tirsdag den 10. juli 2012

Tjaa....

Dagens Buket. En rose ( fra en busk på mit arbejde) , Korianderblomster og  Storskærm fra Altanen.
Fin.
Bloggen er meget stille i disse tider. Dette er en dele blog- jeg deler det, der optager mig for tiden og for altid.
Lige for tiden , er det jeg kan dele, bare så- ja, lad mig sige det pænt, ikke særligt interessant.
Min tilværelse er yderst præget af et ret så uinteressant arbejdsliv, der suger al energi ud af mig.
Og efterlader mig ret så negativ- en tilstand jeg ikke trives med.
Noget, der skal ændres, men som ikke er let at ændre.Og som ikke kan ændres alene af mig.
Derfor er her lidt langt mellem snapsene- her på Losarinas mor.
Men en blomst, det skulle I da have:-)
Og-helt ærligt - Har I set denne herlige opfordring !?!

13 kommentarer:

  1. Tak for blomsten. Nogen gange er der bare ikke lyst til at dele..... Jeg synes nu, du er fantastisk til at dele "ingenting", så det bliver interessant.

    Der er lidt langt til Ballerup fra Aarhus, - ellers var jeg mødt op! Har lige aftalt lidt strikkehygge med mine (nu tidligere) naboer. Håber, vi får det op at stå:)

    SvarSlet
  2. Tak for den smukke blomst, Miri! Jeg synes, du er god til at finde de små glæder i hverdag som fx en buket, lækker mad eller hvad du læser i øjeblikket :-)

    SvarSlet
  3. Dine billeder og dit fotoblik er fortsat smukt - ren nydelse! Det kan intet ændre på.;o)
    Og din opfordring - jeg overvejer, selvom jeg slet ikke er "håndarbejdshaj" som jer ;o)

    SvarSlet
  4. Kære søde Miri
    Jeg takker for blomsterne .. Som altid dejligt med en buket fra dig :0)
    Jeg sender dig en masse tanker -
    og måske lidt energi og ønsker dig alt det bedste
    Husk... Om 3 dage er det ferie tid :0)
    Opfordringen ville jeg åh så gerne være med til :0)
    Tjaaaa...
    Som altid.. . Dejligt at du deler :0)
    Kæmpe tirsdags kram

    SvarSlet
  5. Kære søde Miri
    Jeg takker for blomsterne .. Som altid dejligt med en buket fra dig :0)
    Jeg sender dig en masse tanker -
    og måske lidt energi og ønsker dig alt det bedste
    Husk... Om 3 dage er det ferie tid :0)
    Opfordringen ville jeg åh så gerne være med til :0)
    Tjaaaa...
    Som altid.. . Dejligt at du deler :0)
    Kæmpe tirsdags kram

    SvarSlet
  6. Kære Miri.

    Det er helt ok, at der er lidt langt mellem snapsene ;-) Livet og hverdagen tager jo tid, og nogen gange bliver man drænet og kan ikke finde hverken overskud- eller ord. Kender det så godt.
    Håber den snarlige ferie bringer lidt energi og fred til dig.
    Og glæder mig til, at det snart er August og vi ses igen.
    Tak for den smukke buket :-)

    Knus

    SvarSlet
  7. tak for den kønne blomst og de små blomster på dugen.
    Livets roser kan man aldrig få nok af.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. hej fina! hoppas verkligen det känns bättre snart, att jobbet går att trivas, önskar så jag finner ett sådant sen, snart, när Liten måste på dagis. det betyder ju så mycket. tiden borde inte gå till det som inte känns gott i själen när det gäller arbete. önskar dig allt gott och rara dagar och extra mycket semester när du kan ***

    kramar Lycke

    SvarSlet
  9. Hvor er det inderligt og smukt skrevet!

    SvarSlet
  10. Jeg er forelsket - så jeg har ikke noget fornuftigt at sige :)

    Andet end: Tak for at du, dine billeder, din blog og dine ord er i min verden. Det/du rører mig dybt!

    SvarSlet
  11. Kære Eva; Glad for du kunne lide den :-) Jeg deler gerne, men når det bare er træls og brok... Så vil I vist helst være fri:-)
    Det ville ellers være hyggeligt at have dig med i Krea Klubben :-)

    Kære Madame; velbekomme- tak for dine ord :-)

    Kære Krutters Krøller, jeg synes du skal komme- jeg er heller ingen haj- bare glad for at nørkle. Spring ud i det og smid mig en mail :-)

    Kære Marianne, tak for tanker og energi :-)
    Jeg har først ferie om een uge og 3 dage og jeg g l æ d e r mih :-)

    Kære Karina, jeg glæder mig også til at se dig igen :-)
    Og da jeg skrev dette indlæg, tænkte jeg faktisk på dig- tænkte at jeg mente du vidste, præcis hvad jeg mente :-)

    Kære Lis, nej, roser kan vi ikke få nok af :-)

    Kære Lycke; Tænk, er han blevet så stor ! Uh, hvor tiden går !
    Jeg håber, du finder et job, der gør dig glad. Vi bruger SÅ meget tid på at arbejde, så vi må altså finde et arbejde, der ikke bare suger al energi ud af os.
    Tak for dine ord:-)

    Kære Alfebørn, mange tak og tillykke til dig :-) !

    Kære Kirsten, najr, hvor er det dejligt !! :-)
    Og tak for dine ord:-)

    SvarSlet
  12. Åh undskyld
    Mente helt sikkert det var fra uge 29 ....
    Kan godt forså du glæder dig ... Især når der er bøvl på jobbet ...
    Aften kram

    SvarSlet