tirsdag den 19. juni 2012

TIRSDAG!!!!!!

Tirsdag den 19.Juni.
Føles som Mandag !
Jeg er i live og ved godt heldbred og fint humør- trods mit fravær på bloggen.
Vores internet driller i disse dage, så det at begive sig på rejse i Bloglandet, medfører en del irritation, da jeg bliver smidt af, meget ofte.Hvilket gør, at jeg ikke er her så meget, som jeg ellers plejer at være.
Mig og min manglende tand- med dertilhørende sting, har det ok.
Er ikke helt på toppen, men det kommer jeg.
Om lidt.
1.arbejdsdag efter skole ophold, var i dag...
Jeg er træt.
Billede...
Ja, det er også en nervepirrende oplevelse, da mit Picture Card er revnet- så det er med tungen lige i munden, jeg forsigtigt fjerner det fra kameraet og sætter det i computeren..
Nyt er dog bestilt og ventet med længsel.
Trods mega tandlæge regning..
Men, et Picture card, må jeg have !
Så meget af min livsglæde er bundet op , på det at fotografere.
Billede..
 Mit nøglebundt.
Kan I se den halvrunde røde lille dims ?
Mit sidste krea projekt...
Lille taske til den der mønt, der skal i indkøbsvognen.
Ja, jeg ved det godt- lidt lamt projekt :-)
Ved ikke om det ikke tangerer de der hæklede toiletpapirs skjuler :-)
Men faktisk, er den praktisk ! Jeg har jo altid mine nøgler med ud at handle og dermed altid en indkøbsvognsmønt.
Hold da op, fik lov til at skrive hele dette snik snak indlæg, UDEN at blive kastet af internettet!

18 kommentarer:

  1. Hej Miri
    Jeg har det ligesom dig - at blive smidt af nettet i tide og utide.
    Øv hvor er det altså surt.
    Dimsen du har lavet til indkøbsvognen er bare så smart - det er da en super ide. Så blir man heller ikke hidsig, hvis man ikke har en 10´er eller 20´i pungen.
    Godt dine børn forkælede dig med bonderoser, da du havde været igennem den fæle operation..
    Kram Hanne

    SvarSlet
  2. Den der lille pung til vogn-mønten er da misundelsesværdig...hvordan har du lavet den? :)

    SvarSlet
  3. Sjov ide - den med indkøbsvognen.
    Den er vist lige til at lave ♥

    SvarSlet
  4. Det var da en sød ide♥ Og et Picture card er et MUST!!!! Har du ikke ændret blog design eller er det bare mig der har sovet i timen ;-)? Flot er det♥ Knus

    SvarSlet
  5. Du skal ikke finde dig i noget!! Teleselskab må rette op på manglende forbindelse!!

    God aften!!

    SvarSlet
  6. Hyggelig lille møntholder.

    Når du nu sådan må balancere for at holde dig på internettet og for at holde memory-card i vigør, kommer jeg til at tænke på en sang om en linedanserinde, men jeg kan ikke finde den. Lidt irriterende, for den handler om at finde sin egen balance, og den ville jeg lige have delt med dig.

    SvarSlet
  7. kære kære Miri
    Åh jeg har slet ikke "hørt" at du var blevet opereret :o( ...
    din stakkel ...en tand fattigere men nok endnu mere på pengepungen .... det er sindsyg uretfærdigt dyrt at gå til tandlægen :O( ...
    Picture card ...er det det samme som SD-kort ?? ...
    Jeg kan overføre mine billeder med usb ledning- direkte fra kamera til pc - men det driller af og til ....
    p.... irreterende med nettet ... Godt jeg har dit mobilnr :o)

    kæmpe go bedring kram♥

    SvarSlet
  8. hov ...glemte at kommentere
    den yderst fede mønt-pung :O)
    sådan 'en vil jeg ønske mig :O)
    endnu et tirsdags kram♥ fra Fyn

    SvarSlet
  9. Der er ikke noget mere irriterende, end når computeren går i koks. Ja, det skulle da lige være at være opereret i munden :o) Kan godt forstå dig.
    Mega sød lille møntholder du har kreeret.

    SvarSlet
  10. Kære Hanne; Det er træls ! Det skidt skal bare virke !
    Tak for de fine ord om min dims :-)
    De børn er guld værd :-)

    Kære Pi Andrea; Hi hi- har bare hæklet sådan rundt på må og få :)

    Kære Henriette; Ja, den er der ikke mange ben i :-)

    Kære Tina; Tak :-) Jov, jeg har ændretdet for noget tid siden :-) Får ofte trang til ændringer.

    Kære Loppe-Shoppe; Nej ! Jeg magter bare ikke sidde i telefon kø..Håber altid, det går over af sig selv :-)

    Kære Eva, åh, hvor jeg kender det ! At have en sang, et citat, et ordsprog- lige på tungen, i front af hjernen :-) - men ikke kunne huske det helt. Tak :-)

    Kære Marianne, Ja, det er godt du har mit nummer og at du ved hvor jeg bor :-)
    Jeg ved ikke om det er det samme..SD og picture card..Sikkert :-)
    Den lille pung og dens skaber , takker for de fine ord :-)

    Kære Sonnie, ustabilt net er møg irriterende ! Operationer er ikke rare og ofte grobund for massiv selvmedlidenhed- hos mig :-)

    SvarSlet
  11. Øv med den tand, men håber at du er ok efter operationen. Den lille mønt pung er virkelig en fin idé og jeg tænkte det er jo en super ide at lave som en lille bitte gave til en man holder af, man kan måske også folde en lille bitte indkøbsseddel der ned måske? :)

    SvarSlet
  12. Kære Alfebørn, tak :-)- det skulle være en lille bitte indkøbsseddel eller et lille kæreste brev :-)

    SvarSlet
  13. jeg er vild med Elgen og lommen til 20eren!

    SvarSlet
  14. Kære Marian, :-) -Elgen er selvfølgelig fra Sverige:-)

    SvarSlet
  15. Dejligt at høre nyt fra dig, Miri! Ja, et memory card må man bare have :-)
    Har du ikke lyst til at være med til blogtræf med madkurv på Frilandsmuseet? Jeg tror, Sidse kommer også. Det kunne være godt at se dig igen.

    SvarSlet
  16. Kære Madame, der er bare nogen ting, man ikke kan leve foruden :-)Eller ØNSKER at leve foruden :-)
    Jeg er meget fristet og overvejer- tak for at spørge.

    SvarSlet
  17. Tangering eller ej. Jeg synes din lille røde dims er skøn :)

    SvarSlet
  18. Kære Pernille, men du kan se hvad jeg mener , ikk ?! :-)

    SvarSlet