søndag den 30. september 2012

At give slip


11 kommentarer:

  1. Det er nogen gange det eneste rigtige at gøre.

    SvarSlet
  2. Kære Helle, tak :)

    Kære Sonnie, ja :)

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for at du kom i dag glæder mig til at vi skal lege mere :)
    Kh Thea

    SvarSlet
  4. Kære Thea, jeg var også glad for at møde dig og tale med dig:) Og glæder mig til at være lidt med i det hele:)

    Kære Margith, tak :)

    SvarSlet
  5. Der kan laves uendelig mange skønne ting af de små bær, når de har sluppet. Skønne dekorationer.

    Kh. lis

    SvarSlet
  6. Den der krea-gruppe er det noget man kan være med i selv om man ikke er hammer krea?

    SvarSlet
  7. Kære Lis, det kan man da ganske sikker og vist :) Her lå de bare og så så smukke ud at jeg tog et billeder og gik min vej:)

    Kære Susling; Den gruppe kvinder, der mødes hos mig, hver 2. Torsdag- Ja, der kan man være med, selv om man ikke er hamrende kreativ :) Men hvad er det at være kreativ ? Tænke tænke :)
    Thea har Knitting bee- det er noget andet, men hende kan du finde på bloggen- Tryk på hendes navn her i kommentar feltet.
    Jeg ved ikke om , dette besvarede dine spørgsmål ellers send mig en mail :)

    SvarSlet
  8. Jaaa! alltid att jag vill säga det till mig, till alla, och du säger det här bara så himla fint..önskar man kunde leva efter det varje dag bara..

    kramar en måndag..Lycke

    SvarSlet
  9. Søde Lycke, tak- dine ord betyder meget for mig, især i dag:)

    SvarSlet