mandag den 6. august 2012

Ferie er en god opfindelse !

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen, ferie er en rigtig god opfindelse !
Ferien har været god ved mig.

 Først en lille uge på Fyn, der sørme viste sig fra sin smukkeste side og lod sommersolen lyse fra morgen til aften.
Og selskabet var af den allerbedste slags- nemlig De Dejligste Døtre.
Så drog jeg alene afsted til Jylland.
Her var selskabet godt og himlen smuk og tiden gik langsomt, så tankerne kunne bundfæste sig og finde ro.
Hjemme i Lejligheden.
Livet slider og huden bærer aftryk.
Men lidt pjank pynter :-)
Og det bedste er- at jeg har en uge endnu af min ferie !
God mandag.

20 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage Miri! Lyder som en rigtig dejlig ferie sammen med dine piger. Og forsat god ferie.
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  2. Det lyder som de dejligste oplevelser - og skønt at du har endnu en uges ferie :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med endnu en uge :-) nyd den.
    Kh.

    SvarSlet
  4. Ja ferie er skønt! Vi er heldige - det er ikke alle lande der har ferie, og tæn i Sverige der er arbejdsugen mere end 37 timer og + at de har mindre ferie end os, så jo vi er heldige.Jeg er glad for at du har nydt din ferie. Samt er jeg glad for at du er tilbage på blogg-pinden, for jeg holder meget af at læse dine indlæg.

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig over at du er tilbage.. Men jeg kan vist også glæde mig til at du kommer herned sammen med Lene. (C:

    SvarSlet
  6. Kæreste ven
    Nyd også denne uge ..
    ... Og lad os håbe på dejligt sommervejr ...
    Får helt lyst til at hoppe på toget til Ballerup
    Kram

    SvarSlet
  7. Dejlige feriebilleder.
    Du har helt ret, det er en smaddergod opfindelse, tænk hvis den ikke var der!!!

    SvarSlet
  8. Kære Heidi Æblekind; Mange tak :-) Glæder mig til at besøge Bloglandet igen :-)

    Kære Madame; Du kan tro jeg nyder, at der endnu en uge tilbage:-)

    Kære Sandsdal; Jeg er også meget taknemmelig over at jeg har ret til 6 ugers ferie:-) Og mange tak- jeg glæder mig også til at komme rundt i BlogLandet igen :-)

    Kære Sidse; Tak :-) Jeg har nydt at være væk fra alt! Men glæder mig til at besøg dig på Onsdag :-)

    Kære Marianne, Det har bare også været så ærgerligt, at vi 2 ikke har kunne mødes i denne sommer !
    Hvis du sad i toget, ville jeg straks bage en kage :-)

    SvarSlet
  9. Kære Sonnie, hvis den ikke var opfundet, så ville jeg opfinde den !!!
    :-)
    Jeg har stort behov for ferier :-)

    SvarSlet
  10. Kære Miri
    Dejligt at ferien har været god ved dig. - og skønt at du har ferieret med de skønne døtre, det er da en glæde! :-)
    Velkommen hjem ;-)

    Kh

    SvarSlet
  11. Det lyder som en dejlig ferie indtil videre. Allerede har du oplevet så meget, og så er der en hel uge tilbage. Hvor er du heldig:)

    Dejligt at høre fra dig igen.

    SvarSlet
  12. Kære Karina, ja, De Døtre er en glæde:-)
    Og i går kom Sønnen forbi og fik lidt knus og kram- han er stor og meget voksen, men kys og knus, dem slipper han ikke for :-)

    Kære Eva, det er hyggeligt at være her i BlogLandet igen:-)
    Den sidste uge er godt i gang og jeg forsøger at nyde uden at gå i panik over, at ferien snart er forbi :-)

    SvarSlet
  13. Så deilig ferie du har hatt..så må du virkelig nyte din siste ferieuke!:)Sommerhilsen fra Else Britt:)

    SvarSlet
  14. Ferie er altid godt for krop og sjæl.
    Det er da også gode ferier du har fået holdt, både med hygge og fordybelse.

    Hvad mon den sidste så skal bruges på ??

    Kh. Lis

    SvarSlet
  15. Dejligt at "høre" fra dig igen, søde Miri. Og dejligt at du/I har nydt ferien. Og endnu mere dejligt, at du har endnu en uge tilbage af slagsen :-)
    Det bliver godt at mødes med klubben igen i næste uge. Kh Dorthe

    SvarSlet
  16. Dejligt at kunne holde ferie ;-) Fortsat god uge ... nyd den rigeligt ''

    kh Siffe

    SvarSlet
  17. Kære Humlehagen; Ja, jeg må virkelig huske at langsom nyde min sidste uge, måske bage nogle af dine havremakroner :-)

    Kære Lis; ja, jeg har haft 2 gode uger- meget forskellige uger og kan virkelig tænke tilbage med fornøjelse på dem :-)
    Denne uge er åben for muligheder :-)

    Kære Dorthe, tak :-) Jeg glæder mig også ! Tænker allerede på kager - ha ha :-)

    Kære Siffe, nemlig ! Tak- jeg vil virkelig nyde og IKKE begynde at gøre mig klar til hverdagen.

    SvarSlet
  18. Lyder rigtig dejligt med din ferie, Miri:-) Skønne billeder du her viser os:-)

    SvarSlet
  19. Kære Gitte, jeg har virkelig NYDT min ferie :-)

    SvarSlet
  20. Det er godt at høre at ferien på Fyn var fin!!

    Nyyyyyd de sidste feriedage - jeg skal også begynde igen på mandag d. 13... Men der er skønne dage tilbage.

    Helle.

    SvarSlet