søndag den 3. juni 2012

Taknemmelighed

Jeg synes ellers, jeg går rundt er en Leif Lalleglad- ok optimistisk, tror, stort set altid, at alting nok skal gå, glædes over meget små ting, forsøger næsten altid, at vende alt til noget positivt.
Jeg synes, jeg sender tillid og glæde og kærlighed ud.Stort set.
Synes godt nok, livet svarer en anelse brutalt.
Jeg går lidt rundt og gisper, efter den ene mavepuster efter den anden. Messer stille for mig selv," Det skal nok gå alt sammen"...
Stærkt inspireret af Anne, minder jeg mig selv om glæderne i mit liv, om alt det jeg har at være dybt taknemmelig over.
Og jeg har mange glæder i mit liv og meget at være taknemmelig over.
Først og fremmest;
Mine børn, Sønnen og De to Dejligste Døtre :-)
De er virkelig noget at være glade for og taknemmelige over.
Og ved I hvad- I , der skriver her hos mig, jer er jeg glade for og dybt taknemmelige over at have i mit liv.

Billedet, tænker I sikkert.. ?..!..  :-)
Kage og mælk, for at byde YngsteDatteren velkommen hjem i Fredags.
Det var godt.
Både kagen og Datterens besøg.

Opgaven er i gang, nu kører processen stille og roligt og jeg kan ånde lidt friere igen. Tak for gode råd og opmuntring- I er bare skønne !
Og jeg piver og klynker altid, når eksamen nærmer sig- jeg ved det godt. Har altid gjort det og vil sikkert altid gøre det..

God Søndag

9 kommentarer:

  1. Og barna er heldige som har en mor som er glad i dem.
    Oppgaver og eksamen går nok bra :-))
    Klem, D

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse, at opgaven er i gang, og processen kører stille og roligt!

    SvarSlet
  3. Kære drudeblaa- det skal nok gå alt sammen:-) Tak :-)

    Kære Madame; Tak :-) Roligt og behersket..Er på vej :-)

    SvarSlet
  4. Eksaminer er ikke for tøsedrenge! Held og lyKke. Taknemmelighed er godt, men kræver af og til lidt øvelse, synes jeg :-)

    SvarSlet
  5. ......sjovt......at rulle ned til din blog, efter lige selv at ha lavet et indlæg.......vore kager ligner da meget hinanden.....trods forskelligt indhold.
    Godt det går fremad med opgaven (hvad er det for en opgave du arbejder så ihærdigt på?) "Et skridt af gangen princippet" virker næsten hver gang..... God søndag :-)

    SvarSlet
  6. Kære Annes Hjemmehygge, nej, det er de ikke ! Og eg er vist en af slagsen :-)

    Kære bruunsbolig,jeg er stadig i gang med den der uddannelse til ernærings assistent.Og dette er 2. skoleperiode prøve. Ala en svendeprøve opgave.
    Et skridt af gangen er sat i gang og det går :-) Tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  7. godt det går fremad med din opgave og jeg er enig vi skal se på det der er os en stor glæde og nyde det vi har :)

    vi ses vel snart :)

    SvarSlet
  8. kæreste Miri
    überlækker hjemkomst for S.A.
    mums :o)
    hvor dejligt at læse at opgaven er stille og roligt på ej ..
    jeg synes det er helt i orden med jamren og klynk ...hvis det havde været mig ville det nok ha været med bandeord og andet grimt ...
    jeg ønsker dig pøj pøj med skriveriet ... og glædes over at få lov til at være bare en lille bitte smule del af dit liv ...
    håber vi snart ses
    kram♥ og og mandag
    ps. håber du fik en mail fra mig i sidste uge :O)

    SvarSlet
  9. Kære Helle, Det hele handler om at tage et valg..Men . øj, hvor kan det være svært :-) Ja, vi ses om ikke så længe :-)

    Kære Marianne, Jeg prøver at begrænse min banden- nok en vane fra da jeg arbejdede som pædagog- du ved, man skal være et forbillede :-) Jeg er også glad for at have lidt af dig i mit liv . Mailen er ankommet:-)

    SvarSlet