lørdag den 15. september 2012

Google+

Jeg har tilmeldt mig google+...
Stort skridt.
Og fatter bjælde.
Har tilmeldt mig og hvad så ?
Hvordan finder vi hinanden der inde og hvad skal vi egentlig bruge det til ?
Hvor hemmelig kan jeg være ?
Cirkler - lyder fint.
Er allerede 4-4 mennesker inde hos mig, de var der bare.
Fatter bjælde.
Og så videre og så videre.
Jeg hedder mit navn, derinde i google+.
?
Et billede af 2 brød, rugbrød og speltbrød.
Jeg kan godt bage brød, dét forstår jeg:)
Så slutter indlægget med noget jeg forstår og føler mig tryg og hjemme i, at bage.
Speltbrødet røg, næsten direkte fra ovnen til vores maver- det blev spist til Fredagens muslinger.
Rugbrødet vil jeg sætte tænderne i  om et par timer.
Nu tager jeg ud i verden, måske jeg fatter hvordan jeg skal begå mig i google+, når jeg kommer hjem igen?!
:)

11 kommentarer:

  1. God tur ud i verden, Miri - lækkert brød du har bagt! Google+ har jeg aldrig helt forstået nytten af, men Facebook er jeg glad for. Nu har jeg tilføjet dig til mine cirkler i Google+ ... :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke hørt om google+, men har googlet det lidt. Er det mon noget, man også skal til at forholde sig til....? Jeg er ret glad for min googlekalender og mail og blog, men har vel også rigeligt i facebook(som jeg også er glad for) og min aldeles forsømte blog.
    Jeg vil dog nødig gå glip af noget, så måske skulle jeg lige snige mig ind og kigge.....

    SvarSlet
  3. Dejligt brød ... og god appetit.

    SvarSlet
  4. Jeg forstår mig heler ikke på G+..men ja facebook det forstå jeg mig på :)Får da helt trang til at gøre klar til et nybagt brød..God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Har også været inde og snuse til Google+....men forsvand lige så stille igen..... fattede nemlig intet, og så tør jeg ikke gøre noget....som andre.... glad for FB!

    Lækre brød..... tror også jeg skal bage!

    Rigtig god lørdag!

    SvarSlet
  6. Minus gange minus må jo give plus....
    Stort plus til dig.

    SvarSlet
  7. Ha ha ha :) Jeg har det vist lige som dig :) Jeg har rugbrød i ovnen, det kan jeg også finde ud af. Jeg har oprettet en Drobbox, så jeg kan dele billeder med... ja, det ved jeg ikke helt endnu, og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med det :) Men en Dropbox, det har jeg! :)

    SvarSlet
  8. Jeg har det også fuldstændig som dig med google+ har også spurgt mig selv "ja, og hvad så"
    Det bliver uden mig som deltager, jeg kan simpelthen ikke så meningen med det.
    Brød, ja, det ved vi hvad er.

    SvarSlet
  9. Kære madame; Tak :) verden havde det godt:)
    Tak for tilføjelsen:) Jeg er ikke på Facebook, men ved du er glad for det og finder mange gode gamle bekendskaber.

    Kære Eva; Jeg er ikke på facebook, men blev op fordret til at melde mig til google+. Tror det er en slags facebook:)

    Kære Pia; tak :)

    Kære Mina; Dejligt hvis jeg kan vække din brødlyst:) Tror google+ er en slags facebook, så hvis man er på den, behøver man jo ikke google+.

    Kære Betty; FB fungerer for dig, så det er da der du skal være:)
    Dejlig at kunne inspirere til bagning:)

    Kære Helle, hæ hæ:)

    Kære Sonnie, jeg er ikke den stor computerhaj, så der er SÅ meget jeg ikke helt fatter:)

    SvarSlet
  10. Mums, de er blevet lækre de brød. Så jo starten på dem :-) Du inspirerer. Tror jeg skal igang med at bage med økologisk og stenmalet mel (eller hvad det nu var du kaldte det).

    SvarSlet
  11. Kære Dorthe, du så nemlig begyndelsen :) Og synes bestemt du skal kaste dig ud det- det er et dejligt eventyr:) Økologisk mel, malet på stenkværn- netop :)

    SvarSlet