fredag den 10. august 2012

Det nærmer sig...

Svalerne samles og snakker sikkert om, hvornår de skal forlade ferielandet og flyve hjemad.
Jeg ved, hvornår jeg forlader ferien- nemlig efter denne weekend.
Mandag.
Mandag den 13.August begynder min hverdag med arbejde igen.
Og jeg er slet ikke mæt af ferie !
Jeg er slet ikke parat til den begrænsende hverdag- og ja, min hverdag begrænser mig- og nej, jeg kan vist ikke gøre noget for at ændre det.
Ferien er her dog stadig og det skal nydes.
ÆldsteDatter og jeg pakkede madkurv og kort( Nu om dage, hendes iPhone) og cyklede mod et punkt, hvor øjet kan kigge langt og ikke støde ind i begrænsninger.
Herstedhøje, bygget af skrald og omgivet af skov, der er blevet plantet i min tid. Menneskeskabt natur.
Men et sted, hvor du kan trække vejret og lade blikket se langt.
Og det bliver jeg vist aldrig træt af.

18 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder..kjenner helt hit at her kan man puste fritt!:)Venter på sol og deilig augustvær..håper!:)God weekend og nyt de siste feriedagene!:)

    SvarSlet
  2. Kære Humlehagen, mine billeder yder slet ikke stedet retfærdighed- det er højt og himlen er stor:-)
    Tak for dine ord og jeg ønsker dig den skønneste weekend.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en god plan. Ud og se på horisonter og vid, at du er i færd med at bryde begrænsningerne. Snart. Du udvider dig! Det tager sgu da tid! ;))

    God dag, søde Miri.

    SvarSlet
  4. Skønt med en picnic i det flotte vejr :-)

    SvarSlet
  5. De går alt for hurtigt sådan nogle uger.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. kære ven
    lækker "udsigt" ...
    håber virkelig der er sket forandringer når du vender tilbage til jobbet ...
    ønsker dig en fantastisk
    weekend
    kram♥

    SvarSlet
  7. Sikke nogle vidunderlige billeder, der er højt til himlen der. Nyd dine sidste feriedage, endda med solskin og rigtige sommerdage, lader det til:)

    SvarSlet
  8. ønsker jer en dejlig dag :)

    SvarSlet
  9. Det er dejligt ind imellem at komme ud i det fri. Du må nyde resterne af din ferie.

    SvarSlet
  10. Åh ja her samles svalerne også - synes jo ellers slet ikke jeg har fået nok sommer endnu - HÅBER vejrudsigten for weekenden holder, for så får vi efter sigende lige et par dage sommer mere :)

    Håber du nyder de sidste feriedage ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  11. Kære LeneMegan; Tja..Men det var en rigtig dejlig tur:-) Tak, søde du:-)

    Kære Madame; Nemlig- udflugter med mad, er i høj kurs her :-)

    Kære Sonnie; Ja, de flyver afsted ! Tak og i lige måde :-)

    Kære Marianne; Tak :-) Og jeg håber din weekend bliver god:-)

    Kære TrompetTrut; Jeg vil gøre mit bedste- tak :-) Og håber du får en skøn weekend:-)

    Kære Helle, tak og i lige måde :-)

    Kære Eva, jeg har en evig trang til at søge ud. Og dagen i går var god:-) Må din weekend blive god :-)


    Kære Uglemor, jeg synes de er så fine, når de sidder dér :-) Og må din weekend blive fyldt af sommer :-)

    SvarSlet
  12. underbara bilder. och jag förstår vad du menar. hur vardagen kan begränsa en. önskar så jag med, att man bara fick existera, göra det nödvändiga allt med barnen och maten, annat - bara det är ju mer än nog..och sedan kunna ha tid med livet, skapa..leva..mmm..man får försöka att ordna det bästa alternativet. jag letar nytt jobb. vill ju trivas, eller hur..

    fredagskyssar Lycke

    SvarSlet
  13. Kære Lycke, lige præcis ! Du skriver det, som jeg føler det ! Jeg håber du finde DIT job :-)
    Og må blåbær og solskin følge dig i weekenden :-)

    SvarSlet
  14. Dejlige billeder og hyggeligt med cykel- og picnic tur.
    Nyd nu de sidste feriedage.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  15. Kære Sidse; Ja, lidt bør det være, men mit øv er vist lidt for stort og dybt.. :-)

    Kære Hanne, Jeg vil gøre mit bedet ! tak :-)

    SvarSlet
  16. De sidste feriedage er altid så vemodige, ihvertfald for mig... Det er så kedeligt at skulle dele sin kostbare tid med arbejdet. Du har det vist ligesådan.
    Og efteråret venter lige om hjørnet. Suk suk suk.

    SvarSlet
  17. smukt,smukt, smukt...
    Ah sommer...

    SvarSlet