tirsdag den 18. september 2012

En ven kommer forbi

Jeg er så heldig, at en kær ven fra det store Jylland, kommer forbi mit hus  lejlighed. Jeg besøgte hende, da det endnu var sommer og ferien var en realitet. Jeg fik en stikling fra hendes pelargonie og den trives her.
Men det kan hun jo selv se.
Margith fra Huset ved skoven, vil have base her, mens hun besøger Sjælland og den familie, der bor her.
Og hun skal være så velkommen :)
Med besøg fra Jylland og et arbejde, der skal passes, når jeg nok ikke så meget rundt i BlogLandet..
Pas på jer selv :)

15 kommentarer:

  1. Hej Miri. God fornøjelse med besøget fra Jydeland. Håber det bliver nogle gode dage.

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig sådan at få dejligt besøg:-)
    Og sikke et smukt blomsterbillede:-) Du må have nogle rigtig dejlige dage.....

    SvarSlet
  3. Ja, det er dejligt, når der kommer "logerende" - Hyg dig :)

    SvarSlet
  4. Skønt med besøg!
    Tænk at man kan brække noget af en plante - plante den - og så gror den!! Tankevækkende!!
    God dag.

    SvarSlet
  5. Kære Miri.
    Sikke dejligt med besøg af Margith <3
    Ingen tvivl, det bliver hyggeligt! God fornøjelse og giv hinanden en stor krammer fra mig <3

    Kram

    SvarSlet
  6. Skønt med et venindebesøg, håber i får det rigtig hyggeligt. Smukt billede, du er god til det med detaljer :)

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det herligt :-)
    Rigtig god fornøjelse!

    KH

    SvarSlet
  8. Tak i lige måde, Miri, og god besøgshygge :-)

    SvarSlet
  9. Det lyder vel nok hyggeligt, Miri - det er dejligt, når man finder gode venner i blogland!

    SvarSlet
  10. hvor er det fint, at en stikling fra en kær veninde nu vokser hos dig - og at hun nu kan nyde den over et besøg:) smaddergod fornøjelse! det lyder så-så dejligt.

    SvarSlet
  11. Hej Miri
    Håber i får nogle dejlige dage :)
    Lækker stikling :)
    Kram til jer

    SvarSlet
  12. fint med vänbesök. och att vänners blommor flyttar hem till en och trivs. det ser jag alltid som något alldeles särskilt fint..

    kramar mot helgen, Lycke

    SvarSlet
  13. Kære Alle sammen- I skulle bare se hvor glad jeg blev, og rørt, da jeg åbnede computeren og fik alle jeres hilsner og kommentarer.Mange mange tak, fordi I er der ude og gider kigge med os mig. Tak :) !

    SvarSlet