tirsdag den 7. august 2012

Videns deling, inspirations boost og hygge

Disse mini sekskanter blev færdige i Jylland. Jeg ønsker de skal bruges til noget, at de skal blive syet færdig og brugt- nu.
Mens jeg går og overvejer alt fra pung med lynlås til del af en taske eller pude..- slår det mig, hvor vigtigt det er, at have nogle at udveksle ideer og overvejelser med. Nogle at suge viden fra og dele egne erfaringer med.

Krea Klub !

Jeg synes virkelig I skal komme og deltage. Tænk, hvilken mulighed det er, at være med til at danne, forme, udvikle et kreativt fællesskab.
Jeg synes det er en gave ! Og jeg glæder mig SÅ meget til Torsdag den 16. August klokken 19.
Går allerede og tænker kager :-)
I skal bare trykke hér, så får I alle de informationer I har brug for.

Men de små sekskanter..Skal de have en kant ? Lynlås ? Hmm....En lille opgave på denne Ferie Tirsdag.


God Tirsdag :-)

18 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig i, at et godt netværk er en fin ting. Noget at være fælles om. Jeres kreaklub lyder som en skøn ide.

    Vi ses i morgen, Miri. En lille tur. Et lille eventyr. Glæder mig! :)

    SvarSlet
  2. Kære Megan- den ER en god ide :-)
    Ja, vi ses og håber på herligt sommervejr:-)

    SvarSlet
  3. Jeg bor jo for langt væk :-) ellers var jeg helt sikkert mødt ind.

    SvarSlet
  4. Små bobler af glæde har der været i maven i løbet af ferien, fordi jeg skal være med i din KREA-klub:)Og dine sekskanter er så fine, de fineste stoffer du har sat sammen. Hos mig ville de blive til den smukkeste pude, der kunne stå fremme og blive nydt hver dag ;)

    SvarSlet
  5. Sekskantene er som en blomsterbukett. Vakker. Det er fint å ha et kreativt fellesskap. Kos deg. D

    SvarSlet
  6. Kære Margith, og det ville ha været så hyggeligt :-)

    Kære TrompetTrut; en pude...Ja- måske. alle de muligheder ! :-)
    Og jeg glæder mig til du kommer og er med i vores allesammens klub :-)

    Kære drudeblaa, vi mennesker har brug for fællesskaber :-)
    Tak for de fine ord:-)

    SvarSlet
  7. Så nydelige sekskanter..du er herlig kreativ og flink!:)En lekker veske eller pung med lynlås..kan se det for meg,det ville blitt flott!:)God tirsdag fra meg!:)

    SvarSlet
  8. Kære Miri, ihhhh hvor de stråler af sommer og dejlig kreativitet de sekskanter:-) Det lyder SÅÅÅÅÅ dejligt med din kreaklub - men jeg har mine børn i ulige uger, så jeg kan desværre ikke være med dér. Men jeg har længe selv gået med idé til en krea-klub hjemme hos mig selv, så måske jeg skulle kaste mig ud i det?

    SvarSlet
  9. Det ser virkelig fint ud, især det stof, du har brugt. God tirsdag fra syerske, der lige kom forbi.

    SvarSlet
  10. Kreaklub og hygge lyder bare så dejligt!
    Kh Puk

    SvarSlet
  11. Kære Humlehagen, tak for dine søde ord :-) Jeg har faktisk fået syet en lille pung af dem:

    Kære Gitte, ØV ! Du ville ellers være så velkommen her og jeg tror du ville trives med de andre ja og mig :-)
    Kast dig ud i at begynde en sådan klub- det er en glæde.

    Kære Anja; Mange tak for dine ord- dejligt med lidt opbakning :-)

    Kære Puk; Det ER hyggeligt :-)

    SvarSlet
  12. Den kreaklub lyder bare så hyggelig, måske engang hvis jeg er på de kanter.
    God dag.

    SvarSlet
  13. Kære Sonnie, jeg kan bare anbefale den :-)

    SvarSlet
  14. Det er sådan en god idé med din krea-klub, Miri.

    Jeg har været ude at kigge på køer i dag i det dejligste selskab (Slow Food)- så jeg giver dig helt ret i, at det er vigtigt at have nogle at udveksle ideer og overvejelser med.

    SvarSlet
  15. kære Miri
    ej hvor er de fine ...
    kan se du allerede har fundet anvendelse .. :O)
    åh jeg bliver så fristet af din krea-klub ...
    Én dag tager jeg toget ...
    kram♥ og fortsat go ferie

    SvarSlet
  16. Du har fuldstændig ret.. Det er så dejligt med et kreativt fællesskab.
    Øv du (eller jeg) bor så langt væk.
    Nyd nu dine sidste ferie dage.
    Kh hanne

    SvarSlet
  17. Kære Madame, jeg synes den Slow food bevægelse er meget spændende ! I får virkelig oplevet meget.
    Menneske møder gennem interesser, har en særlig kvalitet.

    Kære Marianne, jeg ville ønske du kunne være med :-)

    Kære Hanne, ja, vi bor alt for langt fra hinanden :-)

    SvarSlet
  18. Kære Miri
    Ih hvor jeg også glæder mig til på torsdag!
    Men jeg har Rose pigen med og får formentlig ikke kreaet overhovedet. Det går vel nok, ikk´?
    KH

    SvarSlet