3. Oh jeg synes dine indlæg er så dejlige, de er så charmerende, ærlige og ikke så meget pakket ind. Det er fedt! Ja mitt spisebord er nu også familien lille "sted" tak gode Gud for det. da jeg er sikker på at mange sikkert ville sige fjernsynet er møde stedet, Nope, ikke her.
    kh
    Pyldre morén

    SvarSlet
  4. Et rigtig dejligt sted :-) god bedring med ryggen.
    Knus.

    SvarSlet
  5. hej raraste i världen. hur mycket som kommer och går från borden våra..ja..denna ständiga ruljans. du beskriver det så fint, känns som jag var där...vårat bord är alldeles fullt idag, orkar inte rikgigt. blir nog max-hamburgare till middag..:)

    kramar Lycke

    SvarSlet
  6. Kære Sandsdal, tak:) Næ, der er ikke meget pynt og flødeskum her :)
    Ingen lækre foto shoppede billeder og lækre design halløj. bare hverdag i Ballerup :)

    Kære Margith, og du pyntede skam rundt om bordet :)

    Kære Lycke; jeg sidder her ved bordet, netop nu og ville ønske jeg lige kunne trylle noget hurtig mad frem for er træt. men rødbeder og laks er taget frem...
    Tak :)

    SvarSlet
  7. Også jeg har siddet der ved dit spisebord :-) Lige nu sidder Sofus og jeg ved mit spisebord og læser blogge mellem alle mine huskesedler ...

    SvarSlet
  8. Så herlig slik bare du kan beskrive det, for akkurat sånne er det..kjenner meg så godt igjen!:)Klemmer fra Humlehagen!:)

    SvarSlet
  9. Kære Madame, ja, du sad der, for efterhånden, alt for lang tid siden :)
    Er sikker på dig og Sofus hygger, dér ved bordet :)

    Kære Humlehagen, :) Tænker ofte at mit bord vil jeg aldrig af med !
    :)

    SvarSlet