søndag den 16. september 2012

BlogLandet

Jeg elsker at være en del af den store Blog verden.
Denne verden er fyldt af ord, billeder og mennesker, der inspirerer mig voldsomt.
Jeg bruger lang tid, hver eneste dag, på at rejse rundt og hilse på. Nogen får en hilsen, andre klikker jeg bare forbi og "når" ikke altid at skrive hej.
Det er givende og som sagt, vildt inspirerende.
Nye mennesker, nye holdninger, nye tanker, nye ideer, nye opskrifter, nye muligheder.
Men øj !
Nogen gange bliver jeg som et overstimuleret barn- jeg snurrer rundt om mig selv og ved slet ikke, hvor eller hvordan, jeg skal få brugt alle disse indtryk og nye ideer.
Så bliver jeg helt handlingslammet og får ikke gjort en skid !
Så hænger jeg bare ud foran skærmen og bliver en anelse utilfreds med mig selv.
Hm.
Bare lidt (mange) ord fra mig, der har siddet hele morgen foran Acer...
Så nu tager jeg mig selv i nakken og får udrettet noget !
Jeg kunne jo begynde med at tømme min opvaskemaskine.
:)



22 kommentarer:

  1. lige mine ord sådan har jeg det også :)

    SvarSlet
  2. En sånn følelse får vi nok alle her i Bloggland innimellom. D

    SvarSlet
  3. Hej!

    Tack så mycket:)

    Jag håller med. Det är fantastiskt inspirerande...

    Kram

    SvarSlet
  4. Man kan nemt blive overstimuleret. Så bliver det som en overfladisk reception. Tænker jeg, som ikke er så god til receptioner i det lange løb.

    Og det er godt at lukke ned og komme lidt ud. Ja. Det vil jeg også gøre nu. Men lige en kærlig søndagshilsen til Miri! :)

    SvarSlet
  5. Helt enig, der er SÅ meget, som jeg gerne selv ville lave - men har ikke tiden, og har slet ikke brug for det og plads til det:) Så jeg bookmarker de fedeste ideer, og så vender jeg tilbage til dem, en dag. Dejlig søndag til dig, her skal der syes, eller i det mindste tegnes kjolemønster. knus

    SvarSlet
  6. Åh, hvor jeg kender det. Jeg har nu været meget god til at tage mig selv i nakken på det sidste, men synes stadig at computeren trækker for meget.

    SvarSlet
  7. Jeg sidder med min Acer på skødet i min søsters sofa, og læser blogs...
    Det er skønt at kunne en søndag hjemmefra :)

    SvarSlet
  8. Det indlæg kunne jeg have skrevet....., altså bortset fra at jeg ikke har nogen opvaskemaskine:)

    SvarSlet
  9. Ja, du har ret! Det er så fint & inspirerende. KH Sophie

    SvarSlet
  10. Kære Helle, i virkeligheden et voldsomt privilegium :)

    Kære Drudeblaa; luksus problem :)

    Kære HannasHörna; Alle disse ideer og alle disse muligheder :)

    Kære Megan; Ja, lidt overfladisk er det vel i virkeligheden...Sådan har jeg faktisk ikke tænkt før nu...Tak for en dejlig kærlig Søndags hilsen :)

    Kære TrompetTrut; Lyder spændende med at sy en kjole..Så lang tid siden jeg sidst har syet noget... Nyd din Søndag :)

    Kære Marie-Louise, jeg tror jeg er blevet lidt afhængig:)

    Kære Pernille; Det lyder ret hyggeligt :)

    Kære Eva; Hi hi- åh, jeg elsker min opvaskemaskine :)

    Kære Sophie, jeg ville helst ikke leve uden BlogLandet :)

    SvarSlet
  11. hihih, känner igen mig så gott här. så mycket inspiration och så många fina blogvänner, men hur lite man rent konkret får gjort vissa dagar :)))

    kramar om en söndag, Lycke

    SvarSlet
  12. Kære Lycke; Ja, så sidder jeg her igen :) Lige en tur i Bloglandet, inden cyklen findes frem og turen går ud i den mørke morgen og på arbejde:)

    SvarSlet
  13. Kender det godt Miri:-) Men det er nu også dejligt og inspirerende at kigge med hos andre. Og måske skal man bare acceptere, at nogle dage er sådan, fordi det er det vi lige nu og her har brug for - og så pyt med den opvaskemaskine lige nu:-) Så længe at det ikke er hver dag og hele tiden, vi hænger der.....

    SvarSlet
  14. Når vi bliver lidt småsure på os selv over at sidde for længe foran skærmen, er det bare om at slukke eller komme ud i en fart :-)

    SvarSlet
  15. Kære Miri
    Lige mine ord ..
    Kram fra fyn

    SvarSlet
  16. Kære Gitte; Det er nemlig en gave ! Og du har så evig ret:)
    Jeg har bare en tendens til at blive hængende... :-)

    Kære Madame; nemlig ! Tak for et blidt spark bag i :)

    Kære Marianne; du er ellers så eminent god til at handle på dine inspirationer ! Du er mit forbillede ud i at få noget gjort :)

    SvarSlet
  17. Ja det kender jeg også. Nogen gange gemmer jeg billeder og skriver noter til mig selv, så jeg kan finde tilbage. Men indimellem sidder jeg også bare tilbage og har brugt mange timer på at drømme.
    Kate

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Lige præcis Miri hvor har du ret!

    SvarSlet
  20. Kære Davids engel Kate; Bloglandet er nemlig fyldt med fantastiske ideer og muligheder, som vi kan plukke af og bruge. Jeg er bare rigtig gode til at sidde og se på det hele:)

    Kære Æblekinder; hæ hæ :)

    SvarSlet
  21. Efter endt ferie, har jeg lige været på tur hos dig!
    TAK for det og jeg tilslutter mig helt og aldeles dine ord her!

    God weekend.
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  22. Kære Perler på en snor, dejligt du var forbi :)

    SvarSlet