tirsdag den 3. juli 2012

Reste Glæde

261 gram Ynglings Garn fra Rasmilla.

23 kommentarer:

  1. Wow, sikke nogle vidunderlige farver! Gid jeg kunne strikke :-)

    SvarSlet
  2. Forstår godt dine farver. Den er smuk. Og du kan bærer..

    SvarSlet
  3. Forstår godt dine farver. Den er smuk. Og du kan bærer..

    SvarSlet
  4. Forstår godt dine farver. Den er smuk. Og du kan bærer..

    SvarSlet
  5. Hold da op sikke mange, der kom.

    SvarSlet
  6. Hold da fast.... den er hel fantastisk.... findes der en opskrift el. er det bare lige ud af dit hoved?

    Rigtig god dag!

    SvarSlet
  7. Nøj den er blevet lækker! Strikker du også når du sover? :-) du er da blevet vildt hurtigt færdig....

    Knus

    SvarSlet
  8. Hvor er den skøn.
    Super dejlige farver.
    Kram Hanne

    SvarSlet
  9. Gode farver i godt garn, det kan kun blive en yndligngsbluse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Nydelig! En genser til å bli glad i tvers gjennom.

    SvarSlet
  11. wauw ..
    let og sommerlig :O)
    og meget smuk :O) ...
    kram mod Sjælland...♥

    SvarSlet
  12. Nøj hvor er den blevet fin. Du kører da bare derudaf med strikkeri for øjeblikket. Dejligt :-) Kh Dorthe

    SvarSlet
  13. Kære madame, jeg har sagt det før, men siger det gerne igen- det er nemt og du kan lære det:-)

    Kære Sidse; mange tak :-)

    Kære betty; lidt af hvert- men brugte en opskrift som udgangspunkt - tak :-)

    Kære Karina, hø hø- nej, men har set en del fodbold ( og strikket imens ) :-)

    Kære hanne, tak- sjovt som resterne bare spiller sammen:-)

    Kære Lis, jeg tror du har ret - tak :-)

    Kære Fuglemamma; Tak- jeg er faktisk også tilfreds- næsten :-)

    Kære Marianne, mange tak :-)

    Kære Dorthe, jeg er selvfølgelig ikke helt tilfreds, men har fortsat mod på mere:-)

    SvarSlet
  14. Hvor er den lækker.
    Hvorfor har jeg ikke nogen rester... må hellere skynde mig at opbygge et restelager :)

    SvarSlet
  15. Kære Pernille, ha ha- ja, rester kan man altid få brug for :-) Tænk, at du ingen rester har...Du er disciplineret og god til at begregne dit garn forbrug!

    SvarSlet
  16. VILD FLOT... Smukke farver, som jeg er sikker på klæder dig rigtig godt...

    SvarSlet
  17. Hvor er den fin, hvor er du sej... er det fra en opskrift eller bare strikket med åbent sind?
    Selv knokler jeg mig igennem baby strik.
    God dag til dig og tak for dine kommentarer på min blog de varmer altid!
    Kh
    Bella

    SvarSlet
  18. Kære Karina, mange mange tak, at få ros af dig, hvis strikke evner jeg beundrer vildt :-)

    Kære Alfebørn, jeg skævede lidt til en opskrift fordi jeg gerne ville have lidt figur i den, men garnet og alt andet er uden for opskrift :-)

    SvarSlet
  19. Lækre farver Miri- farver giver og skaber glæde!

    SvarSlet
  20. Kære Æblekinder, det er det sjove ved rester, du må bruge det du har :-)

    SvarSlet
  21. Hvor er den fuldstændig fantastisk!!! Jeg er vild med farverne, ideen g den facon jeg tror jeg kan se. Jeg har tænkt mig at gå igang lige om lidt, er det en bred rib du har ved halsudskæringen i bådfacon?

    SvarSlet